ה- F1 TV  היא האפליקציה הרשמית של פורמולה 1. עד עתה לא היה ניתן ליהנות ממגוון השירותים שלה בישראל, ורבים מחובבי הפורמולה 1, יכלו לראות שידורים ישירים של המרוצים רק בתשלום דמי מנוי לערוץ הספורט המורחב (או כניסה דרך VPN).

אפליקציית F1 TV  מאפשרת לצפות במרוצים בשידור חי, לא רק של פורמולה 1 אלא גם של פורמולה 2 ו-3. ניתן לראות עונות שלמות של מרוצים מהעבר (כולל שנות ה-80 וה-70), לצפות בהכנה למרוצים, ראיונות, ניתוחים ופרשנות של רשת סקיי לפני המרוצים ואחריהם. בנוסף, ניתן לראות גם סדרות תיעודיות בתחום.

האפליקציה מאפשרת לבחור נהג בזמן המרוץ, להתחבר למצלמת הרכב שלו ולשמוע את התקשורת בינו לבין אנשי הצוות. ניתן לבחור גם זוויות שונות של המרוץ, מספר ערוצי קול, פרשנות במספר שפות (אבל לא בעברית) ועוד.

האפליקציה עובדת גם עם טלוויזיות חכמות וניתן לרשום עד שישה מכשירים לאפליקציה, אבל היא מאפשרת רק תצוגה אחת במרוץ בשידור חי. כלומר, המכשירים האחרים יוכלו לחלוק אפשרויות שונות בתכני האפליקציה.

אפליקציית F1 TV
צילום: F1

עלויות
עם תחילת עונת המרוצים, מוצעת הנחה לנרשמים חדשים עד ה-26 לפברואר (כולל).  במסגרת זו עולה חבילה בסיסית 27 דולר לשנה, אבל היא לא נותנת גישה לשידורים חיים, אלא מאפשרת צפייה מאוחרת יותר במרוץ וכן נותנת גישה לתכנים הרבים של האפליקציה.

חבילת פרו מאפשרת גם צפייה במהלך השידור החי של המרוץ עצמו, ומחירה כעת 48 דולר לשנה (במקום 60 דולר, המחיר הרגיל).

אפליקציית הפורמולה 1 F1 TV- בישראל
צילום: F1