לנד רובר דיפנדר 2020 - אוטו

לנד רובר דיפנדר 2020 יד שניה

לנד רובר דיפנדר 2020 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב, תא נוסעים, אבזור, נוחות נסיעה, יכולת שטח.
חסרונות יקר, הנדסת אנוש, תא מטען כשכל המושבים בשימוש, תצרוכת דלק בגרסת הבנזין.
בשורה התחתונה אייקון שטח, בצדק.

לנד רובר דיפנדר 2020 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד

  • רקע כללי

    בשנת 2019 הציגה יצרנית רכבי השטח הוותיקה את היורש לדגם האייקוני שליווה אותה מתחילת דרכה – לנד רובר דיפנדר. לישראל הגיע הדגם החדש ביוני 2020 תחילה בסדרת 110.

    דיפנדר החדש, הוא דגם חדש לגמרי, העושה שימוש בשלדה חדשה ושונה מהותית מזו של הדור היוצא. הדיפנדר המקורי השתמש בשלדת סולם חסונה וסרנים חיים להשגת יכולת השטח המרשימה. יורשו המודרני משתמש במיטב הטכנולוגיה העכשווית – מבוסס על גרסת X הקשוחה של פלטפורמת D7 המשרתת את דגמי לנד רובר (ויגואר) הגדולים והעכשוויים, המרכב אחוד, המתלים הם מתלי אוויר ומערכות אלקטרוניות רבות כולל מערכת המדמה מכסה מנוע "שקוף".

    לצד מערכות האלקטרוניקה המיועדות לאפשר את יכולת השטח המרשימה, דיפנדר המודרני מצויד גם במגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות.

    לנד רובר מצהירה על שלושה אורכי מרכב ובסיסי גלגלים (שתי גרסאות בדור הקודם). בשלב זה מושק הדגם רק בגרסת המרכב האמצעית, שנקראת '110' ולה חמש דלתות ואפשרות לשבעה מושבים.

    המנועים בשירות הם מסדרת 'אינג'ניום', וכוללים טורבו-דיזל 2.0 ליטר, 4 צילינדרים, המייצר 200 כ"ס או 240 כ"ס ומומנט זהה של 43 קג"מ, וטורבו-בנזין, 3.0 ליטר 6 צילינדרים עם מערך היברידי מתון 48 וולט ומגדש-על מונע-חשמל – המייצר 400 כ"ס ו-55 קג"מ. לכל הגרסאות תיבה אוטומטית 8 הילוכים והנעה כפולה. ובכולן גם מערך 'טריין ריספונס', עם מצבי ניהוג מותאמים לתוואי שטח שונה.

    יש שתי רמות גימור, 'S' הכוללת תאורת לד יום, עמעום אוטומטי, חלונות כהים מאחור, ריפוד עור, כוונון חשמלי חלקי למושבים הקדמיים, בלם חנייה חשמלי, חיישני תאורה וגשם, בקרת אקלים דו-אזורית ופתח מאחור, לוח מחוונים "12.3, מולטימדיה מקורית עם צג "10, שקעי USB ו-12 וולט, מצלמות היקפיות, חיישני חנייה היקפיים. רמת גימור 'SE' מוסיפה תאורת לד מלאה, מפתח חכם, תפעול חשמלי מלא למושבים הקדמיים, תפעול חשמלי לגלגל ההגה, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, מראה מרכזית/צג מוקרן, מערכת שמע של מרידיאן.

  • עיצוב ונוכחות

    דיפנדר החדש נראה נהדר. משלב בין אלמנטים מודרניים מדגמי דיסקברי האחרונים (בעיקר מלפנים) לאלמנטי רטרו המאפיינים את דיפנדר לדורותיו.

     

    תא נוסעים ומטען

    בסביבת הנהג מדובר במהפך של ממש, כאשר במקום זו הספרטנית של הדור היוצא אנו פוגשים סביבת נהג מודרנית ואיכותית וגם שפע של אבזור.

