שוק רכבי יד שנייה נחשב למגוון במיוחד בארץ וכמובן שהרכבים המבוקשים ביותר הינם רכבים הנחשבים לאמינים, אינם מאופיינים בתקלות רבות ומכילים חלקים באיכות גבוהה. רכבים אלו כוללים את רנו מגאן, קיה נירו, יונדאי Ioniq Premium, ניסאן קשקאי וטויוטה קורולה.

*תוכן ממומן*
 

רנו מגאן

רנו מגאן הינה משפחתית - ספורטיבית קומפקטית המגיעה מיצרנית הרכב הצרפתית רנו. Renault Megane מגיעה במרכב האצ'בק וכוללת 5 דלתות בגרסת ה- RS החדשה. הרכב מכיל מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.8 ליטר, המספק 280 כ"ס. המהירות המקסימלית של הרכב עומדת על 250 קמ"ש והוא מגיע מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 5.8 שניות בלבד. הרכב מגיע עם אבזור מתקדם, הכולל תאורת לד מלאה, בקרת אקלים, מפתח חכם, מסך מולטימדיה של 8.7 אינץ', מחוונים מוקרנים, אפשרות בחירה בין מצבי נהיגה שונים ועוד. מדובר על רכב מרשים ובעל נוכחות, בין היתר בזכות הממדים הגדולים שלו. תא המטען ענק ומותאם במיוחד למשפחות גדולות וכך גם המרחב המרווח מלפנים ומאחור. גרסת ה-RS  נהנית מאווירה ספורטיבית מאופקת, בזכות ההגה הספורטיבי ונגיעות של צבע אדום בסביבת הנהג. הרכב ידוע באיכות הנסיעה הנוחה שלו, אחיזה והיגוי מצוינים בכבישים מפותלים ובלמים משובחים.

רכבי יד שנייה הכי פופולאריים בישראל ב-2023
צילום: יצרן
 

קיה NIRO LX

קיה נירו אל אקס הינה רכב פנאי קומפקטי של יצרנית הרכב הדרום קוריאנית קיה. Kia Niro LX מגיעה במרכב קרוסאובר ומכילה 5 מושבים, לצד תא מטען בנפח של 475 ליטר בגרסה החשמלית, לעומת 348 ליטר בגרסה ההיברידית. הרכב יכול להכיל מנוע חשמלי (204 כ"ס), מנוע היברידי (שאינו מגיע לארץ) או מנוע היברידי נטען (183 כ"ס). טווח הנסיעה של המנוע החשמלי בגרסה הנטענת עומד על 61 ק"מ, בעוד שהגרסה החשמלית מגיעה ל- 460 ק"מ. הרכב זכה בציון של 5 כוכבים במבחני ריסוק והוא מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות, הכוללות בלימה אוטונומית, ניטור שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית ותיקון סטייה מנתיב. קיה NIRO LX מגיעה עם מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 10.25 אינץ', מצלמת רוורס, מפתח חכם, בקרת אקלים וכדומה. רכב זה מגיע במידות גדולות יותר מהדור הקודם, הכוללות אורך של 442 ס"מ, רוחב של 182.5 ס"מ וגובה של 154.5 ס"מ. הרכב מאופיין בעיצוב חדשני ועדכני ומרחב מרווח מאחור. הביצועים של הגרסה ההיברידית טובים ומתאימים לעקיפות ושמירה על קצב טוב בעליות, אך הגרסה החשמלית מספקת ביצועים מרשימים יותר ונחשבת לאופציה מועדפת.

רכבי יד שנייה הכי פופולאריים בישראל ב-2023
צילום: יצרן
 

יונדאי IONIQ PREMIUM

יונדאי Ioniq Premium הינה מכונית משפחתית, המגיעה מיצרנית הרכב הדרום קוריאנית יונדאי. Hyundai Ioniq Premium מכילה 5 מושבים ותא מטען מפנק במיוחד בנפח של 456 ליטר. הרכב מכיל מנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטר, לצד מנוע חשמלי, המספקים יחדיו 141 כ"ס. יונדאי איוניק פרימיום מגיעה עם אבזור מתקדם, הכולל מסך מולטימדיה של 8 אינץ', מפתח חכם, בקרת אקלים, מצלמת רוורס ועוד. הדגם מאופיין בעיצוב נאה, הכולל תאורת לד, חומרים באיכות גבוהה וסביבת נהג מודרנית. אך המאפיין המרכזי של הרכב הוא הביצועים המרשימים שלו, שהופכים את הרכב לזריז ביותר בקטגוריה שלו. מדובר ללא ספק על רכב משפחה היברידי שנותן תמורה מצוינת ביחס למחיר, בזכות הביצועים הזריזים על הכביש, האבזור המתקדם וצריכת הדלק המצוינת, העומדת על 16 ק"מ לליטר. כדאי לציין כי הרכב זכה ב-5 כוכבי בטיחות במבחני ריסוק, המכניסים אותו לקטגוריית הרכבים המשפחתיים הבטיחותיים והמבוקשים ביותר בארץ.

