מזראטי גראן טוריסמו - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / קופה מרשימה עם נתונים בהתאם. לא נבחנה.

חסרונות / לא נבחנה.

בשורה התחתונה / לא נבחנה.

מזראטי גראן טוריסמו חוות דעת

  • חוות דעת הגראנטוריסמו היא קופה שהחליפה ב-2007 את ה-GT4200 ועוצבה על ידי פינינפארינה – והתוצאה פשוט מהממת. זו אינה מכונית-על קרבית עם סכין בין השיניים, אלא יותר GT מהירה (כמשתמע משמה) – אבל אין זה אומר שהיא זונחת את היכולת הספורטיבית: חלוקת המשקל כמעט אופטימאלית ומנועי ה-V8 מספקים למעלה מ-400 כ"ס לגלגלים האחוריים. אל הגרסאות ה"רגילות" הצטרפה ב-2009 גרסת MC סטראדלה קרבית, עם מנוע 4.7 ל' המציע 450 כ"ס וביצועים מרשימים (4.6 שניות למאה, 301 קמ"ש), לצד תיבה רובוטית (מצמד בודד), 2 מושבים בלבד וכיול מתלים ובלמים יותר ספורטיבי. ארבע שנים לאחר הצגתה עברה הגראנטוריסימו רענון קל (2012). מבחוץ עיקר השינויים הוא ליחידות התאורה (משולבות לד מלפנים) ועדכונים קלים לפגושים. תא הנוסעים קיבל עיצוב חדש להגה ולמושבים, כמו גם יותר אפשרויות גיוון והתאמה אישית. מתחת למכסה המנוע נמצא את אותה יחידת V8 מוכרת מבית פרארי בנפח 4.7 ליטר, שעתה מציעה 460 כ"ס (במקום 440 כ"ס) בגרסאות הספורט וה-MC סטראדלה. הגרסה הבסיסית ממשיכה להציע את מנוע ה-4.2 ליטר עם 405 כ"ס. המנועים משודכים לשתי תיבות לפי בחירת הלקוח: רובוטית או אוטומטית, שתיהן עם שישה הילוכים.  
  • עיצוב ונוכחות טרם נבדק
  • תא נוסעים ומטען טרם נבדק
  • מנוע וביצועים טרם נבדק
  • נוחות והתנהגות טרם נבדק
  • תמורה למחיר טרם נבדק
  • סיכום טרם נבדק

מבחני רכב

למי שרוצה לחקור לעומק

8 1

ציון ותגובת גולשים

ברשותך מזראטי גראן טוריסמו?

ציון משוכלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מזראטי גראן טוריסמו צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

4
מזראטי גראן טוריסמו צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
6.8 4.5 9.5 2.4 טרם נבחן
7.35 4.4 10.3 2.8 טרם נבחן
6.5 4.3 9.4 5.24 טרם נבחן
6.5 4.3 9.4 6.24 טרם נבחן
0
6.24