יונדאי איוניק - מבחן דרכים (חשמלית, מתיחת פנים) - אוטו

רצינו לעשות מבחן מיוחד עם יונדאי איוניק החשמלית המחודשת, שאחותה היא המכונית הנמכרת בישראל. אבל לא חשבנו שהוא ייפול בין סגר הדוק לחנוק. בחרנו לנסוע למטולה גם בגלל היותה בקצה אצבע הגליל וגם בגלל הקרבה לעמדת טעינה מהירה של ג'ינרג'י בצומת כח. מספרן המצומצם של עמדות הטענה מהירות עדיין דורש תכנון מסלול מחושב. לא חשבנו שנעשה זאת פעמיים ונעבור יותר מ-900 ק"מ עם האיוניק, אבל לחיים כידוע תכניות משלהם.  

מידע ראשוני
האיוניק הוצגה ב-2016, דגם ראשון על פלטפורמה "מחושמלת", שמשמשת גם את קיה נירו, ומוצעת עם שלוש חטיבות כוח: היברידית, היברידית-נטענת, חשמלית. בחשמלית נהגתי כבר ב-2016 באירופה, אך זו הגיעה לארץ רק ב-2019.

1635692
צילום: מערכת אוטו

כעת הגיעה לישראל הגרסה החשמלית לאחר שהדגם עבר מתיחת פנים, והיא זכתה לשינויים משמעותיים במפרט. הספק המנוע גדל מ-120 ל-136 כ"ס, אבל העיקר הוא במעבר מסוללות 28 קוט"ש לכאלה של 38.3 קוט"ש, ואלה צוידו גם בקירור מים לשיפור היעילות. טווח הנסיעה הרשמי גדל באופן משמותי, והוא כעת 311 ק"מ (תקן WLTP). ההערכה של יונדאי היא שסוללות אלה היו מעניקות לפי תקן NEDC הישן טווח של 373 ק"מ לעומת 280 ק"מ לפני כן, כך שמדובר בשיפור של 33%. המחיר נותר ללא שינוי, 160,000 שקלים. 

הצד הדומה  
חיצונית, ההבדל לעומת הגרסה ההיברידית המחודשת אינו גדול, למעט השבכה האטומה שנראית אגרסיבית ומוזרה; מה שמדגיש זאת הם שני פתחים מלבניים במרכזה שנפערים לטובת קירור הסוללה והמנוע. חישוקי "16 לעומת "17 בגרסה הרגילה טובים לחיסכון אך נראים קטנים, בייחוד כאשר מרווח הגחון גדל בס"מ אחד, ל-15 ס"מ. 

אותם שינויים שנעשו בהיברידית בסביבת הנהג, נעשו גם בחשמלית, ואלה מאופיינים בקווים מודרניים יותר, מערך מולטימדיה מקורי ומשופר, בקרת אקלים חדשה ונאה. עם זאת, התצוגה במסך מעט מיושנת, לחצני המגע השולטים במיזוג אינם נוחים. הגוונים האפורים אפרוריים מדי, חלקי פלסטיק רבים קשיחים מדי, וכל אלה פוגמים לא מעט.   

1635687
צילום: מערכת אוטו

המחוונים המוקרנים נאים מאשר אלה שלפני החידוש, ומשנים תצוגה בהתאם למצב הניהוג – 'חיסכון', 'רגיל', 'ספורט'. לאיוניק החשמלית אין בורר רגיל אלא לחצני D-P-R שמקיפים את N, וכאן אין שינוי. תפעול בלם החנייה החשמלי דורש משיכה חזקה מדי. 

האבזור העשיר כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מפתח חכם. למושב הנהג תפעול חשמלי וכעת גם זיכרונות, והוא מעייף מעט בנסיעות ארוכות. הראות לאחור מוגבלת בגלל מבנה השמשה, אך ניתן לצפות בתמונה אותה מפיקה המצלמה האחורית ולעשות זאת בכל מהירות.

המרחב מאחור מספק, מרווח הרגליים טוב אך מרווח הראש מוגבל. בגרסה החשמלית הוחלף המתלה הרב-חיבורי מאחור בקורת מתח כדי לפנות נפח לסוללות. רצפת תא המטען גבוהה מאשר בגרסה הרגילה, ולמרות שהנפח גדל ב-7 ליטרים ל-357 ליטרים התא עדיין רדוד, שפת הטעינה גבוהה והכיסוי אינו מתרומם.

1635688
צילום: מערכת אוטו

התנועה החשמלית  
לגרסה החדשה 136 כ"ס אך משקלה כבד ב-107 ק"ג, ל-1527 ק"ג. נתוני הביצועים דומים: האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-9.9 שניות ב'ספורט', 10.2 שניות ב'רגיל', מהירות מרבית 165 קמ"ש.   

היציאה הראשונית פחות מיידית מאשר לפני חידוש הגרסה הזאת, הודות לעידון הפעולה של חטיבת הכוח. במצב 'ספורט' הרכב זריז משמעותית ומעורר לא פעם את בקרת היציבות. זריזות זו עלולה לעלות במחסור בטווח – 50 ק"מ של נהיגה דינמית "ללא חשבון" גזלו מהטווח 100 ק"מ. במצב 'רגיל' הכושר נאה, ואילו ב'חיסכון' הפעולה אנמית. המנוע כמובן חרישי, אך מערך הקירור נשמע לעיתים.

כאשר פני הכביש סבירים, כך גם הנוחות, אבל שברים ופגמים גדולים מורגשים מדי בתוך הרכב במהירות עירונית. חיבורי כביש מורגשים במהירות גבוהה. הרכב מעודן ושקט מאשר עד כה, בייחוד במהירויות איטיות.

1635686
צילום: מערכת אוטו

ההתנהגות יכולה להיות מהנה, למרות שאחיזת הצמיגים הירוקים אינה גבוהה, והבלמים אינם מדויקים. למרות שמשקלו טוב, ההגה אינו מספר לנהג מה באמת קורה, אבל בלימת מנוע מוחשית – למערכת שלוש עוצמות לבחירה; השליטה באמצעות פקדים מאחורי ההגה – יחד עם מרכז כובד נמוך מסייעים לאיוניק להגיב בנחישות להעברות משקל ולחלקה האחורי לפסוע בפניות. במהירות גבוהה מורגשת רגישות לרוחות צד. 

מה למדנו?  
תעתועי החיים גררו אותנו לאצבע הגליל פעמיים, כך שאנחנו אמורים לקבל אזרחות של כבוד בצומת כח. ביום הראשון, הגענו לעמדה המהירה אחרי 233 ק"מ, כאשר מחשב הדרך מורה כי נשאר לנו טווח של 35 ק"מ, ולסוללה רק 9%. 

1635684
צילום: מערכת אוטו

המשמעות היא 268 ק"מ ליום שהחל עם 98% טעינה. לא רע. לאורך המבחן מצאנו כי הטווח נע בין 250 ל-280 ק"מ והרבה מכך תלוי באופי הנהיגה, אבל לא רק. הגברת עצמת המיזוג מקצרת טווח, לא כל שכן נהיגה נלהבת וטיפוס לאזור ה-110- 120 קמ"ש. במצב 'חיסכון' נחלשת עוצמת המיזוג, והאופטימיות בדיווח הטווח עולה. 

43 דקות נדרשו לטעון את הסוללה מ-9% ל-78%; 45 דקות נדרשו להביא אותה ל-88% לאחר שהתחלנו ב-40%; מעל 80% הקצב יורד. כאשר המדינה בסגר לא מדובר בעצירת קפה מפנקת אלא בהמתנה על הספסל בחום. לא כיף. 

