
כעת מתייצב ויטארה בגרסה המתבקשת — אותו 1.4 ליטר עם 140 כ"ס, אבל עם הנעה כפולה — ומוסיף גם את מה שהיה חסר: מפרט בטיחות מלא ועדכני. אלא שלכל זה יש מחיר, בדמות תג מחיר הגבוה ביחס למקובל בקטגוריה: 151,000 שקלים לרכב המבחן (2000 שקלים פחות ללא הצביעה הדו־גונית).
מה שרואים, מה שחווים
העיצוב של רכב הפנאי הקטן מסוקס יחסית לרוב הדגמים בסגמנט, והצביעה הדו־גונית מוסיפה עניין. סביבת הנהג מעוצבת בהתאם, עם מופע ההולך בעקבות רכב שטח עם דשבורד אנכי (יחסית) ופשוט למראה; אך לא למגע — איכות החומרים טובה ביחס למקובל בסגמנט, כוללת חומרים רכים בחלקו העליון של הדשבורד ובדיפוני הדלתות הקדמיות, וגלגל ההגה מצופה עור. גם המושבים בעלי ריפוד איכותי ונעים למגע, ממש מזמינים להיכנס ולשבת.

מאחור, המרחב סביר עד סביר־פלוס. במושב שם בולט כי תמיכת הירכיים פחות טובה, ובכלל הנוסעים מאחור יגלו שבהם השקיעו פחות.
מפרט האבזור נאה וברשימה מפתח חכם (כניסה, התנעה, יציאה), אך גולת הכותרת היא צג מולטימדיה ענק ("10.2) עם ממשק מלא בעברית, מבוסס אנדרואיד. בין השאר, זה מאפשר הפעלה קולית בעברית(!), כולל גם חיפוש באינטרנט או אנשי קשר. המערכת ידידותית גם לטיפוסים אנלוגיים שעדיין לא ערכו היכרות עם אנדרואיד אוטו או אפל קארפליי, וכעת יש להם מערכת מולטימדיה בעברית שעובדת ממש כמו מחשב רגיל.
במבחן הדרכים
יחידת הכוח נהדרת, לא חסר כוח והתיבה מחליפה הילוכים בנועם. עקיפות או השתלבות בכביש המהיר נעשות בקלילות וללא מאמץ. צריכת הדלק במבחן עמדה על ליטר לכל 11.3 קילומטרים בממוצע.

נוחות הנסיעה טובה גם היא, הרכב אמנם נע על מתליו, אך עושה זאת באופן נשלט ולא נרשמה חבטה בשום שלב. גם נוחות הנסיעה בשבילים הרשימה לטובה — גם באחד עם אבנים זרועות, גם באחר עם אבנים שתולות. מרווח הגחון בן ה־18.5 ס"מ לא מבטיח רבות, אבל ההנעה הכפולה מבטיחה משיכה ראויה במשטחים חלקלקים יחסית, הודות לנעילה אלקטרונית; מתאפשרת רק במצב 'שלג'. יש לציין כי בנסיעה רגילה ההנעה קדמית, האחורית נכנסת לפעולה רק באובדן אחיזה, ובכל מקרה היא מתנתקת ב־60 קמ"ש.
שורה תחתונה
סוזוקי ויטארה בגרסתו זו משלב מנוע חזק וביצועים טובים עם הנעה כפולה המביאה יכולות שביל טובות, נוחות הנסיעה טובה בכל מתארי הנסיעה, תא הנוסעים איכותי יחסית, והוא מוסיף, סוף סוף, מערך בטיחות כמו שצריך.
עם זאת, מחירו גבוה, ולא במעט, ביחס לדגמים אחרים בסגמנט זה (שאין להם הנעה כפולה), זהה ואף יקר מדגמי פנאי קומפקטיים הגדולים ממנו, לאחד מהם גם הנעה כפולה.

אפי 6 ינואר 2021, 16:57
יאיר 6 ינואר 2021, 14:41
סמי 5 ינואר 2021, 17:05
מתן ע. 5 ינואר 2021, 11:16
גדי 4 ינואר 2021, 20:55
גדי 4 ינואר 2021, 20:54
ד. אמסלם 4 ינואר 2021, 20:43
צבי 4 ינואר 2021, 20:13
קובי לוי 4 ינואר 2021, 18:27
עומר מנדלבאום 4 ינואר 2021, 18:17
קורא 4 ינואר 2021, 17:10
סמי 4 ינואר 2021, 11:56
חיים ממרוקו 4 ינואר 2021, 08:12
777 4 ינואר 2021, 08:00
גדי 4 ינואר 2021, 07:58
חחח 4 ינואר 2021, 07:57
עודד 4 ינואר 2021, 07:31
שמרן 4 ינואר 2021, 07:25
פייק ניוז 3 ינואר 2021, 19:50
חחחחח 3 ינואר 2021, 19:49
לשפר חינוך בישראל 3 ינואר 2021, 19:48
משה 3 ינואר 2021, 15:58
גידי ב. 3 ינואר 2021, 14:05
גד 3 ינואר 2021, 13:30
ניסים 3 ינואר 2021, 13:29
דקסטר 3 ינואר 2021, 13:27
גדעון 3 ינואר 2021, 13:25
ינון מ. 3 ינואר 2021, 11:50
גידי ב. 3 ינואר 2021, 11:40
יולי א. 3 ינואר 2021, 01:30
גרטה 2 ינואר 2021, 23:15
ניסים 2 ינואר 2021, 19:08
גדי 2 ינואר 2021, 18:49
גדי 2 ינואר 2021, 18:47
חיים 2 ינואר 2021, 18:45
שימי 2 ינואר 2021, 18:42
חיים 2 ינואר 2021, 18:37
דני 2 ינואר 2021, 18:34
גדי 2 ינואר 2021, 18:31
דוד 2 ינואר 2021, 18:29
מתן ע. 2 ינואר 2021, 17:04
לא מצחיק 2 ינואר 2021, 16:54
חחח 2 ינואר 2021, 16:21
יודע דבר 2 ינואר 2021, 16:20
גדי 2 ינואר 2021, 14:53
סתם אחד 2 ינואר 2021, 14:42
ציוניסט 2 ינואר 2021, 13:14
מעייף 2 ינואר 2021, 09:57
אנתרופולוג 2 ינואר 2021, 09:56
Yona 2 ינואר 2021, 02:38
סוזוקי זה לרוסים וערסים 1 ינואר 2021, 19:29
יסונרי 1 ינואר 2021, 18:26
גידי 1 ינואר 2021, 04:44
רונן סלע 1 ינואר 2021, 04:26
דני 1 ינואר 2021, 00:44
רוני 31 דצמבר 2020, 19:54
טדי 31 דצמבר 2020, 18:33
אריאל 31 דצמבר 2020, 17:44
רמי 31 דצמבר 2020, 14:45
פרופסור צרכני 31 דצמבר 2020, 14:44
יצחק 31 דצמבר 2020, 12:30
סוזי 31 דצמבר 2020, 11:22
אדוארדו 31 דצמבר 2020, 11:18
סטודי 31 דצמבר 2020, 11:15
סיר אלטון ג׳ון 31 דצמבר 2020, 10:12
סופר סתם 31 דצמבר 2020, 10:00
גא 31 דצמבר 2020, 09:26
גבי 31 דצמבר 2020, 08:54