האחים אופיר וויקי זיתוני הקימו את אופיר סוכנויות בשנת 1998. אופיר וויקי המשיכו בדרכו של אביהם, בעלים של מגרש מכוניות בנתניה, שממנו ספגו כבר בילדות את האהבה לעולם הרכב.

ההתחלה של "אופיר סוכנויות" הייתה צנועה. ממגרש מכוניות קטן אחד המגרשים המובילים  בנתניה והסביבה בזכות צוות מקצועי עם מוטיבציה והתמדה המעניק שירות מעולה, לצד אמינות והתמקדות בצורכי הלקוחות.

אופיר סוכנויות
צילום: אופיר סוכנויות

מגוון עצום של רכבים ואפשרויות מימון הודות לשת"פ עם מימון ישיר

ימי המגרש הקטן חלפו מזמן, והיום בשיתוף פעולה הדוק עם חברת מימון ישיר, מציעה אופיר סוכנויות מבחר עצום של כ-300 כלי רכב – משומשים וחדשים. בין הרכבים תוכלו למצוא גם דגמי נוסעים ופנאי של מותגי היוקרה המובילים בעולם, ואפילו מכוניות ספורט קיצוניות.

שיתוף הפעולה עם חברת מימון ישיר מאפשר לאופיר סוכנויות להעניק תנאים טובים יותר בהלוואה לרכישת רכב, וזו יכולה להגיע עד ל-100% מימון וללא פגיעה במסגרת האשראי של חשבון הבנק. .

אופיר סוכנויות
צילום: עזרא רפאל

מחפשים רכב משומש? אופיר סוכנויות מציעים עסקאות משתלמות ביותר, גם כשמדובר ברכבי יוקרה וספורט, וגם עבור רכבים סטנדרטיים

מחלקת הטרייד אין של אופיר סוכנויות מתחייבת לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר. וזו לא סתם סיסמה! הצוות מוכנים לבוא לקראת הלקוחות גם בקבלת רכב שאינו סחיר במקומות אחרים – אם מדובר בדגם לא פופולרי במיוחד, או בכזה שיוצר בשנתון רחוק. מערכת היחסים שהם רוקמים עם הלקוח אישית ולטובתו, ומאפשרת להם ליזום תזכורות והמלצות לכך שהגיע הזמן להחליף את רכבו. 

ומה לגבי טרייד-אין? אופיר סוכנויות מבטיחים ללקוחותיהם את עסקות הטרייד-אין המשתלמות ביותר. 

מאגר כלי הרכב מיד שנייה באופיר סוכנויות כולל מכוניות שמצבן מעולה. כל רכב משומש נכנס למאגר לאחר שעבר בדיקות מכאניות מדוקדקות על-ידי אנשי מקצוע והגיע לתצוגה לאחר ניקוי יסודי. 

אופיר סוכנויות
צילום: איתמר רותם

מעוניינים לקנות רכב חדש? אופיר סוכנויות מייבאת גם רכבים שלא ניתן להשיג אצל היבואן בשל הביקוש הגדול, רכבי יוקרה ורכבי ספורט אקזוטיים במחיר משתלם

המכוניות החדשות באופיר סוכנויות מוצעות עם 0 ק"מ. ההיצע גדול ומגוון מאוד וכולל דגמים חדשים ונחשקים שאינם נמצאים במלאי של היבואן עקב ביקוש רב. כבר במפגש הראשון מבררים אנשי המכירות מהם צרכי הלקוח ויכולותיו, על-מנת להתאים עבורו את הדגם הנכון.  

חלק ניכר בעיסוק של אופיר סוכנויות הוא בייבוא מכוניות של מותגי יוקרה – רכבי נוסעים, פנאי וספורט מארה"ב ומאירופה. מכוניות אלה מוצעות במחירים הנמוכים מאלה של יבואני המותגים בישראל, ומפרט האבזור שלהן עשיר יותר מזה שבדגמים אלה ביבוא רגיל.

אופיר סוכנויות
צילום: איתמר רותם

קארוויז הינו מותג בבעלות מימון ישיר מקבוצת ישיר (2006) בע"מ שהינה גם הגורם המממן. מספר רישיון 54414. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מימון ישיר אינה אחראית לטיב או לתקינות הרכב שיירכש על ידי הלקוח.

*תוכן שיווקי*