1635693
צילום: מערכת אוטו

עוד נקודה מעניינת: עלות החשמל ל-900 ק"מ הייתה כ-120 שקלים; בג'ינרג'י טעינה בעמדה מהירה אינה יקרה מזו שבעמדה רגילה. בהנחה שאיוניק היברידית הייתה צורכת 20 ק"מ/ל' בקצב דומה, עלות הבנזין הייתה כ-240 שקלים.

עם זאת היינו חוסכים זמן רב, וזקוקים אולי לתדלוק אחד – חמש דקות לעומת כשלוש שעות ואף יותר במצטבר.   

סיכום ביניים 
גם בגרסתה החשמלית האיוניק השביחה, והשיפור המשמעותי בטווח מפגין גם את ההתקדמות בתחום הרכב החשמלי. ביום-יום העירוני/פרברי, ובהנחה שיש טעינה ביתית או כזו במקום העבודה, האיוניק הזו, מעבר להיותה נעימה, היא שימושית ויעילה מאשר בגרסתה הקודמת.

1635698
צילום: מערכת אוטו

עם זאת, וכמו ברוב הדגמים החשמליים, אם שימוש תכוף דורש כיסוי מרחקים ארוכים, או יציאה לטיול מדי פעם, השילוב בין מיעוט עמדות מהירות וזמן טעינה איטי יכול להגביל, להלחיץ בטווח ומעייף, בייחוד בימי קורונה וחששות מסגרים ומחסומים. גם הנהיגה המתונה וההתנזרות ממהירויות גבוהות במסגרת המותר בחוק, מציקות.   

המחיר, 160,000 שקלים, 18,000 יותר מאיוניק היברידית, עשוי להיראות לרבים יקר מדי, ובצדק.  

*******
תודה לג'ינרג'י על הסיוע בטעינות
הרבה יותר על מסעותינו עם האיוניק תוכלו לקרוא בגליון אוטו הקרוב


1635697
צילום: מערכת אוטו

שווה לשקול גם:

מחיר
141900
החל מ- 1,408 ₪
שנת דגם
2019
שווי שימוש רציף
3020
אחריות
חמש שנים
שנת השקת הדגם
2016

תיאור

מקומות ישיבה
5
מספר דלתות
5
מרכב
סדאן
קבוצת רישוי
קבוצה 3

מידות

אורך
447
רוחב
182
גובה
145
משקל
1420
בסיס גלגלים
270
נפח תא מטען (ליטר)
550
נפח תא מטען קיפול שורה שנייה (ליטר)
נפח תא מטען קיפול שורה שלישית (ליטר)
נפח מיכל דלק
45

צמיגים

קוטר/חתך/רוחב
225/45/17

מנוע וביצועים

נפח מנוע (סמ"ק)
1580
סוג מנוע
היברידי (חשמלי + בנזין)
תצורת מנוע
טורי
מספר צילינדרים
4
הנעה
קדמית
הספק מירבי (כ"ס)
141
סל"ד להספק מירבי
5700
מומנט מירבי (קג"מ)
27
סל"ד למומנט מירבי
1000
0 ל-100 קמ"ש (שניות)
11.1
מהירות מרבית (קמ"ש)
185
תיבת הילוכים
אוטומטית רובוטית כפולת מצמד
מספר הילוכים
6

צריכת דלק

צריכת דלק - בינעירונית
24.4
צריכת דלק - עירונית
22.7
צריכת דלק - ממוצעת
23.7
דרגת זיהום אוויר
2
צריכת דלק - אמיתית
20.1
צריכת דלק - מבחן אוטו

בטיחות

מבחן ריסוק אירופאי
5 כוכבים
בלמים
ABS + EBD + BAS
מספר כריות אוויר
7
בקרת יציבות אלקטרונית ESP
יש
עיגוני ISOFIX
יש
ביטול כרית אוויר לנוסע
יש
מערכת לבלימת חרום עצמאית
יש - כולל במהירות בינעירונית
מערכת לניטור רכב בשטח מת
אין
מערכת להתרעת עייפות נהג
אין
מערכת להתרעת סטייה מנתיב
יש + שמירת נתיב אקטיבית (היגוי)
חיישני לחץ אויר
יש
מערכת זיהוי תמרורים
אין
פנסים עוקבי פנייה
אין
עמעום אורות גבוהים אוטומטי
אין
אבזור בטיחותי נוסף
חיישני חגורות בטיחות, זיהוי הולכי רגל ורכב דו גלגלי

אבזור

חלונות חשמל
4
מערכת מיזוג אוויר
בקרת אקלים + פתחי אוורור מאחור
גג שמש
אין
חישוקים קלים
יש
בקרת שיוט
יש כולל שמירת מרחק
ריפוד
בד
חימום במושבים
אין
כוונון מושבים
ידני
פנסי חזית
רגילים
פנסי ערפל קדמיים
אין
עזרי חנייה
מצלמת רוורס בלבד
חיישני גשם
אין
חיישני תאורה
יש
תאורת אווירה
אין
קיפול מראות חשמלי
אין
מערכת עצור סע
אין
מחשב דרך
יש
הגה וידית הילוכים מצופים עור
יש
כניסה ללא מפתח
יש + הנעה
מערכת חנייה אוטומטית
אין
אבזור נוסף כלול במחיר
משטח טעינה אלחוטית לטלפון נייד, מסך "8, אפשרות חיבור Android Auto, Apple CarPlay, מצב נהיגה Sport, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, 7 שנות אחריות על מהערכת ההיברידית
אבזור נוסף בתשלום

מולטימדיה

מערכת שמע
מקורית + שליטה מההגה
טלפון
דיבורית בלוטות' + אנדרואיד אוטו או אפל קארפליי
מסך מולטימדיה
יש
מערכת ניווט מובנית
יש
חיבור לאינטרנט
אין
חיבורי אודיו
AUX + USB
נגן DVD
אין

  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו
  • צילום: מערכת אוטו

16 1

דגם יונדאי איוניק
גרסה איוניק מ. פנים 1.6 ל' היברידי, אוט', Premium
מחיר 141900
0 ל-100 קמ"ש (שניות) 11.1
מהירות מרבית (קמ"ש) 185
תיבת הילוכים אוטומטית
צריכת דלק - ממוצעת 23.7
נפח תא מטען (ליטר) 550
דרגת זיהום אוויר 2

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות

  1. 233. מה שבטוח ב 200000 שח זה לא רכב לכל משפחה ולכן חשוב שיגיעו סקודה אנייק פולסווגן אי די 3 ניאו לי אוטו אקספנג וכו וכו

    צבי 19 אוקטובר 2020, 22:08

  2. 232. קובלט לא קדמיום אבל זה נכון מה שכתבו טסלה תפסיק את השימוש בקובלט

    סמי 19 אוקטובר 2020, 22:04

  3. 230. בוא נראה אם צמפיון יגיבו הסקודה אניק יכולה להיות זולה ואחלה טווח

    דני 19 אוקטובר 2020, 20:21

  4. 229. לפני שבעלי רכב התחילו להיות פעילים בפורומים ותגובות היו מתגינים רק בחניונים של קניונים הזייה מי שצריך לקרוא קורא וזה אחלה גם אם כתבי אוטו נשארים שמרנים

    נתי 19 אוקטובר 2020, 20:16

  5. 228. חפיף אז מתנגד שינויים אחד או שניים נגד רכב חשמלי אבל סונול ופז כן הגיבו לתגובות ומיילים שנשלחו אליהן ומתחילות להקים תחנות הטענה מהירה דאציה גם זיהו את ההתלהבטת ויביאו לפה את הספרינג שמגיבים ביקשו פה והשינוי מגיע בענק

