יונדאי טוסון 2004-2010 - אוטו

יתרונות חסרנות

יתרונות /

חסרונות /

בשורה התחתונה /

יונדאי טוסון 2004-2010 חוות דעת

  • רקע כללי

    יונדאי טוסון חולל מהפכה בשוק הישראלי כאשר הגיע לכאן הטוסון בספטמבר 2004.

    עד אז כמעט ולא נמכרו כאן רכבי פנאי "רכים", אבל הטוסון הציע לפתע חבילה קוסמת – רכב פנאי כפול-הנעה עם מנוע V6 במחיר של משפחתית-גדולה – וכבש בבת אחת את הבכורה בקבוצה.

    מאז גילה השוק הישראלי גם רכבי פנאי מתחרים אחרים, כמו טויוטה ראב4 וסוזוקי גרנד-ויטארה, אך היונדאי טוסון עדיין מציע הרבה מכונית בתמורה לשקל ונותר קרוב לפסגת המכירות.

    על יכולת שטח של ממש אין מה לדבר, וגם איש אינו מצפה לכך. הפגמים העיקריים: תחושה זולה בתא הנוסעים וצריכת דלק גבוהה במנוע ה-V6.

  • עיצוב ונוכחות

    עיצובו של הטוסון החדש אינו ייחודי או יוצא דופן, אך הוא מגודל ונאה למדי.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים מרווח מאוד ונעים, אך התחושה זולה ופשוטה יחסית. האבזור נדיב ברוב הגרסאות ותא המטען גדול.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-V6 2.7 ל' מספק ביצועים נאים, אך צורך הרבה דלק. הדיזל מספק ביצועים נאים וחסכוני יותר – אך שודך בעיקר לגרסת ההנעה הקדמית.

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה טובה יחסית, אך התנהגות הכביש סבירה בלבד – גמלונית ומאופיינת בזוויות גלגול בולטות בפניות. בשטח היכולת בסיסית מאוד ומוגבלת לשבילים ועבירות קלה בלבד.

  • תמורה למחיר

     

  • סיכום

    הטוסון אולי אינו פורץ דרך בשום אופן פרט למחירו האטרקטיבי, אך הוא רכב פנאי נעים ובעל יכולת מאוזנת ברוב התחומים.

יונדאי טוסון 2004-2010 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך יונדאי טוסון?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

יונדאי טוסון צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

8
יונדאי טוסון צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
10.1 7.5 12.1 7.6 טרם נבחן
10.0 7.5 12.1 7.6 טרם נבחן
10 7.5 12.1 7.6 טרם נבחן
10 7.5 12.1 7.6 טרם נבחן
12.5 9.9 14.9 10.6 טרם נבחן
12.5 9.9 14.9 10.6 טרם נבחן
12.5 9.9 14.9 10.6 טרם נבחן
12.5 9.9 14.9 10.6 טרם נבחן
6
10.6