בבסיס אני אוהב נהיגה מדויקת ומהירה, כזאת עם יכולת לשעוט קדימה במקסימום האפשרי ובמינימום דרמה. גם כשהטכנולוגיה מסייעת לנהג בהשגת השילוב הזה, עדין צריך דגם מסוים שיאפשר את זה ונהג שינצל בחוכמה את מה שקיבל. אני גם אוהב הרבה יותר מכוניות שלא מענישות אותי ביום יום על הבחירה הספורטיבית שעשיתי, ולא רוצה לוותר על כל שאר התכונות החשובות ברכב לטובת התכונה הראשונה. לכן כאשר נתבקשתי לבחור מכונית/יות ב-400 אלף שקל ללא התחשבות בתחזוקה, מתבקש "לקנות" גרמניה משומשת, לפחות בסט ההעדפות שלי. ד"א, אם זה לא היה רכב ליום יום, הבחירה מבחינתי מאוד פשוטה - בשנה הבאה אפשר יהיה לייבא בסכום הזה פרארי טסטהרוסה תחת רישיון אספנות!
אני לא הנהג הכי מבריק ואין לנו כאן התנאים האידאליים לבחירת פורשה קיימן; אני פשוט איטי מדי בה. אני מוכן להמר שבכביש אני יכול לשבת מאחורי כמעט כל נהג בקיימן כשאני ב-S3 – ולהזיע הרבה פחות ממנו. ושלא תבינו אותי לא נכון, בפעמים הבודדות שבהן יצא לי לנהוג עם קיימן על מסלול, ולהצליח להביא אותה אל הקצה, זו הייתה חוויה מתגמלת מאוד, ואין ספק שכרכב לימי מסלול הייתי בוחר בה. רק שאין לנו מסלול, וגם אם יהיה – בשביל פעם בכמה חודשים לא אקנה קיימן.
חשבתי על קאדילק CTS-V, שמציעה הכי הרבה כ"ס לשקל, אבל התחושה שקיבלתי ממנה לא הייתה חזקה כמו שהנתונים על הנייר טענו (נושא לטור בפני עצמו) – ואני בכלל אמרתי גרמניות (הערת המערכת: מעניין מה חושב על זה החובב ההוא שקבע אתה איזה שיא בנירבורגרינג), אז למה אני סוטה?
חניית החלומות / מונוגמיה
צילום: מערכת אוטו, יצרן
פורשה קאיימן. מעולה למסלול, אבל לא הכי ליום-יום. דרור רוצה יותר פרקטיות
אני זוכר שחבר שלי התקשר "בא לך לעשות סיבוב על משהו מעניין?" הוא שאל, ועוד לפני שהצלחתי לגבש את שרשרת התירוצים המוצקים (יום ארוך, אישה, עייף וכו') הוא המשיך "זו C63 AMG". נו, מה אתם חושבים? הייתי אצלו מהר יותר ממה שהמרצדס הזו משלימה מאוץ ל-400 מטר. זו הייתה הנהיגה הכי כיפית שהייתה לי על רכב בארץ - ויש בה כל מה שאני אישית מחפש. ראשית, זהו רכב שיהיה לי מאוד נחמד לחיות אתו ביום יום, וזה כאמור מאוד חשוב לי: איכות ואבזור ברמה גבוהה מאוד. שנית, למרות המתלים הנוקשים הוא עדיין לא מעניש., ושלישית, יש ל-C הזאת מנוע מפלצתי ורמת ניהוג שמתאימים לי ומחמיאים ליכולות שלי (נו, העורך עדין לא הוסיף שום הערה??? [הערת המערכת: אין צורך. אתה עושה את העבודה לבד]) אפילו הצליל ממכר.
אני זוכר שהייתה לי ביקורת על הגיר ועל המיקום המטופש של ידית הקרוז קונטרול, אבל כל זה לא ימנע ממני לבחור בה כרכב שאני הייתי שם אצלי בחניה בתנאים שהציבו לי. במזל נמצא בלוח אקזמפלר משנת 2011: 60,000 ק"מ, אפורה כמו בתמונות, 420 אלף שקל לפני מיקוח. מזל שלא עשיתי סיבוב על M3 מעולם, אולי לא הייתי מסוגל להחליט ביניהן.
חניית החלומות / מונוגמיה
צילום: מערכת אוטו, יצרן
קאדילק CTS-V. הכי הרבה כ"ס לשקל, אבל מבחינתו היא מרגישה פחות חזקה מהנתונים היבשים. מרגישה?