מכונית ה-GT הגדולה והמרשימה של לקסוס עברה מתיחת פנים קלה לקראת שנת הדגם הבאה, וזוכה לשדרוגי בטיחות, טכנולוגיה ונראות.

גולת הכותרת של העדכון היא המעבר ממערכת המולטימדיה הישנה Remote Touch (שעשתה שימוש במשטח מגע ובעכבר, שאינם נוחים לשימוש בנהיגה) למסך מגע, בדומה לכלי רכב אחרים של המותג.

כעת, במקום מסך ה-10 אינץ' היוצא, ה-LC מקבלת מסך מגע בגודל 12.3 אינץ', שהותקן קרוב יותר לנהג לטובת נוחות השימוש. לצד מסך המגע החדש, ה-LC זוכה גם לממשק המולטימדיה העדכני ביותר של היצרנית עם הפעלה קולית משופרת ומצלמת 360 מעלות כסטנדרט.

הממשק מתהדר גם בחיבור אלחוטי ל'אפל קארפליי', אם כי 'אנדרואיד אוטו' עדיין דורש חיבור פיזי עם כבל.

לקסוס LC סביבת נהג
צילום: לקסוס

מערכת הניווט המובנית מבוססת עתה על ענן לאספקת מידע על מצב התנועה בזמן אמת, ואפליקציית הסמארטפון 'Lexus Link' מסוגלת לשלוט כעת מרחוק בפונקציות כמו נעילת הדלתות והגדרת מיזוג/חימום.

תא הנוסעים זכה לשלל שדרוגים בחומרים, בגוונים ובמרקמים, והקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש בעקבות הוויתור על משטח המגע, ובמקומו נוספו כפתורים להפעלת חימום ואוורור המושבים - עניין שדרש בעבר נבירה בתפריטים.

לקסוס LC מושבים
צילום: לקסוס

תחום הבטיחות האקטיבית שודרג אף הוא, ומערכת ההתרעה והבלימה האוטונומית מזהה טוב יותר רוכבי אופניים, כלי רכב והולכי רגל. מערכת סיוע בצמתים תספק לנהג רמזים ואזהרות כדי לחצות צמתים בבטחה, ובקרת השיוט תדע להאט ולהתאים טוב יותר את מהירות הרכב בהתאם לרדיוס הפניה.

מבחינה חיצונית השינויים כמעט בלתי נראים, אך הושם יותר דגש על חבילות עיצוב, צבעים חדשים ועיצובים חדשים לחישוקים. מראות הצד עוצבו מחדש להפחתת רעשי רוח, וכוללות כעת מצלמות מובנות. יש גם מהדורת 'אולטימייט' שמשלבת צבע לבן ייחודי עם תא נוסעים כחול-כהה, וקישוטים אווירודינמיים חיצוניים.

לקסוס LC החדשה
צילום: לקסוס

גם מבחינה מכאנית השינויים עדינים, וכוללים בעיקר ליטוש ושיפור למכאניקה ולאלקטרוניקה הקיימות; תושבות המנוע, הקפיצים והמיסבים שודרגו, הבלמים והמתלים כוילו מחדש, תוכנת תיבת ההילוכים שופרה, והגרסה ההיברידית תקבל תאי סוללה יעילים יותר.

ייצור לקסוס LC המעודכנת יחל בחודש הבא. מחירים טרם פורסמו.

לקסוס LC החדשה בישראל
צילום: לקסוס