    הנדסת האנוש אינה מתעלה עם כפתורים פחות נוחים לשימוש ומערכות שונות שמחייב מעבר מוגזם בין תפריטים.

    תנוחת הנהיגה גבוהה והמושב מוצלח. מאחור המרחב לנוסעים נדיב ביותר. גם בשורה השלישית יש די מקום, אבל הכניסה לא פשוטה.

    תא המטען קטן כשכל המושבים בשימוש (160 ל') אך עם קיפול שני המושבים הוא ענק ממש (למעלה מ-700 ל'). הדיפון קשיח ומתאים לעבודת שטח.

     

  • תא נוסעים ומטען

    בסביבת הנהג מדובר במהפך של ממש, כאשר במקום זו הספרטנית של הדור היוצא אנו פוגשים סביבת נהג מודרנית ואיכותית וגם שפע של אבזור.

    הנדסת האנוש אינה מתעלה עם כפתורים פחות נוחים לשימוש ומערכות שונות שמחייב מעבר מוגזם בין תפריטים.

    תנוחת הנהיגה גבוהה והמושב מוצלח. מאחור המרחב לנוסעים נדיב ביותר. גם בשורה השלישית יש די מקום, אבל הכניסה לא פשוטה.

    תא המטען קטן כשכל המושבים בשימוש (160 ל') אך עם קיפול שני המושבים הוא ענק ממש (למעלה מ-700 ל'). הדיפון קשיח ומתאים לעבודת שטח.

     

  • מנוע וביצועים

    מנוע הדיזל (240 כ"ס) מספק ביצועים טובים למדי. זמינות הכוח טובה והאופי הנינוח מתאים לאופי הכלי. תיבה ההילוכים (8 יחסים) מעדיפה חלקות על פני זריזות וזה ממש בסדר.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בכביש ובשטח טובה מאוד, וקשה למצוא שיבוב שיוציא אותו משלוותו.

    יכולת השטח כמובן מצוינת, הבקרות יעילות וניתן להגביה את המרכב עד ליצירת מרווח גחון של 36 ס"מ (21 ס"מ במצב הרגיל).

    יכולת השלדה ופעולת ההנעה הכפולה מאפשרים לשמר קצב נאות בכביש מפותל, הרבה יותר ממה שנעים. או נבון.

     

  • תמורה למחיר

    המחיר גבוה, אבל מדובר ברכב איכותי ונעים ובעל יכולת שטח שמעט מתחרים יכולים להשתוות לה.

  • בטיחות

    לנד רובר דיפנדר נבדק ע"י יורו NCAP בשנת 2020 וקיבל דירוג של 5 כוכבים עם ציונים של 85% בהגנה על מבוגרים וילדים, 71% בהגנה על הולכי רגל ו-79% במערכות בטיחות. רמת גימור 'SE' מוסיפה התרעה על רכב בשטח מת עם תיקון היגוי, התרעה על רכב חולף בפתיחת דלת, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור ועוד.

  • צריכת דלק

    צריכת הדלק במהלך מבחן מאמוץ (כולל קטע שטח ארוך) עמדה על 8.5 ק"מ לליטר. בנהיגת כביש מעורבת ורגועה יותר רשמנו מעל 10 ק"מ לליטר.

     

  • מה חדש בלנד רובר דיפנדר 2020

    דור חדש לחלוטין עם שם דגם ותיק ואייקוני.

  • סיכום

    לנד רובר עשו מלאכה נאה בהקפצת הדיפנדר 72 שנים קדימה – וזה לא פשוט כשמדובר באייקון.

לנד רובר דיפנדר 2020 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג לנד רובר דיפנדר

כתבות ומבחני דרכים לנד רובר דיפנדר

ברשותך לנד רובר דיפנדר?

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא?

זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר

auto image

כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעה משתלמת

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.99%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5