ביונדאי ישראל מצפים כי שנת 2021 תסתיים עם שיא מכירות למותג – 43,000 כלי רכב. ביחס ל-2022, ולאחר שכל מבחר הדגמים של המותג הוחלף או חודש בשנה וחצי האחרונה, מקווים ביונדאי לשמר קצב חידושים גבוה גם בשנה הבאה.

1653041
צילום: יונדאי

דגמים, גרסאות לוהטות
בתחילת 2022 אמור להגיע לכאן סטאריה – דגם חדש שהוצג בתחילת 2021 המחליף את i800. דגם זה גדול מקודמו וכמוהו מוצע כמסחרית בינונית (עד 5500 ליטרים), מוביל נוסעים (עד 11 מקומות), וגם כמיניוואן מהודר, גם עם מושבי קפטן, וברמת גימור ואבזור גבוהה. עם זאת, והודות לעיצובו המרהיב של הדגם, יונדאי תכוון אותו לא רק לתחומי הפעילות המוכרים, אלא לשוק המיניוואנים הגדולים והמועשרים, על-מנת שיתחרה בקיה קרניבל, קרייזלר פסיפיקה. סטאריה ישווק בישראל עם מנוע ה-2.2 ליטר דיזל המוכר של יונדאי המייצר 177 כ"ס ו-44 קג"מ, ותיבה אוטומטית עם 8 הילוכים.  

1634426
צילום: יונדאי

לקראת סוף 2022 צפויה השקתה של איוניק 6, הסדאן-קופה הנאה מאוד שהיא השנייה מבין הדגמים החשמליים של תת המותג איוניק, חולקת אותה פלטפורמה חשמלית-ייעודית E-GMP עם יונדאי איוניק 5.

באותה תקופה תגיע לכאן גם הגרסה המחודשת של פאלסייד, רכב הפנאי הגדול של יונדאי. היבואן מנהל משא ומתן עם היצרן על יבוא רכב הפנאי הקטן (B-SUV) באיון, שהוצג במרץ 2021; כרגע המכשול המרכזי ליבוא הוא המחיר. עוד רכב שנמצא על הכוונת הוא דגם הפנאי טוסון בגרסתו ההיברידית.

1641050
צילום: יונדאי

בהשקת אלנטרה החדשה אמר ניר גרוסמן, ראש חטיבת יונדאי בכלמוביל, כי היבואן נמצא במשא ומתן מול היצרן גם ביחס לגרסאות N הספורטיביות של יונדאי. על הפרק נמצאות גרסאות N ל-i20, ל-i30 ולקונה. "המטרה" ציין גרוסמן, "היא להביא מבחר רב של דגמים במחיר הגיוני ולא רק דגם אחד".

1641196
צילום: יונדאי