ראסל, שהיה גם המהיר בהקפות הדירוג, גבר על האלוף המכהן מקס ורסטפן ברד בול, והנהג השני של מרצדס, קימי אנטונלי, השלים סוף שבוע מוצלח לקבוצה עם מקום שלישי – ועבורו; זו הפעם ראשונה שהנהג הצעיר (18 שנים ו-294 ימים) עלה לפודיום. אנטונלי הוא הנהג הצעיר השלישי שהתייצב שם אחרי ורסטפן ולאנס סטרול.
כבר בהקפות האימונים מרצדס הייתה הטובה במסלול, וכאמור ראסל הצליח להקדים את ורסטפן בהקפות הדירוג. מקלארן הצליחה פחות: אוסקר פיאטסרי סיים שלישי ואילו לנדו נוריס היה שביעי.

ראסל זינק היטב ושלט במרוץ מתחילתו ועד סופו; ורסטפן היה תמיד קרוב אך לא סיכן אותו בפועל. אנטונלי הצעיר הצליח בזינוק לעבור את פיאסטרי ולשמור על מקומו בהמשך, וברגעים מסוימים ניסה לעבור את ורסטפן.
אבל בעוד שלישיית הצמרת התייצבה די מהר עיקר האירועים היו מאחור, בהתמודדות בין שני הנהגים המובילים באליפות מקבוצת מקלארן. נוריס שזינק מהמקום השביעי בחר צמיגים באופן הפוך מזה של שאר המתחרים – קשים ועמידים, פחות מהירים. במהלך המרוץ הוא הצליח להתקדם באופן נאה, ובהקפות האחרונות החל סוגר את הפער בינו לבין חברו לקבוצה הנמצא במקום הראשון, פיאסטרי, שהתקשה לעמוד בקצב.
ארבע הקפות לסיום ניסה נוריס שהיה במקום החמישי לעקוף, פיאסטרי שמר על הקו ולא ויתר והתמרון הסתיים בישורת הזינוק לאחר שהמכונית של נוריס פגעה מאחור בזו של פיאסטרי. כנף ומתלה קדמיים שבורים הביאו לפרישת המכונית של נוריס, כך שהנהג האוסטרלי שהוביל את האליפות בהפרש של 10 נקודות לפני המרוץ הגדיל את יתרונו אחריו ל-22 נקודות.

פרארי לא הייתה טובה והסתפקה במקומות החמישי והשישי, וגם זה בזכות פרישתו של נוריס. המילטון שפתח הפעם מהמקום החמישי לפני לקלר (שטעה בהקפות הדירוג וזינק מהמקום השמיני), חשב שיגיע לפודיום אילולא מפגש לא מתוכנן עם מרמיטה על המסלול, מה שפגע במכונית, האט את הנהג וסיים אחרי עמיתו לקבוצה. שביעי סיים פרננדו אלונסו המצוין באסטון מרטין שעדין אינה מהירה מספיק. ניקו הולקנברג בסאובר הפתיע שוב וסיים שמיני לפני אסטבן אוקון בהאס וקרלוס סיינז בוויליאמס.

גרנד פרי קנדה, מסלול ז'יל וילנייב, מונטריאול. 15.6.25
1. ג'ורג' ראסל – מרצדס
2. מקס ורסטפן – רד בול
3. קימי אנטונלי – מרצדס
4. אוסקר פיאסטרי – מקלארן
5. שארל לקלר – פרארי
6. לואיס המילטון – פרארי
7. פרננדו אלונסו – אסטון מרטין
8. ניקו הולקנברג – סאובר
9. אסטבן אוקון – האס
10. קרלוס סיינז – ויליאמס
אליפות העולם לנהגים אחרי 10 מרוצים (מתוך 24)
1. אוסקר פיאסטרי – 198 נק'
2. לנדו נוריס – 176 נק'
3. מקס ורסטפן – 155 נק'
4. ג'ורג' ראסל – 136 נק'
5. שארל לקלר – 104 נק'

אליפות העולם ליצרנים אחרי 10 מרוצים (מתוך 24)
1. מקלארן – 374 נק'
2. מרצדס – 199 נק'
3. פרארי – 183 נק'
4. רד בול – 162 נק'
5. ויליאמס – 55 נק'