יותר מחצי שנה לאחר שרכב הפנאי מרצדס GLA עודכן לשנת הדגם 2024, גרסת הדגל GLA 45 S 4Matic+ עברה גם היא את מתיחת הפנים המתבקשת.

כמו הדגם הרגיל, גם ב-GLA 45 השינויים צנועים למדי; מלפנים יש חזית משופצת עם סבכה שונה וכונסי אוויר מחודשים. פנסי הלד עודכנו עם חתימות תאורה חדשות, כאשר סט פנסי לד Multibeam מתוחכם זמין כאופציה. סמל AMG ניצב כעת גם על מכסה המנוע.

מרצדס GLA AMG
צילום: מרצדס

אחד השינויים היותר בולטים הוא קשתות בתי גלגלים שמוצעות כעת גם בצבע המרכב, במקום בשחור בלבד. את העדכונים החיצוניים משלימים חישוקי 19 אינץ' סטנדרטיים חדשים (חישוקי 20 ו-21 כאופציה), קאליפרים אדומים ופנסי לד אחוריים מעודכנים.

לא בוצעו שינויים במנוע הפרוע - לא שהוא נזקק לשדרוגים כלשהם. אלו אותם 2.0 ליטרים מוגדשי טורבו המפיקים 421 כ"ס ו-51 קג"מ, המועברים לארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים כפולת מצמד. זינוק למאה קמ"ש מגיע כבעבר תוך 4.3 שניות ורכב הפנאי הזה ימשיך להאיץ עד ל-270 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.

מרצדס GLA AMG 2024
צילום: מרצדס

בתא הנוסעים המחודש תמצאו את גלגל ההגה AMG Performance החדיש ביותר של היצרנית ומערכת MBUX עדכנית עם עיצוב מסך ספציפי ל-AMG.

בדומה ל-GLA הרגילה, מערכת המולטימדיה עודכנה והעוזרת הקולית שלה משופרת ויודעת להתאים את עצמה באופן מיטבי מבעבר לאופיו של הנהג, לטענת מרצדס. גם הממשק והעיצוב הכללי שלה זכו לעדכון וכעת יש חיבור אלחוטי לאפל ולאנדרואיד. כמו כן, נוספו עוד שקעי טעינה מסוג USB-C.

מרצדס GLA AMG מושבים
צילום: מרצדס

רוכשים מודעים סביבתית יכולים גם לקבל את תא הנוסעים בשילוב של עור מלאכותי ומיקרופייבר.

מחירים ומועדי שיווק טרם פורסמו.

מרצדס GLA AMG סביבת נהג
צילום: מרצדס