לקסוס RC, מכונית הקופה הוותיקה של היצרנית היפנית, חוגגת או-טו-טו עשור (נחשפה בתערוכת טוקיו 2013) ולכבוד המאורע זכתה לעדכון קליל, במה שוודאי תהיה אחת משנות הייצור האחרונות שלה. 

העדכון כוללת את כל הגרסאות, כולל RC F הספורטיבית, שיקבלו סוף סוף את מערכת המולטימדיה המודרנית מה-IS העדכנית, הכוללת מסך מגע 10.3 אינץ'. גם הדשבורד עוצב מחדש עם חלק עליון מעוגל יותר כדי להתאים טוב יותר למסך החדש וליצור מראה מגובש יותר.

 בצד הבטיחותי, לקסוס שיפרה את יכולות המצלמה הקדמית, הכוללת כעת זיהוי רוכבי אופניים במהלך היום וזיהוי הולכי רגל בלילה. כמו כן נוסף סיוע בהיגוי במצב חירום, שמירה על מרכז נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית משופרת עם זיהוי תמרורים והתאמת מהירות אוטומטית.
ה-RC F זכתה גם לפונקציית 'הולד' שנעדרה מבלם החניה שלה עד כה.

​לקסוס RC מתעדכנת לקראת 2023
צילום: Lexus

בצד הדינאמי נעשו שדרוגים קלים גם כן; רמת גימור F Sport של ה-RC הרגילה זוכה לעיצוב גלגלים חדש מבית Enkei בגוון אפור כהה, בעוד ה-RC F מקבלת חישוקים שחורים חדשים מתוצרת BBS, בשני עיצובים שונים לבחירה. 

באופן מעניין, וקצת תמוה, לקסוס החליפה את טבורי הגלגלים (נאבות) מכאלה הכוללים ברגים מובנים המהודקים לגלגלים באמצעות אומים, לכאלה בעלי חורי הברגות המצריכים שימוש בברגים.

​לקסוס RC מתעדכנת לקראת 2023
צילום: Lexus

לכאורה, זהו שינוי קטן וחסר משמעות, אך לקסוס מתעקשת שזה משפר את ההתנהגות וההיגוי של המכונית ומפחית את המשקל הבלתי מוקפץ. אז נכון, אומרים שכל ק"ג שירד מהמשקל הבלתי מוקפץ שווה עשרות ק"ג ממשקל הרכב, אבל נראה לנו שהשינוי כאן הוא ברמה של כמה מאות גרמים במקרה הטוב...

עניין חשוב יותר הוא שהקפיצים והבולמים זכו לכיול מחודש המבטיח לשפר גם את הנוחות וגם את הניהוג, ולצד זה, משוטי העברת ההילוכים בגב ההגה זכו לכיול מחדש ומעניקים החלפות הילוכים חלקות יותר. 

השינויים יופיעו בתחילת 2023 בשוק היפני, ויוצעו בהמשך בשאר השווקים. בישראל הופסק שיווק ה-RC עוד ב-2019, כך שנמוכים הסיכויים שנראה אותה עושה קאמבק.

​לקסוס RC מתעדכנת לקראת 2023
צילום: Lexus