    חיים 19 אוקטובר 2020, 20:13

  6. 227. למתנגדים אין כת זה רק בחור אחד שהחליט להטעין בצהריים

    גידי 19 אוקטובר 2020, 19:43

  7. 226. יש לכב חשמלי יתרון מיידי בזיהום אוויר ברחובותינו ובזיהום רעש וזה כשלעצמו מספיק בוודאי שיש גם יתרון ברור של אי פליטת זיהום אבל חבל להלחם בכת מתנגדי השינוי

    חחח 19 אוקטובר 2020, 19:42

  8. 225. 224 *לפחות

    חפיף בקטנה 19 אוקטובר 2020, 19:41

  9. 224. בגלל זה חשוב שצמפיון לפכות יצהירו שהם מתחילים במגעים להביא את הסקודה אנייק ואת ה ID 3 שגם יתנו פייט לקורולה

    צביקה 19 אוקטובר 2020, 19:40

  10. 223. אין ספק שהשאיפה היא שטסלה 3 תעלה כמו טיוטה קורולה כדי שהעמך השמרני יקנה זה לא יקרה לפי מערכך המיסוי הנוכחי ובלי עוד הטבות. אבל אקספנג הסינית כן תוכל להציג בארץ מתחרה לטסלה במחיר של קורולה

    רמי 19 אוקטובר 2020, 19:38

  11. 222. חברה תרגיעו סהכ הכתבה בסדר וניכר שמערכת העיתון מתחילה לכתוב על רכבים חשמליים אין לה ברירה אחרת היא תהיה פשוט מנותקת מהקהל אז שחררו הביקורת על ההטענה הייתה מוצדקת וזה שיש מגיב אחד שמשתלך פה בכולם עם מילים כמו "כת" לא ראוי בכלל להתייחסות מקווה שזה לא מישהו מתוך המערכת ובזה כדאי לסגור את הנושא זה סתם טרול

    גדעון 19 אוקטובר 2020, 19:27

  12. 221. 211 אתה צודק כנראה שכמו בכנסת האגו גובר על העיניניות הביקורת מוצדקת 100% לא מטעינים בצהריים הן בשל התחממות הן בשל תעריף גבוה יותר בארהב והן בשל התחשבות באחרים ובמצב הגריד

    גדי 19 אוקטובר 2020, 19:18

  13. 220. לכל אוהבי החדשנות מי קורא היום בכלל אוטו יש הכל ביו טיוב 10 ליגות מעל והרבה פעמים רואים שהכתבות מועתקות בתרגום קצת קלוקל

    שימי 19 אוקטובר 2020, 19:14

  14. 219. איך יגיעו לפה ID 3 כאשר כתבי הרכב כך נדמה מתנגדים לשינוי חחחחחח ועוסקים בעמיתם שנעלב כי הציעו לו להטעין 20 דק מה זה גן ילדים פה?

    סמואל איטח 19 אוקטובר 2020, 19:13

  15. 218. קדמיום בסוללות קיים בטסלה בדגמי 2019 ניקל קדמיום אתה מצפה שכתבי רכב יבינו בתחום

    חחחח 19 אוקטובר 2020, 19:11

  16. 217. 216 נראה לך שלמישהו אכפת מה הקוראים רוצים? היבואן רוצה למכור נותן לכתב סיבוב והכתב שופר שלו

    דניאל 19 אוקטובר 2020, 19:08

  17. 216. מעניין מה האינטרס דווקא בשעה שיש כל כך הרבה מגיבים והתלהבות לעשות כתבה על רכב משנת 2016 במקום לספר לקוראים על חברות כמו טסלה ואקספנג שכבר היום בכפוף לעדכוני תוכנה יהיו אוטונומיות לחדש לספר לקוראים דברים מעניינים

    חיליק 19 אוקטובר 2020, 19:07

  18. 215. אין מה להתרגש בדיוק שני מגיבים פה הם מתנגדי רכב חשמלי מתוך 215 תגובות ומכיוון שלשניהם מאוד מפריע שהמגיבים העזו לבקר את הטעינה הארוכה בצהריים ייתכן שזה אפילו לא שני מגיבים אלא אחד

    תומר 19 אוקטובר 2020, 19:03

  19. 214. טסלה כבר פה ויש לה מחיר בין 200-220K כמובן שזה יכול להשתנות עם ממשלה תחליט שמכונית כזו שיכולה להיות מכונית משפחתית כל ישראלית כמו באמריקה צריכה לעלות קצת פחות. גרסת ה 560 קמ היא הכי בסיסית יש גם טווח גדול יותר

    יודע דבר 19 אוקטובר 2020, 19:00

  20. 213. בזמנו קראתי איפה שהוא שדני פרומצנקו כתב שרוב הכתבים במערכת מתנגדי רכב חשמלי ואכן נראה ככה שהם אלו שמגיבים פה ועסוקים בעיקר בכבוד הכתב

    בהצלחה 19 אוקטובר 2020, 18:59

  21. 212. יש לך אחריות על בטריה ל 8 שנים עד אז כבר יהיה מליון מייל וגם מחיר נמוך על בטריות כתבו את זה פה במדוייק אתה קורא בכלל?

    ל 208 19 אוקטובר 2020, 18:56

  22. 211. רק למען הדיוק כתבו פה גם שההחלטה להטעין 43 דק דווקא בצהריים לא חכמה לא בקטע של דאגה לחיי הסוללה ולא בקטע של דאגה למשק החשמל בשיא הביקוש והחום והיה חכם יותר להטעין מוקדם יותר בהלוך 20 דק ומאוחר יותר בחזור 20 דק מה אתה כל כך מתרעם על זה מה הבעיה לקבל קצת ביקורת?

    צביקה 19 אוקטובר 2020, 18:54

  23. 210. אבל אלי שאולי כבודו במקומו הוא לא הנושא הנושא הוא שיש אנשים כמו 208 שמתנגדים לשינוי ויש אנשים שאוהבים שינוי לטובה ככה פשוט אז אתה מוזמן להמשיך לזהם ושיבושם לך

    ניסים א 19 אוקטובר 2020, 18:52

  24. 209. אלי שאולי בעצמו מתבכיין בכתבה שנאלץ להמתין 43 דק בתחנה סגורה במטולה לכן קוראים שממחזיקים רכב חשמלי ולא שונאים את השינוי המליצו לו לבאות לטעון 20 דק באמצע הדרך למטולה ועוד 20 דק בדרך חזרה אתה מזכיר אותו כל כך הרבה פעמים שנדמה שאולי זה הכתב עצמועצמו כך זה נראה

    צביקה 19 אוקטובר 2020, 18:50

  25. 206. אין גם נהג שיחזור מטסלה 3 ליונדאי בנזין "כדי לקפוץ בספונטנית לחבר בחיפה"

    בוקה ציקה 19 אוקטובר 2020, 11:05

  26. 205. אין חובב נהיגה שלא יהנה מטסלה 3 היא מדביקה אותך לכסא 0-100 ב 3-4 שניות תלוי בדגם

    ארנולד שוורצנגר 19 אוקטובר 2020, 10:38

  27. 204. אין מה לעשות אפשר שכל מיני לא מתקדמים ימשיכו לזהם מהאגזוז ולהתנגד אבל רובנו חייבים להתקדם אחרת יהיה פה 50 מעלות בקייץ

