סיטרואן C4 2010-2017 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / חומרים טובים בתא הנוסעים, מרחב פנים מאחור, תא מטען יעיל, ביצועים טובים ופעולה נעימה, איכות נסיעה טובה.

חסרונות / נוחות נסיעה על שיבושים גדולים, דגם וותיק יחסית, ללא אבזור בטיחות עדכני.

בשורה התחתונה / משפחתית מוצלחת, למרות גילה.

סיטרואן C4 2010-2017 חוות דעת

  • רקע כללי

    הדור השני של ה-C4 הוא למעשה מתיחת פנים עמוקה לדגם הקודם, עם אותה רצפה ובסיס גלגלים, למרות שהממדים החיצוניים מוגדלים במעט.

    בהשוואה ל-C4 המקורית שנראתה בזמן השקתה רעננה וייחודית, החדשה שמרנית ומכובדת יותר בהופעתה.

    זהו חלק משינוי תפישתי שעובר על המותג: פחות גימיקים, יותר איכות, ולכן בסיטרואן גם נטשו את לוח המחוונים הדיגיטלי הממוקם במרכז לטובת עיצוב שיגרתי יותר.

    אבל הם לא ויתרו לגמרי על הגאדג'טים ומציעים אפשרות לבחור את צבע תאורת המחוונים וצלילי ההתראה, בלם יד חשמלי, מערכת פנסים עוקבי פניה ואופציה למסאז' במושבים הקדמיים.

    היצע המנועים כלל, בשנים הראשונות, את המגוון המוכר של פיז'ו-סיטרואן: 1.6 ליטר אטמוספרי עם 120 כ"ס (עם אפשרות בחירה נדירה בין תיבה אוטומטית 4 היל' לבין תיבה ידנית 5 היל') לצד 1.6 טורבו עם 156 כ"ס (רק עם תיבה רובוטית חד-מצמדית), ומנוע טורבו-דיזל (e-HDi) עם 110 כ"ס, מגנון כיבוי-ועצירה ברמזור ואפשרות בחירה בין תיבה ידנית או רובוטית חד-מצמדית (שתיהן עם 6 היל').

    בסוף 2014 עברה ה-C4 מתיחת פנים (אצלנו מתחילת 2015) במסגרתה הוחלפה יחידת ה-1.6 ליטר בנזין הבסיסית ביחידת ה-3 ציל' 1.2 ליטר טורבו החדשה (130 כ"ס) של הקונצרן, עם תיבה אוטומטית-פלנטרית 6 היל'.

    לצד אלו, בוצעו גם שינויי עיצוב עדינים מבפנים ומבחוץ.

  • עיצוב ונוכחות

    סיטרואן נטשה את המראה האוונגרדי של המכונית היוצאת והלכה על משהו יותר שמרני.

     

    הדגם מתוח-הפנים שומר על מראה כמעט-זהה.

  • תא נוסעים ומטען

    סיטרואן נטשה את רוב הפרטים הייחודיים של הדגם היוצא.

     

    הפלסטיקה רכה ברובה ולמרות גוונים כהים, הקווים הנאים משרים אווירה נעימה.

     

    מאחור המרחב טוב למדי וגם תא המטען מתגלה כגדול ושימושי.  

  • מנוע וביצועים

    ה-C4 אינה מבריקה עם יציאה איטית יחסית מהמקום (1.6 ל' אטמוספרי), והתגובות בהמשך מהוססות לעיתים. מנוע ה-1.6 (והתמסורת) אינו שקט תחת עומס, אך הוא אינו מציק בנסיעה רגילה.

     

    צריכת הדלק טובה. גרסת הטורבו (1.6 ליטר), מציעה ביצועים מצוינים אך מצוידת בתיבה רובוטית לה פעולה לא נעימה הפוגמת בחבילה הכללית.

     

    הדגם שלאחר מתיחת הפנים קיבל את מנוע הטורבו 3 ציל' (1.2 ליטר) עם התיבה האוטומטית (6 היל') ומציע ביצועים טובים מאוד לצד אופי פעולה נעים, הן מבחינת בידוד הרעשים והן מבחינת זמינות הכוח.

  • נוחות והתנהגות

    ההתנהגות צפויה למדי, האחיזה טובה, והתגובות להעברות משקל בפניה נכונות.

     

    כיול רך יחסית אחראי לכך שבעיר היא מסתדרת עם חריצים ובליטות קלות ומתקשה מעט על מפגעים גדולים יותר.

     

    מחוץ לעיר רוב הזמן איכות הנסיעה טובה.

  • תמורה למחיר

    ה-C4 היא מכונית נעימה המציעה אווירה עשירה ואיכותית בתא הנוסעים, אולם גילה ניכר בהחלט.

     

    לכן, בשביל לשמור על רלוונטיות בשוק המקומי, עליה להציע מחיר אטרקטיבי בגרסה המחודשת.

     

    גרסאות הדיזל ייחודיות וחסכוניות למדי.

  • סיכום

    בניגוד למה שאנו מצפים מהיצרן, זו משפחתית שפונה יותר אל הראש מאשר אל הלב.

סיטרואן C4 2010-2017 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:
  • צילום:

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך סיטרואן C4?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

סיטרואן C4 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

7
סיטרואן C4 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
14.5 10.0 19.6 11.0 6
14.5 10.0 19.6 11.0 11
15.8 11.2 20.8 12.0 טרם נבחן
15.8 11.9 20.0 12.8 4
20.4 16.4 23.8 16.5 4
21.7 17.2 25.6 18.4 4
23.0 21.2 26.3 19.5 4
7
16.5