המרוץ הרביעי נערך כאמור במסלול מוטור סיטי, שנמצא ליד באר שבע בירת הנגב. 18 רכבי  פיג'ו 206 צבעוניים במיוחד צבעו את הנוף המדברי והפיחו בו רוח חיים ביום שישי האחרון. מוטור סיטי נחשב למסלול המהיר ביותר בישראל, ובישורת הגיעו הנהגים למהירויות של כ-150 קמ"ש. מכיוון שזה המרוץ הראשון שנערך במסלול זה, ניתנה לנהגים ניתנה אפשרות להתאמן במסלול מספר ימים לפני המרוץ. הפיג'ו 206, מדגם ה-XS אינו נחשב לרכב מהיר במיוחד, מה שמחייב את הנהגים לבצע מעט טעויות ככל הניתן, מכיוון שכל טעות במסלול מהיר תגבה תשלום גבוה בישורת שאחריה.  

בתום המרוץ השלישי שנערך במסלול ערד הובילו את הליגה אדר מלמד בקטגורית הפרו עם 436 נקודות, אליהו בן עיון בקטגוריית הסילבר עם 330 נקודות ואביעד ירמרקוב בקטגוריית הרוקי עם 93 נקודות. 

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי

מקצה הדרוג עבר ללא אירועים מיוחדים ובסופו נקבע סדר הזינוק של מקצה חצי הגמר הראשון: אדר מלמד יזנק ראשון, יעקב שימול שני וזוהר שמשי שלישי.

כפי שהיה במרוצים הקודמים, גם המרוץ הזה כלל ארבעה מקצים: שני מקצי חצאי גמר ושני מקצי גמר. כל מתחרי הקטגוריות השונות התחרו יחד על המסלול, מה שסיפק הרבה עניין, במיוחד במרוץ הזה שהציג מספר שיא של רכבים במרוץ טורינג בישראל.

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי

חצי גמר ראשון - 
ראשון זינק כאמור אדר מלמד אשר שמר על ההובלה לאורך כל המקצה. לקראת סופו של המקצה מלמד עקף סמנים אחוריים בעוד שזוהר שמשי ויעקב שימול הציגו קרב מעניין מאד, שבסופו גבר שימול על שמשי וסיים שני את המרוץ. עוזי ירוחם נאלץ לסיים את המקצה באמצע עקב תקלה טכנית ברכבו. 

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי

חצי גמר שני – 
חצי הגמר השני הביא עימו הרבה עניין לצופים עקב זינוק הפוך. המשמעות היא שאיתי בורנשטיין, עוזי ירוחם, שהספיק לתקן את רכבו, וויקטור קוחניצקי זינקו מראש הטור. כבר במהלך ההקפה הראשונה, קוחניצקי הציג יכולות מרשימות כאשר עלה להובלה. במהלך המקצה מלמד עקף בשיטתיות מתחרה אחר מתחרה עד אשר תפס את ההובלה. בשלב זה שלומי אריאס, משתתף חדש העונה, החליק עם רכבו אל מחוץ למסלול והתהפך. לאחר מספר שניות, בהן נשלף דגל אדום לעצירת המרוץ, אריאס יצא על רגליו מהרכב והלך לכיוון רחבת הטיפולים ללא כל צורך בטיפול רפואי, וזאת בזכות תקנות הבטיחות המחמירות. אריאס נאלץ לסיים את המרוץ עקב הנזק שנגרם לרכבו.  

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי

חידוש המרוץ החזיר את קוחניצקי, שמעוני ובן ארי למקומות הראשונים, משום שלפי התקנון יש לחזור למיקומים שהיו בהקפה שלפני עצירת המרוץ. מלמד, שזינק רביעי, הצליח לעקוף את השלישיה וסיים את המקצה במקום הראשון.

מקצה גמר ראשון
גם מקצה הגמר הראשון, כמו חצי הגמר השני, מייצר עניין בעקבות סדר זינוק הפוך. ירוחם, בורנשטיין ובן עיון זינקו עם רכביהם מראש הטור. בן עיון, שהציג יכולות מרשימות עלה להובלה לאחר מספר הקפות, אך מלמד, ששוב עקף את המתחרים בשיטתיות, הצליח לעקוף גם את בן עיון והעפיל למקום הראשון, כאשר הותיר לבן עיון את המקום השני. אליעד דהן ושימול נלחמו על המקום השלישי, כאשר בסופו של דבר שימול הצליח לעקוף את דהן וסיים את המקצה במקום השלישי. 

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי

מקצה גמר שני –
סדר הזינוק של מקצה הגמר הציב את מלמד, שימול ובן ארי בראש הטור הארוך. שמשי הצליח לעקוף את בן ארי בתחילת המרוץ ועלה למקום השלישי. במהלך המקצה יובל רביץ החליקה והסתחררה, מה שגרם לה לאבד הרבה מקומות וגם את הסיכוי לנצח את המקצה. שמשי ושימול נלחמו בקרב מותח ומעניין על המקום השני. בסופו של דבר שמשי הצליח לעקוף את שימון והותיר לו את המקום השלישי.

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי

תוצאות המרוץ לפי קטגוריות:
קטגוריית פרו – 
מקום ראשון: אדר מלמד
מקום שני: יעקב שימול
מקום שלישי: זוהר שמשי

קטגוריית סילבר – 
מקום ראשון: אור תשובה
מקום שני: אליהו בן עיון
מקום שלישי: אליעד דהן

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי

קטגוריית רוקי –
מקום ראשון: אביעד ירמרקוב
מקום שני: אלירן עפרון
מקום שלישי: אילן אהרון

במהלך החודשים הקרובים תצא ליגת ספארקו 206 לפגרת קיץ. מרוץ הטורינג הבא יערך במסלול פצאל, שעובר חידוש ושיפוץ, ב-16 בספטמבר 2022. במהלך הקיץ יערכו שני מרוצי סיבולת בפצאל ב-10 ביוני וב-8 ביולי 2022. הקהל הרחב מוזמן להגיע למסלולים או להכנס לערוץ היוטיוב של התאחדות לנהיגה ספורטיבית מכוניות וקארטינג בישראל על מנת לצפות במרוצים.

ספארקו 206 קאפ - סיקור המרוץ הרביעי
צילום: יובל לוי