    ניסקו 19 אוקטובר 2020, 10:36

  28. 201. גם פולסוואגן חזקים עם פלטפורמת MEB חוץ מהנהיגה האוטונומית שזה רק טסלה ואקספנג אבל צמפיון בארץ בכלל לא בכיוון מביאים לפה את כל הסחורה שאף אחד לא רוצה בגרמניה שפה מתאימה בול לכל הביביסטים השמרנים שמפחדים ומתנגדים לכל שינוי

    רחמים 19 אוקטובר 2020, 07:22

  29. 200. Xpeng ו Tesla מובילות את המהפכה

    נחום 19 אוקטובר 2020, 07:11

  30. 199. טסלה כבר בארץ ואחרי שהראשונים יקנו אנשים יתחילו להבין שזה לא רואה ממטר רכב בנזין מיושן בכל הפרטרים דגם 3 הרגיל ימכר עם 560 קמ וזה מספיק לגמרי בארץ בטח כשלטסלה יש הטענה סופר מהירה רק שהמדינה תיתן קצת הטבה

    ארנון קמחי 19 אוקטובר 2020, 07:10

  31. 197. כבר היום הבטריות בתעשיה מגיעות עד 700 קמ באקספנג p7 טסלה 3 החדשה מגיע ל 560 קמ הבטריות גם הופכות זולות יותר ומאסק מניע את התעשייה לעבוד עם החומרים הכי פחות מזיקים כמו קדמיום למעשה כבר עכשיו הוציא משימוש בעוד 8 שנים הבטרייה תעלה כ 10000 8000 אלף שח

    מהנדס 19 אוקטובר 2020, 07:02

  32. 196. MG חשמלי או טיוטה הייבריד יותר טובות מהיונדאי המיושנת הזו

    לירז חן 19 אוקטובר 2020, 06:45

  33. 195. דאציה ספרינג תעלה כמו פיקנטו

    צבי 19 אוקטובר 2020, 06:44

  34. 194. תענוג נסיעות ארוכות ברכב חשמלי זה רמה אחרת לגמרי בעיקר טסלה

    טסלאי בסן פרנסיסקו 19 אוקטובר 2020, 06:43

  35. 193. הקרחונים נמסים ו 184 מטיף לשימוש בבנזין ופליטת co2

    מבריק 19 אוקטובר 2020, 06:41

  36. 192. הקרחונים נמסים ו 184 מטיף לשימוש בבנזין ופליטת co2

    מבריק 19 אוקטובר 2020, 06:41

  37. 191. פחות מ 100000 שח

    דאציה 18 אוקטובר 2020, 21:53

  38. 190. דאציה ספרינג תגיע לארץ מדליק EV בפחות מ 100 שח

    הופה הופה אמריקה אירופה 18 אוקטובר 2020, 21:52

  39. 189. כל המדענים והמומחים טועים ו 184 יציל את המצב

    גרטה 18 אוקטובר 2020, 21:47

  40. 188. 184 אל תתבזבז פה על מגיבים לך תעזור לאילון מאסק ב space x הוא לגמרי טועה ואתה יכול להציל את המצב

    חחחחחחחחח 18 אוקטובר 2020, 21:46

  41. 187. 184 וואו למה אתה לא הולך לייעץ לאילון מאסק?

    צביקה ג 18 אוקטובר 2020, 21:42

  42. 186. 181 MG ZS או אם יש לך כסף Audi E tron

    סמי 18 אוקטובר 2020, 21:40

  43. 185. 184 רק ביבי חחחחחח

    חחחחח 18 אוקטובר 2020, 21:38

  44. 183. כשיהיה לכם חבר בעלים של טסלה 3 מהר מאוד תתחילו לזמר אחרת לגמרי רכב בשל ומדהים עידן אחר לגמרי וגם 500 קמ טווח

    אילוני 18 אוקטובר 2020, 15:29

  45. 181. מה ה EV הכי מומלץ בארץ כרגע?

    דני 18 אוקטובר 2020, 15:24

  46. 180. זה לא רכב שמתאים לאנשים אגוצנטריים שכל כדהא לא מעניין אותם אז הם משכנעים את עצמם שלא יוכלו לקפוץ לחבר בחיפה... כאילו שבחיפה אין תחנות DC

    נו ברצינות 18 אוקטובר 2020, 15:23

  47. 179. לגבי מטולה תא עוצרים בתחנת DC בעפולה בהלוך ובחזור ל רבע שעה והסתדרתם פלוס מנוחה חשובה לנהג

    תומר מסולי 18 אוקטובר 2020, 15:19

  48. 178. עוד אחד מאלה שעדיין לא נהגו ב EV חחחח הוא ידבר אחרת אחרי שינהג...

    גלעד 18 אוקטובר 2020, 15:17

  49. 175. תעשו כתבה על טויוטה יאריס החדשה היא מדהימה זה רכב בנזין היברידי שנוסע רוב הזמן על המנוע החשמלי ועושה 35 קמ לליטר זה מומלץ מאוד למי שמפחד לעבור לחשמלי

    ניסים תומר 18 אוקטובר 2020, 12:19

  50. 174. חבר מועדון מחממי ומזהמי כדהא עדיף? על חבר מועדון מיץ תפוזים ופיתה דרוזית? אני חורש את כל הארץ אם הייתי נוסע בבנזין היה עולה לי 2000 שח לחודש בחשמלי עולה לי 400 שח וזה עוד בהטענה יקרה בתחנות DC

    מיקי 18 אוקטובר 2020, 11:43

  51. 173. אני לא טוען בבית רק בתחנות DC יש לי כבל ביתי אבל לפעמים חונה ברחוב ומעדיף להטעין בהפסקות קפה

    20 דק התרעננות 18 אוקטובר 2020, 11:38

  52. 172. אני 171 הפנייה היא ל 169

    בן גנדי 18 אוקטובר 2020, 11:36

  53. 171. בחייאת בגלל הפסקה של 20 דק' בין ת"א למטולה בעפולה לא לקנות חשמלי?

    בן גנדי 18 אוקטובר 2020, 11:36

  54. 170. 169 ההיפך!!! ככל שאתה נוסע יותר קילומטרים אתה חוסך יותר טנק מלא של חשמלי זה בין 30-60 שח טנק בנזין אני מניח שאחד כמוך יודע לבד כמה עולה

    י. מוסקוביץ 18 אוקטובר 2020, 11:35

  55. 168. בקניון M הדרך יש בנוסף לעמדת DC בונוס דרוזי שמוכר לבנה

    המטייל החשמלי 18 אוקטובר 2020, 09:41

  56. 167. בארץ כרגע רק MG ZS לא ממטר את העגלה הזאת של יונדאי

    מטעין רק 20 דק 18 אוקטובר 2020, 09:38

  57. 166. 154 מה יש לך נגד עצירות קפה? חחחח אפשר גם שתייה קלה יש גם עמדות שיש דרוזי עם לבנה

    חיים 18 אוקטובר 2020, 09:03

  58. 165. מצטרף ל 160 יש לי MG שחור מדליק על תקחו את הכחול

    שלמה 18 אוקטובר 2020, 09:02

  59. 164. לא ממליץ על הרכב הזה הוא מיושן אבל המהפכה מתחילה ויש רכבים חשמליים ופלאג אין נחמדים בארץ ויגיעו עוד

    E NIRO 18 אוקטובר 2020, 09:01

  60. 163. יש בארץ הרבה אנשים טובים ופוגרסיביים אוהבי התקדמות שרוצים שיהי פה כמו נורווגיה אוויר נקי ואנשים בעלי מודעות שלא מזבלים את הטבע וגם טבע פתוח לכולם לגמרי למשל שקיבוץ לא ישתלט על נחל האסי ששרי הממשלה יסעו בטסלה 3 צנועה וחסכונית וישמשו דוגמה שנהיה כמו המדינות המתקדמות. אבל ביבי לא מוביל לכיוונים כאלה אולי שאשא ביטון אולי בני גנץ או יאיר לפיד

