חברת לובינסקי, יבואנית מותגי פיג'ו, סיטרואן, DS, אופל ו-MG, הודיעה היום (שלישי) על שורת מינויים בהנהלתה ובמסגרתם קודמו שלושה בעלי תפקידים לדרג סמנכ"ל.

נעמה ביטון מונתה לסמנכ"לית שיווק ובתפקידה זה תפעל בכל ערוצי התקשורת עם הלקוחות – הן בתהליכי המכירה והן בתקופת השימוש ברכב. לנעמה ביטון תואר שני במנהל עסקים, שיווק ומימון, יש לה ניסיון של 17 שנים בשיווק והתמחות בדיגיטל. ביטון החלה את תפקידה בלובינסקי ב-2015 בתחום הדיגיטל וקודמה לתפקיד מנהלת השיווק ב-2018.

מינויים בלובינסקי – שלושה סמנכ
צילום: יח"צ

אמיר אורז'ל, בעל תואר ראשון בכלכלה ובניהול ו-18 שנות ניסיון בענף הרכב בישראל, ניהל את המכירות של חטיבת מרצדס ואת מותגי פורשה, ג'יפ, קרייזלר וראם. אורז'ל החל את דרכו בלובינסקי ב-2019 כמנהל מותג אופל עם חידוש היבוא של המותג על-ידי לובינסקי והיה אחראי להחדרתו, ובהמשך היה גם למנהל מותג DS. אורז'ל מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות פרטיים של מותגי פיג'ו/סיטרואן/DS/אופל, ויהיה אחראי על פעילות רשת המכירות ללקוחות הפרטיים של מותגים אלה.

מינויים בלובינסקי – שלושה סמנכ
צילום: יח"צ
 
אריאל בק, העובד בלובינסקי מאז 1993, הוא בעל תואר ראשון במדע המדינה, ובעל ניסיון של כמעט שלושה עשורים בניהול מכירות פרונטלי ללקוחות פרטיים. בק מונה לתפקיד סמנכ"ל מכירות לקוחות מוסדיים ומסחריים ויהיה אחראי על מכירות כל מותגי הרכב של לובינסקי ללקוחות מוסדיים וציי רכב.
 
מינויים בלובינסקי – שלושה סמנכ
צילום: יח"צ