אחרי שהייתה כנראה מותג היוקרה היחיד שלא צמח במכירות בשנה החולפת, לקסוס ישראל מצפה לגדילה צנועה השנה (2018) ומהותית יותר בשנה הבאה. ב-2017 מכרה לקסוס 1230 מכוניות והיא מצפה להגיע ל-1350 ב-2018.

אחרי שפתחה את השנה עם IS מחודשת ו-LS חדשה, צפויה לקסוס להציג בתחילת הרבעון השני את ה-CT וה-NX המעודכנות. במהלך הקיץ אמורה לקסוס ישראל להוסיף למבחר את גרסת שבעת המקומות ל-RX, ה-RXL.
 
ואולם 2019 מסתמנת כשנה חשובה הרבה יותר עבור מותג היוקרה היפני. בתחילתה יושק UX, רכב פנאי שיתמקם מבחינת מחיר מתחת ל-NX ויהיה מעט קטן יותר. פוטנציאל המכירות לרכב, שיתמודד מול ה-ה-Q3, ברור.
 
אחריו צפויה השקת ה-ES החדשה, שתהפוך לראשונה לרכב גלובאלי במקום כזה שמיועד לשוק האמריקאי. חידושים אלה יכולים להביא את לקסוס לאזור 1700 מסירות ב-2019. 
    
חידושי לקסוס לשנת 2018
צילום: מנהל

"היעד האסטרטגי שלנו ל-2020" הסביר דרור גרולניק מנכ"ל לקסוס ישראל "הוא לעבור את קו ה-2000 מכירות בשנה, ולהגיע לכ-10% נתח שוק בתחום הפרימיום".
 
"השוק גדל" הוסיף גורלניק "אבל אנחנו לא משחקים בכל הפלחים. השקענו ב-2017 בדגמים שמבטאים תדמית ולא מכירות. אנחנו רוצים לגדול, אבל יוקרה אינה קשורה בהכרח לכמויות גדולות. אנחנו צריכים ליצר כמות עימה נהיה שחקן משמעותי אבל לא רוצים להגיע לאזור ה-4000 יחידות לשנה של חלק מהמתחרים. אנחנו לא רצים לכמויות כי זה עובד הפוך מהמיתוג. לא היינו רוצים לגדול מהר יותר ממה שמאפשרת יכולת השירות שלנו ואנחנו בונים את המותג לאט ובסבלנות".   
 
   
בתקופה הקרובה תחנוך לקסוס ישראל מתחם חדש בקרית אריה בפתח תקווה, בו ימוקמו משרדי החברה, מרכז שירות, ופעילות הסלקט (מכוניות משומשות מושבחות). במתחם יהיה גם אולם תצוגה חדש שיחליף את הלקסוס גלרי שבמרכז תל-אביב.