רכב הראווה, שעדיין לא קיבל שם רשמי, יתבסס על פלטפורמת E-GMP של יונדאי, אותה תשתית המשמשת כיום את הדגמים החשמליים הגדולים יותר של החברה, בהם איוניק 5 ו‑6. גרסה קומפקטית זו, עם מימדים מותאמים לערים האירופיות הצפופות, צפויה להגיע לשוק במחצית השנייה של שנת 2026, עם מחיר מוערך של כ‑30,000 יורו לפני מס ומכסים בישראל.

במקביל להצגת הקונספט, תחשוף יונדאי גם מערכת תוכנה חדשה בשם Pleos – מערכת הפעלה המשלבת תכונות של חיבוריות, ניהול אנרגיה, חוויית משתמש ונהיגה אוטונומית. המערכת מבוססת על Android Automotive ותכלול חנות אפליקציות, יכולת עדכון מרחוק, וממשק משתמש המזכיר סמארטפון. לפי החברה, Pleos תהפוך לחלק אינטגרלי בדור הבא של הרכבים החשמליים שלה.
הרכב החדש והמערכת החדשה מפותחים באירופה, כחלק מאסטרטגיה ממוקדת של יונדאי בשוק האירופי. החברה השקיעה 150 מיליון יורו בהרחבת מרכז הפיתוח בגרמניה, והיא מתכננת לייצר את הדגם הסדרתי במפעלים הקיימים בטורקיה או בצ'כיה. כיום, כ-79% מדגמי יונדאי שנמכרים באירופה מיוצרים בתחומי היבשת, והחברה מבקשת להעמיק מגמה זו גם עם הדגם החשמלי החדש.
המהלך הזה משתלב ברצון של יונדאי לבסס את מעמדה כמותג מתקדם, נגיש ואירופי ברוחו. מנכ"ל הפעילות האירופית של יונדאי, מיכאל קול, צוטט לאחרונה באומרו כי "כדי להיות רלוונטיים באמת בשוק החשמלי באירופה, חייבים להציע מוצרים שמדברים ישירות לצרכן המקומי – במחיר, בטכנולוגיה ובתחושת הביתיות."
אם אכן יושק כדגם סדרתי, איוניק-2 צפוי להפוך לאחד מהדגמים המרכזיים של יונדאי באירופה ולגשר על הפערים הכלכליים, דהיינו להציע טכנולוגיה מתקדמת גם לפלח השוק שעד כה התקשה לעבור לרכב חשמלי.