בעקבות משבר 2008 הגיעה קרייזלר לסף פשיטת רגל ("צ'פטר 11"), והחברה ניצלה, בין השאר, בעקבות רכישת מניות שלה על-ידי פיאט; מיזוג זה הביא -ב2014 ליצירת FCA (ר"ת של Fiat Chrysler Automobiles).
כתוצאה משינויי הבעלות וארגון מחדש של מותגי קרייזלר, הופרדה כאמור חטיבת ראם מדודג' ליצירת מותג של רכב מסחרי מסוגים שונים. חלק מהדגמים הם של פיאט המוצעים בשם אחר: 700 (סטרדה, לדרום אמריקה); 1000 (טורו, לדרום אמריקה); 1200 (פולבק [מיצובישי L200], איחוד האמירויות); פרומסטר סיטי (דובלו, צפון אמריקה); פרומסטר (דוקאטו, צפון אמריקה).
הדגמים העיקריים הם הטנדרים המקוריים של ראם: 1500, 2500, 3500, 4500, 5500 – למשקל כולל הנע בין 3.5 לבין 8.2 טון. לטנדרים של ראם מנועי בנזין ודיזל, תיבות אוטומטיות, הנעה כפולה והם מוצעים, לפי הדגם, עם תא נהג יחיד, מוארך או כפול, עם חישוק אחורי יחיד או כפול, ובגרסאות הכבדות ביותר כמשאית שלדה. המנועים, כמובן, בנפח גדול ורמות ההספק בהתאם, וכמו הדגמים המקבילים להם, הם מצטיינים בכושר גרירה גדול במיוחד.
דגמי ראם 1500, 2500 ו-3500 מוצעים במספר גדול של רמות גימור, כולל מפוארות ביותר, עם חומרים ואבזור כמיטב תוצרת אמריקה בתחום האוטומוטיבי החשוב ביותר עבורה: טנדרים. לישראל מיובאים הדגמים החדש של 2500 ו-3500, למשקל כולל של 4.5 ו-5.5 טון.
המשך קריאה
בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלול לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.