    נורווגי 18 אוקטובר 2020, 09:00

  61. 162. זורקים כסף ציבורי של הממשלה על הקמת עמדות בתוך קניונים במקום לתת מענק לתחנות דלק שיוסיפו עמדה חשמלית

    בזבוז כספי ציבור 18 אוקטובר 2020, 08:57

  62. 161. שלום למי ששמרן באופיו ליכודניק או ביביסט למשל ומפחד משינויים וחושש להחליף ל חשמליאני ממליץ על טויוטה יאריס אחלה רכב 35 קמ לליטר היברידי ושוק יד 2 חזק שזה חשוב לשמרנים

    צבי 18 אוקטובר 2020, 08:47

  63. 160. MG ZS רכב מטורף דברו עם כל בעלים כייף תענוג מה שרושמים פה כל מיני שמרנים לא רלוונטי עוד כמה שנים גם הם יחליפו

    גדעון 18 אוקטובר 2020, 08:22

  64. 159. 154 אם יש לך טויוטה הייבריד פלאג אין זה אחלה הבעייה אנשים מזהמים שקונים ב 2020 רכב בנזין

    גרטה 18 אוקטובר 2020, 08:20

  65. 158. פריוס פלאג אין היא כמעט כמו חשמלית למי דשמרן וחושש היא עושה 77 קמ לליטר

    פריוס אחלה 18 אוקטובר 2020, 08:19

  66. 157. עכשיו הכי כייף לרכוש יש המון עמדות ביחס לצספר המכוניות על הכביש והחשמל זול

    ממליץ בחום 18 אוקטובר 2020, 08:18

  67. 156. אם בכל תחנת דלק היתה עמדת הטענה לא יהיה חשש לרכוש רכב חשמלי.

    רון 18 אוקטובר 2020, 06:47

  68. 153. מי שהתקין על הגג מערכת סולרית בהחלט יכול להטעין לא טעינה מהירה

    צבי 18 אוקטובר 2020, 05:40

  69. 151. 150 צודק!

    אילון מאסק 17 אוקטובר 2020, 23:03

  70. 148. 136 137 עצוב לקרוא על גזענות נגד סינים "בגלל הנגיף" ועל שמרנות ופחד משינויים בתוספת חוסר אכפתיות למשבר האקלים... והכי גרוע אתם לא מבינים שיותר זול להחזיק חשמלי ומתעקשים להוציא כסף על דלק

    בצלאל 17 אוקטובר 2020, 18:03

  71. 146. טסלה 3 תעלה 210000 שח בארץ הם כבר פה... מזיעים מול הבירוקרטיה והשמרנות של משרד התחבורה.... XPENG שזה רכב מדליק אוטונומי כמו טסלה יעלה אם יגיע 130000 שח

    שימי 17 אוקטובר 2020, 17:58

  72. 145. עלות האחזקה לא תהיה זהה ידוע שבמנוע חשמלי לא מטפלים בכלל שאל כל מי שיש לו קורקינט או אופניים חשמליות

    והמחיר יירד 17 אוקטובר 2020, 17:57

  73. 144. הישראלים אוהבים זול וכמו ששיומי הטלפונים לקחו את סמסונג הישראלית גם יאהבו את XPENG שמתחרה בטסלה במחיר יותר זול בשליש

    130 שח לרכב פצצה 17 אוקטובר 2020, 17:55

  74. 143. הנגיף הגיע מעטלף שנמכר בשוק סיני גם במזהת יש שוק ואוכלים הרבה בשר וגם ההגיינה לא משהו יכול לקרות בכל מקום שאוכלים חיות

    גדי 17 אוקטובר 2020, 17:54

  75. 142. רמי 136 אתה ביביסט? מפחד משינויים? מה זה קשור בכלל למיסוי קשור להתחממות כדהא ולזיהום האויר ברחובות שהורג

    חחחח 17 אוקטובר 2020, 17:52

  76. 141. מה רע לעשות קצת הכנות? עדיף מנטליות הלבנט? לעלות לאוטובוס ולהתחיל לשאול את הנהג לאן הוא מגיע ולעכב 50 נוסעים? אולי ברכבת להתחיל לשאול פקח לחוץ שיש לו 1000 נוסעים שאלות מודיעין על הרציף במקום להביט בשלטים? לא יזיק לעם הספר לקרוא קצת ולתכנן

    הכל פה שוק 17 אוקטובר 2020, 17:51

  77. 140. כשמטעינים 15-20 דק 137 זה כייף לעשות עצירת התרעננות וקפה

    האוטו פצצה MG 17 אוקטובר 2020, 17:49

  78. 139. זה לא כזה מסובך 137 פשוט להטעין באמצע הדרך ליעד ולא בסוף כשה "טנק ריק" בטח לא בתחנה תיבורית DC כי זה יקר מחמם את הבטרייה וצריך לחכות הרבה זמן

    שאול 17 אוקטובר 2020, 17:48

  79. 138. 137 136 מדגימים כמה החינוך בבעיה בארץ ניכר שהם מרוכזים בעצמם אגוצנטריים ושיקול כמו למנוע זיהום והתחממות כדהא בכלל לא עולה על דעתם בעייה גדולה בארץ חוסר חינוך

    אלון 17 אוקטובר 2020, 17:46

  80. 135. לא מדוייק MG נותנת התחייבות לרכישה במחיר מחירון בתום 8 שנים אחריות רוב הדעות הקדומות נובעות משמרנות וחשש לא מבוססים

    גדי 16 אוקטובר 2020, 23:59

  81. 133. הרכב מאוד מיושן דגם מ 2016

    סמי 16 אוקטובר 2020, 20:10

  82. 131. דומה לרנו מגאן אוטו מכוער

    לא שווה את המחיר 16 אוקטובר 2020, 17:24

  83. 129. הכתב לא הסביר כמה עולה להטעין בג'ינרג'י ל קוטש ואם יש הבדל במחיר בשעות שיא

    תודה 16 אוקטובר 2020, 14:48

  84. 128. מסייג שעדיף להטעין בהפסקת נהיגה קצרה בדרך ליעד ארוך טווח אני מגיב 127

    שימי 16 אוקטובר 2020, 14:46

  85. 127. אחלה כתב ואחלה כתבה

    שימי 16 אוקטובר 2020, 14:45

  86. 126. נדמה שמביאים לארץ את הזבלה שלא ימכר באירופה הנירו חדש יותר ויש לו טווח 450 קמ

    רכב מיושן מ 2016 16 אוקטובר 2020, 13:18

  87. 125. העיצוב של הרכב מאוד מיושן ממתי זה?

