זוכרים שלפני כמה שנים חובבי רכב בכל העולם התפלצו כשגילו שפורד בחרה לעצב את רכב הפנאי החשמלי ברוח המוסטנג ולהדביק לו סוס על הסבכה האטומה? אז זה עומד לקרות שוב, כי כמו תמיד, חובבי הרכב והעיתונאים מיללים, אבל השיירה עוברת; ולאחר ששיירת המזומנים של פורד נכנסה לבנק בעקבות מכירת יותר ממיליון דגמי מוסטנג מאך-e - בג'נרל מוטורס הבינו שיש כאן פוטנציאל להרחיב את קהל היעד של הסמל האיקוני שלהם, הקורבט, והם מתכננים מהלך דומה.

חזירים מעופפים
 מגזין 'קאר אנד דרייבר' האמריקאי חשף כי הקורבט עומדת להפוך למותג נפרד. אנשי המגזין קיבלו מידע ממקור במרכז הטכנולוגיה של GM שאומר שמותג קורבט נמצא בשלבי תכנון מתקדמים של רכב פנאי וסדאן-ליפטבק עם ארבע דלתות (תחשבו על מתחרות לקאיין ולטייקאן של פורשה). ואם הבשורה הזו לא מספיק מפתיעה, אז דעו שהדגמים הללו יהיו חשמליים.

לפי הדיווחים, GM נמצאת בתוך אסטרטגיה רב-שלבית שבה תציג וריאציות נוספות לקורבט, כולל גרסה כל-חשמלית למכונית הספורט של אמריקה - כן, זו שמזוהה כל כך עם מנוע ה-V8 -
ולאחר מכן תשיק את תת המותג 'קורבט' ב-2025.

​שברולט תהפוך את הקורבט לתת מותג נפרד - ותציג קורבט פנאי חשמלית
צילום: Chevrolet

יש כאן מהלך אסטרטגי מעניין, מאחר ובניגוד לאירופה, ברוב ארה"ב (למעט קליפורניה) חוקי הזיהום אינם כה נוקשים ואינם דוחקים את היצרנים עדיין לעבור לחשמול. כך שהמעבר לחשמל מבחינת המותג 'קורבט' הוא יותר כדי להעניק לה ביצועים והילה טכנולוגית-יוקרתית שתאפשר לה להתחרות ביצרנים כמו פורשה, למבורגיני, לוסיד ואחרים.

מצד שני, יש כאן קצת מצב של ביצה ותרנגולת, מאחר והמעבר לחשמל מאוד יקר, ומצריך את היצרנים למצב את הרכב כמותג יוקרתי - רק כדי שאפשר יהיה להרוויח עליו כמו על רכב בנזין.

כך או כך, צפו שגם הפעם יצופו ברשת מלא ממים מרושעים, ציוצים נזעמים וכתבות מאוכזבות.  ולמרות כל זאת, הקהל ינהור בהמוניו לקנות רכב פנאי של מותג קורבט - ולא יבין על מה כל המהומה.

​שברולט תהפוך את הקורבט לתת מותג נפרד - ותציג קורבט פנאי חשמלית
צילום: Chevrolet