בדרך כלל אני ממש לא אוהב לכתוב על טיזרים וקדימונים - מבחינתי, אם זו לא החשיפה המלאה, זה לא מעניין. אבל הפעם אני שמח לחרוג ממנהגי כי הסרטון ששיחררה ניסאן הוא טיזר מעולה, כזה שמסתיר טפח וחושף טפחיים - ועושה זאת תוך כדי שריפת צמיגים בדריפטים מעשנים. 

מדובר בטיזר לגרסת הביצועים מבית ניסמו של ניסאן 400Z. היורשת המוגדשת של ה-370Z אומנם זכתה לביקורות מעורבות מאז הצגתה לפני כשנתיים, אך אין ספק שהיא מעניקה הרבה מאוד ביצועים לדולר - וגרסת ניסמו משופרת עשויה להפוך אותה לחבילה מאוד מפתה.

ניסאן לא פרסמה בסרטון מידע על מחיר, הספק או ביצועים, ובמקום זאת בחרה לתת למכונית - ולאלוף הפורמולה דריפט כריס פורסברג - לדבר בשם עצמם. את המידע החסר אפשר להשלים מפריטים שנחשפו בסרטון, דוגמת פגוש קדמי מושך בהרבה מהסבכה הרבועה והמוזרה למראה של ה-400Z הרגילה.



הגריל הענק והקופסתי הזה זכה לביקורת נרחבת, כך שייתכן שהפגוש החדש יאומץ גם בשאר גרסאות ה-Z, אולם שאר הפריטים, כולל צביעה האדומה בתחתית המרכב, הספליטר הקדמי, החצאיות, והפגוש האחורי האגרסיבי - יהיו כולם ייחודיים לניסמו.

אפשר גם להבחין בספוילר "דאק טייל" וחישוקי תשע צלעות מגודלים עטופים בצמיגי מסלול של דאנלופ, בעוד שצילומי תא הנוסעים חושפים מושבי באקט, כפתור התנעה אדום בקונסולה ומיתוג ניסמו נדיב מסביב.

ניסאן ניסמו Z
צילום: ניסאן

כרגע קשה לדעת אם ניסאן שדרגה את מנוע ה-V6 כפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר שמפיק במקור 406 כ"ס, אך השמועות מספרות שהניסמו תזכה להספק של 500 כ"ס לפי המדידה האמריקאית (507 כ"ס במדידה האירופאית המקובלת בישראל), ובהתאם תיקרא 500Z.

שאלה גדולה נוספת היא האם הניסמו תהיה זמינה עם תיבת הילוכים ידנית כמו ה-Z הבסיסית, שכן  המכונית בסרטון היא אוטומטית.

נצטרך לחכות לחשיפה המלאה בעוד מספר שבועות.

ניסאן 400Z ניסמו
צילום: ניסאן