    נתי 16 אוקטובר 2020, 13:13

  88. 124. לא יודע איך זה בארץ אבל בארהב להטעין בשעת שיא בצהריים בחום בקליפורניה התעריף גבוהה

    שלבי 16 אוקטובר 2020, 12:43

  89. 123. אחלה כתב אחלה כתבה תודה לאוטו

    חשמליקו 16 אוקטובר 2020, 12:40

  90. 122. בחשמלי לא מומלץ להטעין כשהמצבר ריק כמעט או על 9% רצוי להטעין בערך באמצע נסיעה ארוכה ובאותה הזדמנות להתרענן לשתות משהו ולחזור לנהוג

    צבי 16 אוקטובר 2020, 12:38

  91. 121. איפה המגיב הלבנטיני הקלאסי שישאל מה עם הקרינה? חחחחח

    יוסף 16 אוקטובר 2020, 12:31

  92. 120. אוטו התחיל להיות מגזין רלוונטי שאפו על הכתבות שעוסקות במכוניות חשמליות מרגיש קצת כמו עולם ראשון

    גר באוסלו 16 אוקטובר 2020, 12:29

  93. 119. אני נוהג מבאר שבע לאילת ועכשיו אעצור בצוקים להטעין בהלוך ובחזור תודה למגיבים

    גדי אלון 16 אוקטובר 2020, 12:19

  94. 118. העיצוב של היונדאי קצת מיושן ולא משהו

    שמעון 16 אוקטובר 2020, 11:42

  95. 117. וואו איזה כתבה! מדהים!

    חיזוקית של הדס 16 אוקטובר 2020, 11:30

  96. 115. קראתי שמוומלץ ב DC להטעין בין 20-80 אחוז והכתב הטעין ב 9 אחוז מישהו יכול להסביר למה?

    עמוס 16 אוקטובר 2020, 11:21

  97. 114. מישהו יכול להמליץ על עמדת הטענה שעולה 99 אגורות לקוטש?

    חיים 16 אוקטובר 2020, 11:19

  98. 113. חברה לא לריב כתבה נחמדה אוטו נחמד כתב נחמד

    צבי 16 אוקטובר 2020, 11:18

  99. 112. 94 אנחנו לא בצפון קוריאה בארץ מותר לבקר ראשי ממשלה וגם כתבי רכב במיוחד כשהביקורת לגופו של עניין ולא לגופו של אדם בעוד שאתה עצמך משתלח במגיבים לגופו של אדם

    חבל 16 אוקטובר 2020, 11:17

  100. 111. תודה לכתב על הכתבה

    חיים 16 אוקטובר 2020, 11:15

  101. 110. צריך להביא לארץ את הסיניות NIO BYD XPENG LI AUTO

    הסיניות אחלה 16 אוקטובר 2020, 11:14

  102. 109. ממליץ על התחנה של EVedge בעפולה

    שמעון 16 אוקטובר 2020, 11:13

  103. 108. אחלה כתבה תודה לא ידיעת שיש בתחנות פז עמדות חשמליות

    מדליק! 16 אוקטובר 2020, 11:11

  104. 107. מישהו יודע אם BYD יגיע לארץ?

    מורה נבוכים 16 אוקטובר 2020, 11:08

  105. 105. איזה פדיחות 94 אתה עוסק כל הזמן בעיניינים של כבוד ואגו אתה בכלל לא עינייני בתכלס ההמלצות של רוב המגיבים ממש נכונות

    גדי יבלון 16 אוקטובר 2020, 11:05

  106. 104. 94 לא הבנתי אסור להמליץ לאנשים על עצירות קצרות להטענה ורצוי לא בשעה הכי חמה של היום כי חשוב שהבטריה לא תתחמם?

    סמי 16 אוקטובר 2020, 11:03

  107. 102. ככל שמטעינים ב DC יותר זמן הבטרייה מתחממת מה גם שהכתב הטעין בשעת צהריים כשחם רצוי להטעין בשעות קרירות יותר ולזמן קצר יותר למרות שלפי המלצות יצרן עד 60 דק זה בסדר

    ישראל מדינה חמה 16 אוקטובר 2020, 10:38

  108. 101. 98 בצוקים או בפונדק ה 101 כושי

    ליאור 16 אוקטובר 2020, 10:36

  109. 100. אחלה כתבה אז מסתבר שאפשר לחרוש את הארץ

    נתי 16 אוקטובר 2020, 10:35

  110. 99. אני מבאר שבע איפה מומלץ להטעין בדרך לאילת?

    גדי אלון 16 אוקטובר 2020, 10:34

  111. 98. מי שיודע לתכנן נסיעה ברכב חשמלי ממש לא ממתין 43 דק בשמש

    אלון 16 אוקטובר 2020, 10:25

  112. 97. אני בהלם מהמחירים של "הדלק" רץ לקנות חשמלי

    ניסים 16 אוקטובר 2020, 10:22

  113. 96. כנראה שהצעירים בארץ מעוניינים ברכבים חשמליים לא מזהמים ופחות דלקים פוסיליים יקרים כי יש המון תגובות ישראל מתחילה להתקדם

    שימי 16 אוקטובר 2020, 10:18

  114. 95. אחלה כתבה למדתי הרבה מהתגובות של הקוראים איך להטעין נכון וכנראה שלא אבחר ביונדאי כי היא יקרה מידי MG נותנת יותר VALUE

    חיים מתל אביב 16 אוקטובר 2020, 10:16

  115. 93. מהנסיון שלי עם MG עם נאלצים להטעין 43 דק אלא אם כן זה בקניון והולכים לעשות קניות או לאכול זה כנראה תכנון דרך לא טוב בתחנת דלק אפשר לעצור 20 דק

    יוסף 16 אוקטובר 2020, 10:14

  116. 91. נדמה ששתי מכוניות פרצו את הדרך ל EV בישראל וזה MG ZS ו אאודי E TRON שנמכרות בכמויות

    עידן ה EV מתחיל 16 אוקטובר 2020, 10:05

  117. 89. 43 דק הטענה מהירה זה מקצר את חיי הסוללה לא מומלץ וחוץ מזה זה יקר ואין צורך כשמתכננים נכון את עיקר הטעינה עושים בלילה בבית זה טוב למשק החשמל וזה גם הכי זול

    פיני 16 אוקטובר 2020, 09:58

  118. 88. מומלץ להטעין את הרכב בעמדות DC ציבוריות בעצירות קצרות של עד 20 דק' כמו שהרבה קוראים כתבו פה

    צבי 16 אוקטובר 2020, 09:56

  119. 87. מסכים לגמרי עם 79

    שלמה מהקריות 16 אוקטובר 2020, 09:53

  120. 86. 74 צפיתי ביוטיוב על המפעל של XPENG החדש וואו הכל אוטומטי כמעט כמו טסלה ממש אחלה חברה! תודה על התגובה המחכימה נקווה שיגיע לארץ

    אור 16 אוקטובר 2020, 09:52

  121. 85. כן! לקוחות MG ZS EV נהנים מהטבה של 12% הנחה לטעינה בעמדות אפקון וג'ינרג'י וללא עלות התחברות והחודש (יולי 2020) הטענה חינם בכל עמדות הטעינה של סונול EVI. על מנת ליהנות מההטבה בעמדות הטעינה יש להוריד את האפליקציה שלהם לאתר ולהרשם.

    בעלים של MG 16 אוקטובר 2020, 09:50

  122. 80. 2025: רכב עממי 100K ש"ח, 80 קוט"ש !!!

