רכב הפנאי-קופה הקומפקטי של רנו אומנם הגיע לישראל רק ב-2022, אך בעולם הוא משווק כבר מ-2019 - כך שהגיעה העת למתיחת הפנים של אמצע החיים.

לקראת 2024 ארקנה זוכה למאפייני עיצוב מחודשים מבפנים ומבחוץ, יחד עם מבנה חדש לרמות הגימור.

מלפנים, הארקנה המחודש זוכה לדפוס מעויינים חדש לשבכה הקדמית, בצבעים שונים בהתאם לרמת הגימור, חתימת תאורה שונה, את אלמנט ה"להב F1" שראינו גם בקליאו ובאוסטרל החדשות, וכמובן - את הלוגו החדש של רנו. מאחור זכו הפנסים לגימור מעושן וגם קצוות האגזוז קיבלו גימור כהה יותר.

רנו ארקנה פרופיל
צילום: רנו

רמות הגימור השתנו במקצת, כאשר E-Tech לא תוצע יותר, ובפסגת ההיצע תמוצב רמת הגימור הספורטיבית החדשה של רנו (שהושקה לאחרונה גם בדגמים אחרים), 'אספרי אלפין', שמחליפה את 'RS ליין' ומבטיחה להביא קצת מהניחוח הספורטיבי העיצובי של אלפין.

רמת הגימור הבסיסית, 'אבולושן', מציעה ניווט מובנה ומולטימדיה עם קישוריות אלחוטית ל-Android Auto ול-Apple CarPlay. מסך המגע בגודל 7 אינץ' נותר באותו גודל כמו בעבר, אבל רנו טוענת שהוא "מציג כעת מידע על פני שטח גדול יותר".

רנו ארקנה סביבת נהג
צילום: רנו

רמת גימור 'טכנו' מוסיפה לזה "להב F1" קדמי בצבע המרכב, בתוספת חישוקים ספורטיביים שהוצעו בעבר ברמת גימור 'RS ליין'.

רמת 'אספרי אלפין' זוכה לפנלים חיצוניים באפור סאטן, חישוקי 19 אינץ' וספויילר אחורי. בקוקפיט יוצעו מושבים בריפוד זמש משולב בעור, חגורות בטיחות עם פסים בצבע כחול, תפירה ייחודית וגימור דמוי עץ ברחבי התא.

רנו ארקנה חזית
צילום: רנו

יחידות ההנעה לא השתנו, והארקנה תמשיך להיות מוצעת עם שני מנועים – 1.3 ל' טורבו-בנזין בשני הספקים (140 כ"ס או 158 כ"ס) או 1.6 ל' היברידי (143 כ"ס).

שיווק באירופה מתוכנן עד תחילת ספטמבר. המחירים לא צפויים להשתנות באופן משמעותי.

רנו ארקנה
צילום: רנו