מכונית הספורט של ניסאן הפכה כבר מזמן לאייקון בזכות העובדה שהיא מציעה ביצועים יוצאי דופן  ביחס למחיר בו היא נמכרת. לאורך השנים היא עברה סדרה של עדכונים ושיפורים ששיפרו את ביצועיה. העדכון האחרון העלה את הספק המנוע מ-550 כ"ס ל-570 כ"ס, וקיצץ עוד עשירית שניה מהתאוצה הקלאסית למאה קמ"ש – מ-2.8 ש' ל-2.7 ש'. ואל תקלו בכך ראש – עשירית שניה, בליגות הביצועים הללו, היא עניין גדול מאוד.
 
ניסאן GT-R המחודשת בישראל: החל מ-880 אלף שקל
 
 
 
 
 
אבל השיפור בהספק הוא לא העיקר בעדכון הנוכחי, אלא עדכון תא הנוסעים, שתוכנן מחדש ויישר קו עם המקובל היום מבחינת מראה, חומרים ותפעול. בנוסף לכך מספרים אנשי ניסאן על עדכוני שלדה שהפכו אותה לקשיחה יותר וכיול מחודש למתלים. יש גם שינויים עיצוביים קלים, שאמורים לייצר כח הצמדה אווירודינמי גבוה יותר – עניין חשוב במכונית שמגיעה ל-315 קמ"ש. 
 
לארץ תגיע גרסת BLACK EDITION עם שינויים קלים לעיצוב החיצוני ובתא הנוסעים. המחיר – 880,000 אלף שקלים. נשמע הרבה הכל יחסי. מכוניות עם ביצועי קו ישר מקבילים עולות כפול – ויותר.