    מאתי 16 אוקטובר 2020, 06:14

  123. 77. נחמד לקרוא על העתיד החשמלי! תודה לכתב

    מיכי 15 אוקטובר 2020, 21:03

  124. 76. לפני שעושים כתבה על חשמלי רצוי להתנסות קצת בהטענה זה מאוד חובבני להמליץ לאנשים להטעין במטולה בנסיעה מתא למטולה הלוך חזור חוסר ניסיון של נהיגה בחשמלי

    חיליק 15 אוקטובר 2020, 20:56

  125. 75. 160 אלף ליונדאי איוניק זה לא מחיר טוב כבר עדיף פג'ו 2008 E או MG ZS

    יחזקאל 15 אוקטובר 2020, 20:54

  126. 74. XPENG כרגע נמכרת בנורווגיה וסין בלבד נורווגיה בנתה לעצמה שם של מאמצת EV בחום גדול ישראל לעומת זאת בנתה לעצמה שם של מקום שמרני הרשויות לא מפרגנות הלקוחות מאוד שמרנים וחוששים מ"קרינה" וכמו שאפשר לראות בכתבה גם כתבי הרכב עוד לא למדו איך נוהגים במכונית חשמלית ומתי נכון לעצור להטענה אבל זה ישתנה למשל את הקורקינטים השיתופיים אימצו בתל אביב רק לפני שנתיים והיום העיר מובילה בשימוש ברמה עולמית

    גר באוסלו 15 אוקטובר 2020, 20:52

  127. 73. XPENG G3 צריכה לעלות בארץ 130 אלף שח ומדובר ברכב מתקדם מאוד אולי הכי מתקדם חוץ מטסלה

    גדעון 15 אוקטובר 2020, 20:49

  128. 72. מישהו יודע אם יש מגעים להבין לארץ את XPENG נראה לי הלקוח הישראלי יעוף על הרכב אחרי קצת התאמות בתוכנה לטעם הישראלי לא רק תפריט אנגלית ועברית (הרכב סיני) אלא דברים שמתאימים לאופי הנהיגה הישראלי מבחינת תגובה מהירה למצמד שיכוך קישוריות לאינטרנט וכמובן טווח גדול

    נתן אליוט 15 אוקטובר 2020, 20:48

  129. 71. אם נוסעים מתל אביב למטולה וחזרה אז לבחור תחנת הטענה במטולה זה לא נכון דני פרומצנקו לא היה עושה כזאת טעות נכון יותר לעצור אחרי שעה וחצי נהיגה מתל אביב להטעין 20 דקות ולעשות אותו דבר גם בחזרה וככה נהנים בלי להתייבש

    ג'ורג' רוביקון 15 אוקטובר 2020, 20:46

  130. 70. כשהנירו EV 450 קמ יגיע לארץ לא יהיו כאלה בעיות

    בקרוב 15 אוקטובר 2020, 20:37

  131. 69. טעטת קלאסית של הכתב חיכה לסיים את כל ה"טנק" לא ככה נוהגים בחשמלי אחרת מתייבשים להטענה מלאה

    חחח 15 אוקטובר 2020, 20:36

  132. 68. ידוע לכם אם תגיע לארץ הדאציה ספרינג?

    ה EV הזול באירופה 15 אוקטובר 2020, 20:35

  133. 66. מטעינים בחצי מרחק ואז נהנים מהפסקת קפה 20 דק גם בהלוך וגם בחזור צריך ללמוד לנהוג ברכב חשמלי

    עומר גדעון 15 אוקטובר 2020, 20:30

  134. 65. בחשמלי בניגוד לבנזין לא מחכים "שיגמר הטנק" אלא מטעינים באמצע הדרך ליעד חוסר נסיון של הכתב

    בנזין זה פאסה 15 אוקטובר 2020, 20:26

  135. 64. פדיחה של הכתב שתי עצירות של 20 דק אחת בהלוך אחת בחזור באיזור חיפה וקצת צפון היו מספיקות לו ונותנות ביקורת טובה יותר עבור הקוראים מאשר לספר לקוראים שצריך להמתין 43 דק

    נהג חשמלי 15 אוקטובר 2020, 20:24

  136. 63. לא מטעינים בסוף המסלול אל באמצע הדרך

    מייקל שומכאר 15 אוקטובר 2020, 20:03

  137. 62. אני ממליץ על דור אלון בכניסה לקיבוץ בית השיטה

    גם לי יש MG 15 אוקטובר 2020, 20:03

  138. 61. לכתב יותר נכון להטעין באמצע הדרך בין הגליל לתל אביב ואז ממש לא צריך להתייבש 43 דקות

    פעם בהלוך ופעם בחזור 15 אוקטובר 2020, 20:01

  139. 60. 57 התחום "השחמלי" הרגעת אותי

    חחחחחחחחחחחחחח 15 אוקטובר 2020, 20:00

  140. 59. כנראה הכתב היה מוגבל רק לעמדות של ג'ינרג'י אבל בכללי יש הרבה תחנות להטעין בין תל אביב לגליל

    יוגע דבר 15 אוקטובר 2020, 19:59

  141. 57. חברה תרגעו לפחות המגזין מתחיל לסקר את התחום השחמלי לאט לאט

    טמיר 15 אוקטובר 2020, 19:58

  142. 56. הביקורות של דני פרומצנקו יותר איכותיות והוא גם כנראה יודע יותר טוב לנהוג ולבחור נק להטענה

    רוני 15 אוקטובר 2020, 19:57

  143. 55. סופסוף תחנה שאיה בתוך קניון בחניונים בחירה טובה צומת כוח תודה לפז

    מעולה 15 אוקטובר 2020, 19:53

  144. 54. "תודה לג'ינרג'י על הסיוע בטעינות" זה מסביר הכל הכתב לא גילה לקוראים שהוא יכול להטעין רק בחברה אחת ולכן הייתה לו חווית EV לא משהו

    שימי 15 אוקטובר 2020, 19:45

  145. 53. באפליקציה של סונול כבר עכשיו יש את התחנות החשמליות

    כדאי 15 אוקטובר 2020, 19:43

  146. 52. תכנון טוב יותר של נסיעה 3 שעות מהגליל לתל אביב זה שתי עצירות קצרות להתרעננות בהתחלת ובאמצע הדרך של 20 דק גג ואז נמנעת ההתבכיינות של הכתב על המתנה של 40 דק

    יש לי ניסן ליף 15 אוקטובר 2020, 19:42

  147. 51. בקרוב פז יוסיפו לאפליקציה רשימת תחנות עם הטענה חשמלית

    ניסקו 15 אוקטובר 2020, 19:41

  148. 49. בלי עצבים חברה תפרגנו לכתב למה אין סבלנות בארץ? כנראה מישהו חדש עדיין לא מבין בתחום

    יהושפט 15 אוקטובר 2020, 19:37

  149. 48. 47 יש שם תחנת פז בצומת כוח זה לא רע כשאין סגר

    ורדי 15 אוקטובר 2020, 19:35

  150. 47. הרכב הבא שלי בטוח EV תודה על הכתבה למדתי איפה לא כדאי להטעין

    מטעין בחנויות נוחות 15 אוקטובר 2020, 19:34

  151. 46. אני קורא את הכתבות של דני ולא זכור לי שהוא מתייבש 40 דק בחניונים שכוחי אל

    דני אחלה 15 אוקטובר 2020, 19:33

  152. 45. מתי טסלה מגיעים?

    ג'ימי הנס 15 אוקטובר 2020, 19:32

  153. 44. יפה שעושים כתבות על חשמלי הגיע הזמן כתבה מעניינת

    תומס 15 אוקטובר 2020, 19:32

  154. 43. מי זה הכתב הזה שממליץ לקוראים להתייבש במקום בלי חנות נוחות 40 דקות?

