עוד כוח, עוד ביצועים
כאמור, כעת נחשפה גרסת הביצועים הזוכה לסימול המוכר של היצרנית – אופטיק V. גרסה זו מגיעה חודשים ספורים לאחר שנחשף קאדילק ליריק V, גרסת הביצועים של רכב הפנאי הגדול של היצרנית. אופטיק V זוכה לטיפול דומה, אולם בהתאם למיצובו הקו הדגמים של היצרנית המספרים צנועים מעט יותר.

ה-V זוכה לסידור של שני מנועים (קדמי ואחורי) המסדרים לו הנעה כפולה, הספק מירבי משולב של 519 כ"ס ומומנט נדיב של 89.7 קג"מ. באופן מעניין, מדובר בהספק נמוך ב-96 כ"ס מזה של ליריק V הבכיר – אולם נתון המומנט של שני הדגמים זהה. המשקל הנמוך במעט (2,470 ק"ג, 243 ק"ג פחות) מסייע לביצועים שעומדים על 3.5 שניות ל-60 מייל בשעה לעומת 3.3 שניות בליריק – בשני המקרים במצב "V" הספורטיבי ביותר.
את האנרגיה מספקת סוללת 85 קוט"ש צנועה-יחסית למימדיו וביצועים של רכב הפנאי. זו מאפשרת טווח נסיעה מירבי של 443 ק"מ, 49 ק"מ פחות מהנתון של גרסת ההנעה הכפולה ה"רגילה" אשר משווקת כיום בישראל. נתוני הטעינה ללא שינוי: טעינה ביתית עד 11 ק"ו וטעינה מהירה עד להספק של 150 ק"ו.

גם בחוץ ובפנים
בקאדילק מציינים כי אופטיק הספורטיבי זכה גם לשורה ארוכה של שינויים שמטרתם לתמוך בתוספת ההספק ולשפר את היכולת הדינאמית. בין היתר מציינים בקאדילק מתלים שכוילו מחדש כמו גם גלגל ההגה ומערך הבלימה המצויד כעת בבלמים מתוצרת 'ברמבו' כסטנדרט. לצמיגים מידות של 275/40R21 מלפנים ומאחור.
חיצונית הדגם זוכה לטיפול המוכר הכולל חזית ספורטיבית יותר – יש פגוש אגרסיבי למראה, "סבכה" שונה, גג בצבע שחור, אותם חישוקי 21 אינץ' בעיצוב ייחודי ובצבע שחור. עוד ניתן להבחין בחצאיות צד שונות, כנף אחורית קטנה ודיפיוזר בתחתית הפגוש מאחור. שלל תגי V משלימים את ההופעה.

בפנים הסידור המוכר נשמר, כולל מסך הענק בקוטר 33 אינץ' – אולם אופטיק מאופר באופן ספורטיבי יותר. זה אומר שלל תגי V כדי שתזכרו באיזו גרסה אתם נוהגים, מושבים ספורטיבים, גימורים בצבע כחול מגוון מקומות (דשבורד, גב מושבים ועוד), דיפונים מסיבי פחמן ועוד.