סמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט-קרייזלר, חנכה את אולם התצוגה החדש שלה, שמשותף למותגים אלפא-רומיאו וג'יפ, אותם רואה הקונצרן כ"מותגי הפרימיום" שלו, ובאופן משעשע ניצלה את ההזדמנות להשקת רכב הפנאי הראשון אי פעם של אלפא. האולם החדש, שממוקם בהרצליה פיתוח, הוא הראשון בשורה של אולמות משותפים חדשים שיפתחו ברחבי הארץ.

כאמור, במקביל לחניכת אולם התצוגה השיקה אלפא-רומיאו ישראל את הסטלביו החדש,  בינתיים במהדורה מוגבלת שמכונה 'פירסט'. רכב הפנאי הראשון בהיסטוריה של אלפא חשוב ביותר למכירות המותג האיטלקי, בארץ ובעולם. אורי להב, מנכ"ל סמל"ת, צופה שבזכות הסטלביו תחצה אלפא ב-2018 (שנה ראשונה מלאה לשיווקו) את רף ה-1000 יחידות בשנה. בזכות הדרך החדשה והמשותפת של אלפא וג'יפ, צופה להב שג'יפ תגיע במקביל לאיזור ה-2000 מכירות לשנה.

הסטלביו
הסטלביו נשען על פלטפורמת הג'וליה החדשה, וחולק עימה בסיס גלגלים באורך 282 ס"מ. הוא מוצע כרגע רק עם הנעה כפולה, ששולחת את עיקר הכח לאחור, אך יכולה להעביר עד 50% לפנים במקרה הצורך.
 
מהדורת ה'פירסט' האמורה מצוידת במנוע 2.0 ל' טורבו המפיק 280 כ"ס. בהמשך תצטרף גרסת התלתן ירוק, עם מנוע 2.9 ל' טורבו (V6) שמפיק 510 כ"ס, אבל הגרסה החשובה מבחינת מכירות תגיע באוקטובר, ולה מנוע 2.0 ליטר עם 200 כ"ס.
50172מיני קלאבמן