עדיין לא התאוששנו מסרטון הג'ימקאנה מחריש האוזניים של קן בלוק, שחרך את לאס וגאס באודי קוואטרו חשמלית, וכבר משחררת חברת 'Hoonigan' שבבעלותו סרטון אקשן נוסף - הפעם בכיכובו של טראוויס פסטראנה והסובארו GL סטיישן שלו.

אני מניח שלכל מי שגדל בארץ בשנות השמונים והתשעים, המראה של סובארו GL סטיישן עושה דריפטים יהיה משעשע מספיק, אך טראוויס וחבריו דאגו לחדש ולרענן את רפרטואר האקשן הרפיטטיבי של בלוק בצורה שאיכשהו הופכת את הסרטון של פסטראנה למלהיב ומעניין הרבה יותר לצפייה.

כמובן שהסובארו המדוברת היא לא אחת מהעגלות החלושות שהסתובבו על כבישי הארץ, אלא מכונית מירוץ עם מרכב מסיבי פחמן ואווירודינמיקה אקטיבית שרק נראית כמו הסובארו המיתולוגית, אבל מתחת לעור כוללת מנוע טורבו בנפח 2.3 ליטר שמפיק 874 כ"ס ומשולב בהנעה כפולה מתוחכמת.

ג'ימקאנה 12 - הסובארו המעופפת
צילום: הוניגן

הסטיישן-אקשן של פסטראנה, שכיכבה השנה גם בפסטיבל גודווד וקבעה את אחד מזמני טיפוס הגבעה המהירים ביותר, מצליחה בה בעת להיות  מכונית פעלולים מוטרפת, וכוללת מיגון תחתי מסיבי המאפשר לה להחליק במורד סט של מסילות מקבילות כמו סקייטבורד.

 אולם זה רחוק מהפעלול הקיצוני ביותר שתראו בסרטון, שעושה כבוד לטירוף של אנשי מדינת פלורידה. בין היתר פסטראנה קופץ שם מעל מסוק המרחף בין שני צדדיו של גשר שבור (בקטע מפורסם מתוך הכביש המהיר ממיאמי לפלורידה קיז, שעובר מעל האוקיינוס ונסגר לפני שנים), טס בכביש לצידו של מטוס קרב ומתחרה במיאוץ דראג מול שברולט אל קמינו עם 3000 כ"ס של היוטיובר קליטוס מקפרלנד - עוד אושייה מוטורית מפורסמת מפלורידה.

ג'ימקאנה 12 - הסובארו המעופפת
צילום: הוניגן

אם זה לא מספיק, יש גם קטע שבו הסובארו נוגחת במנתק הסל"ד בהילוך האחרון במהירות של 266 קמ"ש במקטע כביש צר ומתעקל בירידה לפלורידה קיז, שם הוא קופץ על גשר בצורה כל כך פראית שנראה כאילו המכונית עומדת להתהפך בנחיתה. מול הפסיכיות הזו, הקטע שבו טראוויס עושה דריפטים מסביב למונסטר טראק שעושה רולינג סטופי ונעמדת על גלגליה הקדמיים, נראה כמעט נורמלי...

אפילו החלק הממומן של סובארו בסוף הסרטון מצליח להעלות חיוך, כשפסטראנה מתחזה למוכר מכוניות חלקלק ומבצע כמה דריפטים וקפיצות ב- WRX החדשה לפני שהוא נותן לה את חותמת האישור שלו.

צפייה מהנה!