רנו ישראל הכריזה על עדכון לגרסה החזקה והמהודרת יותר של רנו קפצ'ור, רכב הפנאי הקטן (B-SUV) של היצרנית. הדור השני של קפצ'ור הושק ב-2019, מצויד במנוע טורבו-בנזין 1.3 ליטר, ובגרסה החזקה שלו מייצר 154 כ"ס ו-27.7 קג"מ.

בגרסה המחודשת תפוקה מופחתת: 140 כ"ס ו-26.7 קג"מ, ונתון ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ירד מ-8.6 שניות ל-9.2 שניות. בגרסה זאת מוטמע מערך היברידי מתון של 12 וולט, וזה אמור לשפר את השילוב של מערכת הדימום/התנעה לפעולה מעודנת יותר, ואת צריכת הדלק – כעת עם נתון ממוצע של 15.9 ק"מ/ל', 0.9 ק"מ/ל' טוב יותר. הציון הירוק הוא 9 במקום 8, בגלל שינויים שנעשו בנוסחת החישוב. 

במקביל לשינויים ביחידת ההנעה, מחיר הגרסה החדשה עלה ב-3000 שקלים ברמת הגימור 'אקזוטיב' לסך 133,000 שקלים, וב-4000 שקלים ברמת הגימור 'אדישן 1' שמחירה כעת 144,000 שקלים. 

מחיר הגרסה הבסיסית, המצוידת במהדורת 131 כ"ס של אותו מנוע, נשאר 125,000 שקלים.

רנו קפ‘צור 2021 החדש – כעת בהיברידי מתון
צילום: רנו