זה כבר הפך להליך החשיפה הרגיל של מכוניות חדשות; שבועות ספורים לפני הצגתו של דגם חדש נפרץ מעטה הסודיות, כביכול, דרך "הדלפות לא מתוכננות", ומתחילים לצוץ באינטרנט פרטים שמלבים את חרושת השמועות ומייצרים באזז ארוך ומתמשך לקראת ההשקה.

לפעמים מדובר בתמונות ריגול של רכב מוסווה, לפעמים בפרטים על המנוע החדש, ולאחרונה - גם בתמונות, שרטוטים ושמות ממשרדי פטנטים ברחבי העולם. כך קרה גם במקרה של יורשת האוונטדור של למבורגיני, שאיורים שלה הודלפו לפני מספר שבועות מבקשה לפטנט שהוגשה באירופה.

כעת נחשפים איורים תלת מימדיים שדלפו לאינסטגרם ומציגים את המכונית ברמת פירוט גבוהה למדי, ובה ניתן לראות כי העיצוב משלב את הגודל והפרופורציות של האוונטדור היוצאת עם קווים מדגמי ייצור מוגבל מהשנים האחרונות, דוגמת הסיאן מ-2019 והקונספט "טרזו מילניו' מ-2017.

תמונות היורשת של למבורגיני אוונטדור דלפו לרשת
צילום: למבורגיני

הדגם החדש משלב גם את חתימות התאורה העדכניות בצורת Y של למבורגיני – כפי שניתן לראות בשתי המכוניות הנזכרות לעיל – וצמד אגזוזים שעלו מתחתית הפגוש אל קו הפנסים ליצירת אפקט דרמטי יותר.

למבורגיני אישרה בעבר שמכונית העל החדשה שלה תונע על ידי מנוע V12 בנזין אטמוספרי חדש לגמרי, בשילוב עם מערכת היברידית נטענת. ההספק צפוי לעמוד לעלות על 770 כוחות הסוס של האוונטדור האחרונה, האולטימה LP770-4, ולשפר את הביצועים של 2.9 שניות למאה קמ"ש ומהירות מרבית של 350 קמ"ש.

תמונות היורשת של למבורגיני אוונטדור דלפו לרשת
צילום: למבורגיני

למבורגיני הציגה בקשה לסימן מסחרי המצביע על כך שדגם ה-V12 החדש יקרא כנראה רבואלטו (Revuelto, "סורר" בספרדית), שבאופן מפתיע, נוטש ככל הנראה את המסורת ואינו שמו של שור אמיץ ומפורסם מעולם מלחמות השוורים.

מכונית העל ההיברידית החדשה אמורה להיחשף לפני סוף מרץ 2023, ומייצגת את תחילתו של המעבר לחשמול עבור למבורגיני; זהו צעד ראשון במהלך לאמץ מערך היברידי בלבד עד סוף 2024, שכולל את יורשת ההוראקן ורכב הפנאי אורוס, לפני הצגת מכונית כל-חשמלית ראשונה בשנת 2028.

תמונות היורשת של למבורגיני אוונטדור דלפו לרשת
צילום: למבורגיני