
חשמל ובנזין יחדיו
חיצונית ה-A6 ההיברידית זהה ללוגמת הבנזין/סולר שהוצגה מוקדם יותר השנה, וגם סביבת הנהג מציעה את אותו סידור עדכני ומשולש מסכים. ניתן לקרוא על עיצובה החיצוני וסביבת הנהג בהרחבה כאן.
ההבדלים המרכזיים נמצאים מתחת לפני השטח, שם אודי שילבה מערכת הנעה היברידית-נטענת חדשה אשר הוצגה עם A5 החדשה ומוצעת כאן בשתי רמות הספק. כבסיס משמש מנוע ה-2.0 ל' טורבו-בנזין של אודי אשר מפיק 252 כ"ס ומשדוך להנעה כפולה כסטנדרט.

לגרסה הראשונה הספק משולב של 299 כ"ס ומומנט מירבי של 45.9 קג"מ והיא מסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש ב-6 שניות ועד למהירות מירבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. לגרסה הבכירה הספק משולב של 367 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ המסדרים לה ביצועים של 5.3 שניות ל-100 קמ"ש ואותה מהירות מירבית. נציין כי לזו האחרונה הספק דומה לשל גרסת ה-V6 בנזין של הדגם, אך הביצועים טובים פחות (4.7 שניות בבנזין), ככל הנראה בגלל תוספת משקל.

על הצד החשמלי אחראית סוללת 25.9 קוט"ש ברוטו (20.9 קוט"ש נטו). סוללה זו מאפשרת טווח נסיעה מירבי על חשמל של כ-111 ק"מ, נתון העשוי להשתנות בהתאם לרמת הגימור והחישוקים. הספק הטעינה המירבי עומד על 11 ק"ו בטעינה ביתית.
השיווק באירופה יחל עוד השבוע, כאשר דגמים ראשונים צפויים להגיע לכבישי אירופה בתחילת הקיץ הקרוב.
