יונדאי איוניק 5 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות / מרחב לנוסעים, עיצוב, שימושיות, אבזור

חסרונות / נוחות נסיעה, הנדסת אנוש

בשורה התחתונה / שווה בדיקה

יונדאי איוניק 5 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    בפברואר 2021 הודיעה יונדאי על דגם ראשון של מותג תת-חשמלי חדש – איוניק. הסנונית הראשונה – רכב פנאי בשם איוניק 5. רכב הפנאי מבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית חדשה של יונדאי המכונה "E-MGP", והוא מוצע בגרסאות של הנעה אחורית וכפולה, כאשר גם הטווח שונה, כאשר ישנו טווח רגיל או ארוך. אלינו מגיע האיוניק 5 רק בגרסת ההנעה האחורית ורק עם הטווח הארוך.

    רכב הפנאי מצויד במנוע אחד שמייצר 217 כ"ס, משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 7.5 שניות, והמהירות המרבית 180 קמ"ש. לגרסה זו סוללה של 72.5 קוט"ש והיא מאפשרת טווח של כ-481 ק"מ (451 ק"מ ברמת הגימור הגבוהה). אורכו של איוניק 5 463.5 ס"מ, כמו של משפחתית סדאן או רכב פנאי קומפקטי, אבל בסיס הגלגלים שלו ארוך מאוד: 300 ס"מ, כמו של מכונית סלון גדולה במיוחד. גם הרוחב, 189 ס"מ, נדיב. לאיוניק 5 תא מטען בנפח נאה של 531 ליטרים מאחור, ובנוסף יש לו חלל אחסון של 57 ליטר מלפנים.

    בתא הנוסעים שוכנים צג מולטימדיה גדול של "12.25 ומחוונים מוקרנים, כמו גם פתרונות אחסון מקוריים, דוגמת קונסולה מרכזית הנעה לאחור. מפרט הבטיחות מרשים וכולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה ושמירת הרכב במרכז נתיב, ניטור אקטיבי של שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית. ברמת הגימור הגבוהה, הקרנת תמונת שטח מת במחוונים בזמן איתות, בדומה לסונטה.

    איוניק 5 מוצע בשלוש רמות גימור. 'פרסטיג'', שמחירה 190,000 שקלים, כוללת תאורת לד, חישוקי "19, בקרת אקלים עם פתחים מאחור, מפתח חכם, תפעול חשמלי של מושב הנהג; ל'סופרים', שמחירה 200,000 שקלים, גם גג פנורמי; ברמת הגימור 'עלית', שמחירה 217,000 שקלים, חישוקי "20, מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת האחורית, גם למושב הנוסע שיחד עם מושב הנהג משודרג ומאוורר ומרופדים עור.

    יונדאי איוניק 5 מוצע עם אחריות ל-5 שנים או 100,000 קילומטר, כאשר לסוללה אחריות של 7 שנים או 150,000 קילומטר.

  • עיצוב ונוכחות

    איוניק 5 מעוצב בצורה אלגנטית ועדכנית. מופע מרשים ומושך את העין של עיצוב רטרו-עתידני. אהבנו.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מאוד מרשימה בעיצוב הנקי והמודרני. הקווים הנמתחים מקצה לקצה מעניקים תחושה שמדובר ברכב גדול ממה שהוא. ואיוניק 5 הוא רכב גדול, שלא תטעו.

     

    החומרים עצמם מרשימים פחות וישנם לא מעט חומרים נוקשים. ברמות הגימור הגבוהות דיפוני העור משפרים את המצב.

     

    הנדסת האנוש דורשת עקומת למידה. שפע המסכים ועומס המידע עשוי לבלבל.

     

    תנוחת הנהיגה גבוהה, שדה הראייה טוב ומושב הנהג מוצלח. המרחב נדיב ביותר.

     

    המרחב מאחור עצום לכל הכיוונים. ברמות הגימור הגבוהות ישנם מושבים מתכווננים חשמלית.

     

    תא המטען גדול.

  • מנוע וביצועים

    איוניק 5 הוא רכב זריז מאוד, בייחוד עד 100 קמ"ש. לאחר מכן הוא מאיץ באופן פחות החלטי, אך עדיין מנפק תאוצות ביניים מרשימו. מצב 'ספורט' מחדד את התגובות.

     

    טווח הנסיעה בפועל במבחן דרכים עמד על כ-320 ק"מ ביום חם.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בינונית למדי בעיר ומחוצה לה. בידוד רעשי הכביש סביר.

     

    התנהגות הכביש טובה למדי. יכולת הבלימה טובה אך התחושה מהדוושה דורשת הסתגלות.

  • תמורה למחיר

    המחיר מקביל לשל דגמים דומים אחרים

  • סיכום

    רכב חשמל מרשים

יונדאי איוניק 5 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג יונדאי איוניק 5
יונדאי איוניק 5 גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
217
2,005
189,900
217
2,110
199,900
217
2,290
216,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי איוניק 5?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

יונדאי איוניק 5 צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

3
יונדאי איוניק 5 צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
0
טרם נבחן