    לוביסט של חברות דלק? 15 אוקטובר 2020, 19:31

  155. 42. בארץ הכי טוב כרגע האי טרון אם יש כסף ואם אין כסף ה MG

    צביקה 15 אוקטובר 2020, 19:28

  156. 41. יאללה ישראלים תתקדמו סין ארה"ב ואירופה מקדימים אתכם בהרבה בתחום ה EV

    סחטיין על הכתבה לאוטו ודני 15 אוקטובר 2020, 19:27

  157. 40. אמנם ביקורת הרכב ברמה נמוכה אבל צריך לפרגן שמתחילים לדבר בכלל על רכב חשמלי בארץ. כנראה זה כתב מתחיל שנתנו לו את המשימה ואין לו מושג

    רמי 15 אוקטובר 2020, 19:27

  158. 39. יש בארץ EV יותר טובים לא ממליץ על הרכב יקר ולא משהו

    דורון 15 אוקטובר 2020, 19:26

  159. 38. מומלץ לכתב להשתמש באפלקציה של סונול EVI עושה רושם שהוא ממש טירון בתחום

    מיקי אליהו 15 אוקטובר 2020, 19:24

  160. 36. בתור מישהו שגר בנורווגיה ההתרשמות היא שישראל היא שכונה הכל אגו כתבי רכב לא יודעים לקקבל. ביקורת ומתקוטטים עם מגיבים ובנוסף לא יודעים להשתמש במכונית חשמלית

    סימנים של ביביזם 15 אוקטובר 2020, 19:20

  161. 35. למלא 45 דק זה טירונות זה כמו ןמלא טנק ולקחת עוד שני גריקנים מה הלחץ??? יש לפחות 6 תחנות בדרך לתל אביב

    טירונות 15 אוקטובר 2020, 19:16

  162. 34. חד משמעית הכתב לא יודע לתכנן מסלון ב EV

    ארנולד שוורצנגר 15 אוקטובר 2020, 19:15

  163. 33. מה הקטע של צומת כוח להתייבש שם? יש בארץ 100 תחנות לכל אורכהמורוחבה

    גדי 15 אוקטובר 2020, 19:12

  164. 32. חברים לא מומלץ להתייבש בחנין בשמש 45 דק

    אילון מאסק 15 אוקטובר 2020, 19:11

  165. 31. מצחיק שהכתב עצמו נעלב ומגיב איזה שכונה

    חחחחחחח 15 אוקטובר 2020, 19:10

  166. 30. חשמלי זה אחלה אבל MG זולה יותר ושווה יותר

    עמית 15 אוקטובר 2020, 19:08

  167. 29. היום רק EV בעלים של MG ZS מרוצה

    נס הרים 15 אוקטובר 2020, 18:06

  168. 27. עדיף שתי עצירות קצרות כתב

    פרננדו אלונזו 15 אוקטובר 2020, 18:01

  169. 26. בתור בעל רכב חשמלי אני אכן מסכים שנחמד יותר לעשות 2-3 הפסקות לקפה או שתייה קלה בנהיגה של 3-4 שעות מאשר לשבת בחניון 45 דק

    חשמלי מ 2018 15 אוקטובר 2020, 17:23

  170. 25. דני מחזיק MG כבר תקופה ארוכה ולא נראה לי שהוא מתייבש 45 דק בחניון בלי חנות נוחות כדאי להתייעץ איתו

    סמי וסוסו 15 אוקטובר 2020, 17:19

  171. 24. 6 צודק הוא מבין בתחום המכוניות החשמליות

    שליו 15 אוקטובר 2020, 17:17

  172. 23. בקרוב יהיו 18 תחנות סונול EVI ואחכ גם פז נכנסים למירוץ כתבוס יקר בחייאת 45 דק להתייבש בתחנה אל תהיה טירון תלמד לבחור תחנות

    ארנון 15 אוקטובר 2020, 17:16

  173. 22. יפה לראות קצת תמונות של הטענה בארץ כמו בנורווגיה וקליפורניה כבוד למערכת העיתון

    רק EV 15 אוקטובר 2020, 17:14

  174. 21. חברה חברה לא לריב כמו ישראלים או לבנטינים חמי מזג ואלימים אילון מאסק צודק

    דונלד טראמפ 15 אוקטובר 2020, 17:11

  175. 20. הכתב טירון חחח יש מלא תחנות בארץ וכולן ריקות ממש כמו בתמונות שלו

    מחכים לנהגים 15 אוקטובר 2020, 17:09

  176. 19. אם נתקעים יש גם בקניון M הדרך לפני תל אביב מצפון

    ניסן ליף 15 אוקטובר 2020, 17:09

  177. 18. הכתב אולי נהג קצת על מכוניות אבל אין לו נסיון באחזקת EV והטענה לטווח ארוך וזה ניכר לכן נהדר המבחן ארוך הטווח של עורך העיתון המקצוען שם אין שום בעיות של טירונים

    מבין ב EV 15 אוקטובר 2020, 17:07

  178. 17. תכנון דרך לבאות צומת כוח מטעינים רבע שעה ונוסעים צומת מגדל ליד כנרת שוב רבע שעה כוס קפה ולבסוף בית השיטה 20 דק הטענה ומגיעים עד תל אביב רצוי להטעין בבית בלילה כדי לא להעמיס על רשת החשמל ולא להיות אגוצנטרי

    בהצלחה לנהגי EV 15 אוקטובר 2020, 17:06

  179. 16. יש תחנה בדור אלון קיבוץ בית השיטה זה בערך חצי דרך ויש שם גם חנות נוחות לקפה

    לידיעת הכתב 15 אוקטובר 2020, 17:04

  180. 15. כנראה הכתב כבול לעמדות הטענה של ג'ינרג'י בלבד מתוקף איזה הסכם של המגזין ולכן הוא טוען שאין מספיק תחנות

    מידע לא אמין לציבור 15 אוקטובר 2020, 17:01

  181. 14. מצטרף ל 2 אין שום סיבה לתדלק יותר מ 20 דק בכל תחנה בארץ ואפשר בקלות לחרוש את כל הארץ עם 3 עצירות קפה קצרות

    רנו זואיסט 15 אוקטובר 2020, 16:59

  182. 13. 2 צודק עוצרי םרבע שעה "מתדלקים" 100 קמ ויוצאים לדרך לתל אביב יש עוד לפחות 3 תחנות נחמדות בדרך ואפשר לעשות שתי עצירות קצרות של רבע שעה במקום להתייבש 45 דק בחניון עם בית קפה סגור

    נוהג ב MG 15 אוקטובר 2020, 16:57

  183. 12. 11 ניכר שהאגו נפגע

    קורא וותיק 15 אוקטובר 2020, 16:56

  184. 10. בצפון יש תחנות בבית השיטה בצומת מגדל לא חסר תחנות ואין סיבה להטעין יותר מ 20 דק

    אי טרוניסט 15 אוקטובר 2020, 15:54

  185. 9. אין על E TRON

    אחד הרכבים 15 אוקטובר 2020, 15:51

  186. 8. לנירו כבר יש 450 KM וזה להיט

    בני 15 אוקטובר 2020, 15:41

  187. 7. צריך להביא לארץ את XPENG G3 טווח 500 קמ

    טסלה הסינית 15 אוקטובר 2020, 15:41

  188. 6. אחלה רכב מומלץ רק צריך ללמוד איך עובדים עם חשמלית

    אילון מאסק 15 אוקטובר 2020, 15:39

  189. 5. הטענה בצהריים תעריף גבוהה עומס על הרשת

    הכתב לא למד על עולם ה EV 15 אוקטובר 2020, 14:57

  190. 4. בתחנות מטעינים לא מלא אלא כמה שצריך ובלילה בבית בזול

    צבי 15 אוקטובר 2020, 14:56

  191. 3. אפשר להטעין 100 קמ ברבע שעה עצירת קפה

    בעלים של MG ZS 15 אוקטובר 2020, 14:55

  192. 2. הכתב חסר נסיון לא יושבים 40 דק מטעינים 20 דק ונוסעים

    זה 120 קמ 15 אוקטובר 2020, 14:54

  193. 1. אחלה כתבה זה העתיד

    סמי 15 אוקטובר 2020, 14:53