פורשה בת 70. ב-8 ביוני 1948, עלתה לכביש המכונית הראשונה של היצרנית תחת השם המוכר, ה-356 "מס. 1" רודסטר. את המכונית תכנן פרי פורשה, בנו של פרדיננד פורשה - מתכנן החיפושית, ומי שהקים את יסודות החברה תחת השם "Berlin-Rome Car" (מכונית ברלין-רומא) עוד ב-1931.

פורשה תציין את יום ההולדת הזה בסדרה של אירועים חגיגיים ברחבי העולם, עליהם הוכרז בסוף השבוע באירוע פתיחה חגיגי. האירועים יתקיימו במוזיאונים, תערוכות ומקומות ציבוריים, ומרביתם יהיו פתוחים באופן מלא או חלקי גם לקהל הרחב.

צעירה בת 70: פורשה פותחת בשנת חגיגות


החגיגות ייפתחו ב-3 בפברואר, במוזיאון פטרסון שבלוס אנג'לס, קליפורניה, ארה"ב. המוזיאון יקיים תערוכת "אפקט פורשה", שתסקור את השפעות היצרנית על ומחוץ לעולם הרכב. ב-31-20 במרץ "פורום פולקסווגן ברלין" יקיים תערוכה משלו בגרמניה.

תערוכה מעניינת לא פחות צפויה ב-9 ביוני, אז מוזיאון פורשה יפתח שעריו עם תצוגת 70 שנה מיוחדת. היצרנית תקיים באותו יום אירוע "Sports Car Together Day" ("יום אחדות מכונית הספורט", בתרגום חופשי), מפגשי מכוניות פתוחים בכל רחבי העולם.

צעירה בת 70: פורשה פותחת בשנת חגיגות


בסוף השבוע השלישי של יוני, פורשה תזמין את עובדיה, בעלי מכוניות פורשה ואת הקהל הרחב לאירוע גדול במוזיאון שלה. ב-15-12 ביולי יגיע תורו של פסטיבל המהירות של גודווד בבריטניה, לחגוג את יום ההולדת, וב-30-27 בספטמבר יעשה זאת הרנספורט ריוניון (Rennsport Reunion) בקליפורניה, מפגש הקלאסיות הענקי של פורשה שמתקיים השנה בפעם השישית.

את שנת החגיגות פורשה תסגור ב-30 באוקטובר, עם אירוע "Sound Night" (ערב קול), שייערך במטה החברה בשטוטגרט, גרמניה.