באופן לא רשמי, שברולט מבצעת ארגון-מחדש בהיצע הדגמים שלה ובמיצובם, ולצופה מהצד השינוי עדיין לא לגמרי ברור: זה התחיל מהבלייזר EV החשמלי שאינו דומה או קשור לבלייזר בנזין, המשיך עם האקווינוקס EV החשמלי שגם הוא אינו חולק דבר עם אקווינוקס בנזין, וכעת מגיע תורו של הטראקס החדש - שהפך גדול יותר מהטריילבלייזר שמעליו בהיצע, אך מציע יחידת כוח ותג מחיר צנועים יותר. מבולבלים? גם אנחנו.
 
כך או כך, הטראקס החדש ארוך, נמוך ורחב יותר מבעבר, כאשר בסיס הגלגלים צמח ב-20 ס"מ לאורך כולל של 270 ס"מ. למעשה, ממדיו החדשים קרובים לאלו של קיה ספורטאז', שנמצא בקטגוריה מעל.

הגדלת הממדים מעניקה לטראקס החדש פרופורציות ספורטיביות יותר, עם הגג המונמך והיציבה המורחבת, ושברולט טוענת גם לתוספת של כ-7.5 ס"מ למרווח הרגליים מאחור ויותר מקום למטען מאשר בטריילבלייזר.

שברולט טראקס החדש 2023 - זה הקטן גדול נהיה
צילום: שברולט
 
תא הנוסעים מאזכר את אלו של הכלים החשמליים החדשים שהציגה היצרנית, בעיקר באיזור מסך המגע אשר מופנה לעבר הנהג ומתחבר ללוח המחוונים המוקרן. גרסת הבסיס תציע מולטימדיה 8 אינץ' כסטנדרט, אך רמות הגימור הגבוהות יותר יקבלו מסכי 11 אינץ'.

כמו בדגמים אחרים של שברולט, גם כאן ישנו עיצוב חיצוני ופנימי שונה בהתאם לרמת הגימור; רמות גימור LS ו-LT זוכות לעיצוב "רגיל", בעוד שרמת RS זוכה לקישוטים ספורטיביים, הדגשים אדומים וחישוקים מוגדלים, ואילו רמת 'אקטיב' תזכה לקו עיצוב קשוח יותר עם הדגשות צהובות וקישוטי שטח.

שברולט טראקס החדש 2023 - זה הקטן גדול נהיה
צילום: שברולט
 
באופן לא מפתיע, הטראקס חולק פלטפורמה עם הטריילבלייזר, ויש לו את אותו מנוע בסיס - טורבו-בנזין משולש צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המספק 137 כוחות סוס ומומנט של 22.3 קג"מ.

אבל במקרה של הטראקס, זה המנוע היחיד, והוא מוצע רק עם תיבה אוטומטית שישה הילוכים והנעה קדמית.

שברולט טראקס החדש 2023 - זה הקטן גדול נהיה
צילום: שברולט
 
הטראקס יהיה רכב הפנאי הזול בהיצע היצרנית, ומחירו בארה"ב יחל ב-$21,495. ברמת הבסיס תקבלו בקרת שיוט, פנסי לד עם אורות גבוהים אוטומטיים, חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, ביטול רעשים אקטיבי, חישוקים קלים, בלימת חירום אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל וסיוע לשמירה על נתיב.

שברולט טראקס החדש 2023 - זה הקטן גדול נהיה
צילום: שברולט

ברמות הגימור הגבוהות יותר תקבלו גם בקרת אקלים, התנעה בכפתור, טעינה אלחוטית לסלולרי, חימום מושבים וגג שמש.
 
הטראקס יוצא למכירה באביב 2023. מ-UMI יבואנית שברולט נמסר כי הרכב צפוי להגיע לישראל בחציון הראשון של 2023.

שברולט טראקס החדש 2023 - זה הקטן גדול נהיה
צילום: שברולט