ארבע שנים לאחר שלקסוס הציגה לראשונה את המיניוואן היוקרתי שלה, היא מציגה לו דור חדש בתערוכת שנחאי - והבשורה הגדולה היא שבניגוד לקודמו, הוא יוצע הפעם ביותר מ-60 מדינות, כולל באירופה.

מוביל הנוסעים מבוסס על שני דגמים דומים של טויוטה הנמכרים ביפן - ולפייר הספורטיבי ואלפארד המפואר. הדור הקודם שלו הוצע בסין ובדרום מזרח אסיה, והדור החדש צפוי להגיע לשווקים במחצית הראשונה של 2024.

המיניוואן המפואר נהנה ממספר שיפורים לעומת קודמו, והוא מבוסס על רצפה קשיחה ב-50% מבעבר. אחד היתרונות של שלדה קשיחה יותר היא האפשרות להתקין מתלים רכים יותר מבלי לפגוע בהתנהגות הכביש; לקסוס ניצלה זאת כדי להתקין את מערכת המתלים האדפטיבית המתוחכמת שלה (עם שסתום פנימי רגיש לתדרי ויברציה, המעניק תגובה מהירה יותר לשינויים בפני הכביש) ומבטיחה נוחות נסיעה גבוהה במיוחד.   

לקסוס LM תא נוסעים
צילום: לקסוס
 
לקסוס אף טוענת כי היא ניתחה את תנודות הנוסעים בפיתוח המושבים כדי להבטיח נינוחות גבוהה יותר לאורך זמן, וכי המושבים האחוריים כוללים שני חומרים בולמי זעזועים שמפחיתים רעידות.

לקסוס תציע את ה-LM החדש בתצורות של 4, 6 ו-7 מושבים, כאשר גרסת ארבעת המושבים היא המפוארת מכולן - היא מוצעת עם צמד כורסאות מתכוונות חשמלית עם הדום מחומם, וילונות הצללה, שולחן נשלף, מחיצה בין המושבים הקדמיים והאחוריים, מקרר, ומסך בגודל 48 אינץ' (!). ישנה אפילו מערכת חימום וקירור מתקדמת המזהה את הטמפרטורה של הנהג והנוסעים בארבעה חלקי גוף שונים ושולטת במיזוג ובחימום המושבים כדי להבטיח שכל הגוף נמצא בטמפרטורה הרצויה.

לקסוס LM סביבת נהג
צילום: לקסוס

נתוני מערכת ההנעה טרם פורסמו, אך החברה אישרה שהרכב יהיה זמין בשתי גרסאות היברידיות: 2.4 ליטר טורבו-בנזין ו-2.5 ליטר בנזין אטמוספרי, שהגיעו מרכב הפנאי RX.

גרסת LM350h תוצע עם 6 או 7 מושבים (ומייצרת ב-RX הספק משולב של 250 כ"ס), ואילו גרסת LM500h תוצע אקסקלוסיבית עם 4 מושבים (ומפיקה 371 כ"ס ב-RX).

תמחור טרם פורסם.

לקסוס LM חלק אחורי
צילום: לקסוס