הונדה, יצרנית הרכב היפנית שכמעט ונעלמה מהשוק המקומי – 374 מסירות בלבד מתחילת השנה – פועלת במרץ בתחום החשמלי, בדומה ליצרניות רבות אחרות. אלא שנראה כי הונדה, לפחות בשלב זה, ממקדת את מאמציה דווקא בשוק הסיני שם הציגה מוקדם יותר השנה את e:N1 – למעשה גרסה חשמלית של הונדה HR-V החדש – וכעת חושפת קונספט לרכב שני בסדרה.
 
הונדה e:N2 קונספט
קונספט e:N2 מציג מופע מאוד מתקדם וטכנולוגי עם עיצוב זוויתי הנעזר בתאורת לד להדגשת הקווים החדים. המופע מלפנים שונה מכל הונדה שהכרנו, כך גם מאחור שם ניתן להבחין בסיומת הנעה בין קופה-ארבע-דלתות למרכב שוטינג-ברייק. התוצאה בכל מקרה מקורית ומושכת את העין, גם בצביעה הכל-שחורה של רכב התצוגה.
 
לדברי הונדה, e:N2 גם בשלב הקונספט וגם לכשתוצג גרסה סדרתית, אינה שייכת לשום קטגוריה קיימת ועיצובה הייחודי אמור להדגיש זאת. עוד בהונדה מציינים כי משפחת דגמי e:N תחזיר את הכיף למכוניות החשמליות. הדרך לשם, כך הונדה, עוברת בהתנהגות כביש טובה וחיבור בין הנהג למכונית.
 
הונדה e:N2 קונספט: התשובה לטויוטה bZ3?
צילום: הונדה

ההודעה לעיתונות קצרה ביותר ומקמצת במידע אותו צפויה הונדה לחשוף בהמשך – אך ממנה עולה כי e:N2 הסדרתית תשב על פלטפורמה כל חשמלית חדשה בשם ארכיטקטורת e:N F שתהווה את הבסיס למשפחת דגמים תחת השם e:N. בשלב ראשון הונדה מתכננת לשווק דגמים אלה בשוק הסיני, אולם בעתיד הם צפויים לצאת גם לשווקי אירופה וצפון אמריקה.

הונדה e:N2 קונספט: התשובה לטויוטה bZ3?
צילום: הונדה