המרוץ הרביעי בעונה זאת של ליגת ספארקו התקיים ביום שישי האחרון, במסלול מוטורסיטי הנחשב למסלול המהיר בישראל. המרוץ התנהל תחת עולו הכבד של חום הקיץ, ויחד עם המהירות הגבוהה שהושגה בו אתגר הן את הנהגים והן את המכוניות. 
 

206 ספארקו קאפ

למרוץ נרשמו 17 נהגים שהתחרות ב-3 קטגוריות: רוקי, סילבר, פרו. המרוץ הורכב מ-2 מקצים של חצאי גמר (10 הקפות בכל אחד) ו-2 מקצים בגמר (12 הקפות בכל מקצה). המתחרים הוזנקו בכל אחד מהמקצים בסדר הפוך: לפי הדירוג והפוך ממנו. המתחרים בכל הקטגוריות התחרו כולם על
המסלול, מה שהביא לעקיפות ולעניין רב.

ליגת 206 ספארקו קאפ
צילום: יובל לוי

קטגוריית פרו 
1. יעקב שימול
2. משה צ'יקו מוטולה
3. אריק צ'רניאק

קטגוריית סילבר 
1. יובל רביץ
2. איוו פסיאנוף
3. אביעד ירמרקוב

קטגוריית רוקי
1. דין סלומון
2. שלומי אריאס
3. ניר פוליצר

206 ספארקו קאפ
צילום: יובל לוי
 

ליגת רדיקל

בליגת רדיקל מתחרים רכבי המרוץ הייעודיים של חברת רדיקל. אלה כלים קלי-משקל המונעים על-ידי מנוע אופנוע סוזוקי היאבוסה 1.3 ליטר המייצר 200 כ"ס ב-10,000 סל"ד.

1. גיא אמודי
2. ערן אדלשטיין
3. מומי לוי

ליגת רדיקל
צילום: יובל לוי
 

מידע ותודות

ליגת ספארקו יוצאת לפגרת קיץ קצרה ותחזור במרוץ הבא שייערך ב-22 בספטמבר 2023. ספארקו ישראל מודה לנותני החסות לליגה, DROVE ו-BLINDSPOT, ומזמינה את הקהל הרחב להגיע למסלול ולצפות במרוץ ולהיכנס לערוץ היוטיוב של ספארקו ישראל על-מנת לצפות במרוץ בשידור חי.

על שיפוט המרוץ היה אחראי יעקב מרינגר, ניהולו היה בידי רן שמולביץ ואביב קולן היה אחראי על המרשלים. ליגת ספארקו מופקת על-ידי יובל מלמד מספארקו ישראל וזו העונה השלישית שלה.

ליגת רדיקל מסלול
צילום: יובל לוי