ג'נסיס הציגה בשנתיים האחרונות שלושה דגמי 'X קונספט' – '2+2 גרנד טורר' במרץ 2021;  'ספידיום קופה' באפריל 2022; 'קונברטיבל' בנובמבר 2022.

מה שהחל כתרגיל עיצוב עתיד לרדת מפס הייצור ולהגיע לאולמות התצוגה על בסיס הקונספט החדש ביותר, זה עם הגג הפתוח. דיבורים על כך נשמעו כבר עם הצגת הקופה והיו ברורים יותר בתערוכת לוס אנג'לס, שם הוצג הקונברטיבל.

הקונספט עצמו הוא דגם חשמלי, ובשלב זה לא נמסרו נתונים לגביו – ממדים, ביצועים, מערך סוללות – ואפילו לא ברור אם הדגם שיגיע לאולמות התצוגה יהיה רק במהדורה פתוחה או גם בקופה. בכל אופן, ברור כי יהיו לו שני מנועים להנעה כפולה.

​ג'נסיס קונברטיבל X למעלה
צילום: Genesis
 

ג'נסיס מכוונת לשוק הפאר

מעבר לדגם עצמו, ג'נסיס מכוונת דרכו הכי גבוה שאפשר בעולם הרכב – ולא רק לתחומי היוקרה 'ההמוניים': ב.מ.וו, מזראטי, מרצדס וכיו"ב. "אני יכול להבטיח שנראה הרבה טרייד-אין של בנטלי פתוחות כאשר הדגם יגיע לאולמות התצוגה", אמר פיטר לאנזאווצ'יה (Lanzavecchia), יו"ר המועצה המייעצת של סוכני ג'נסיס בארה"ב, בראיון לאוטומוטיב ניוז.

לוק דונקרוולק (Donckerwolke), המעצב הראשי של יונדאי-קיה-ג'נסיס, אמר לסוכנים בכנס השנתי שלהם, כי הדגם הזה ירד מפס הייצור ויגיע אליהם. ככל שמדובר במחיר, אמר לאנזאווצ'יה, "לא ברור אם זה יהיה גבוה מ-200,000 דולר או מ-300,000 דולר".

הגה של ​ג'נסיס קונברטיבל X
צילום: Genesis

עבור ג'נסיס, שהדגם היקר ביותר שלה הוא מכונית הפאר G90 המוצעת בארה"ב ב-90,000 דולר, מדובר בכניסה לטריטוריות המחיר הגבוהות ביותר של מכוניות שאינן מכוניות קיצון ספורטיביות. גם בתחומים אלה הרכב החשמלי טורף את הקלפים, מאפשר לשחקנים חדשים (כמו ג'נסיס ב-X) או ותיקים (כמו קדילאק סלסטיק), להיכנס למועדון היותר-אקסקלוסיבי בעולם הרכב.

ג'נסיס אמורה לשדרג את מעמדה בתחומים אלה גם באמצעות חטיבה עתידית שלה שתיקרא 'One of One' שתאפשר הזמנה אישית בכל מרכיבי הגימור.

​ג'נסיס קונברטיבל X אחורה
צילום: Genesis