רכבי יד שנייה הכי פופולאריים בישראל ב-2023
צילום: יצרן
 

ניסאן קשקאי

ניסאן קשקאי הינה SUV קומפקטי המגיע מיצרנית הרכב היפאנית ניסאן. Nissan Qashqai מגיעה במרכב קרוסאובר ומכילה 5 מושבים, לצד תא מטען מפנק המגיע לנפח של 479 עד 504 ליטר, בהתאם לרמת הגימור. הרכב מגיע עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.3 ליטר עם מערך היברידי מתון, המספקים 156 כ"ס בהנעה קדמית. האופציה השנייה היא גרסה היברידית ייחודית, המכילה מנוע חשמלי המספק 190 כ"ס, לצד מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר, המשמש לצורך טעינת הסוללות. הרכב נחשב לבטיחותי, בזכות 5 כוכבי הבטיחות שהוא קיבל במבחני הריסוק ומערכות הבטיחות המתקדמות, הכוללות – בליטה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטח מת. הרכב מגיע עם אבזור מתקדם, הכולל מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 12.3 אינץ', בקרת אקלים ומפתח חכם. הרכב מאופיין בממדים גדולים יחסית - אורך של 442.5 ס"מ ורוחב של 183.5 ס"מ. העיצוב של הרכב מרשים ועדכני, בזכות שילוב החומרים האיכותיים. הוא מאופיין בתנוחת נהיגה נוחה וטובה, לצד מרחב נדיב מקדימה ומאחור. הביצועים של הרכב טובים למדי, במיוחד בגרסה ההיברידית הייחודית. התנהגות הכביש טובה בשתי הגרסאות והנהיגה בכבישים מפותלים עוברת בקלות ובמהירות גבוהה יחסית.

רכבי יד שנייה הכי פופולאריים בישראל ב-2023
צילום: יצרן
 

טויוטה קורולה

טויוטה קורולה הינה רכב משפחתי - היברידי המגיע מיצרנית הרכב היפנית טויוטה. Toyota Corolla מגיעה במרכב סדאן ומכילה 5 מושבים והיא מצוידת בתא מטען מפנק בנפח של 471 ליטר. הרכב מגיע עם מנוע בנזין בנפח של 1.8 ליטר, לצד מנוע חשמלי, המספקים יחדיו 122 כ"ס. האבזור של הרכב מתקדם, וכולל מסך מגע של 9 אינץ', מצלמת רוורס, בקרת אקלים ונעילה מרכזית עם שלט. הרכב מגיע עם עיצוב מודרני ובולט בשטח, המאופיין גם בסביבת נהג מושקעת, הכוללת משטחים בגבהים שונים ושימוש בחומרים באיכות טובה יחסית. הוא מכיל מרחב מספק מלפנים ומאחור והוא ידוע בביצועים טובים ובנוחות נסיעה טובה למדי. הנהיגה ברכב נעימה וניתן לנהוג בו בכבישים מפותלים במהירות ובביטחון. מדובר על רכב בטיחותי, שזכה ב-5 כוכבי בטיחות במבחני ריסוק. היצע מערכות הבטיחות תואם לסטנדרטים המודרניים, והוא כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. צריכת הדלק טובה ועומדת על 15.9 ק"מ לליטר.

רכבי יד שנייה הכי פופולאריים בישראל ב-2023
צילום: יצרן
 

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם

שוק הרכב בארץ נחשב למגוון במיוחד, לכן אם אתם מעוניינים לקנות רכב יד שנייה אין שום ספק כי תוכלו לבחור את האופציה האידיאלית ביותר עבורכם. אנו ב- freesbe נשמח לסייע ולייעץ לכם בבחירת הרכב המתאים ביותר עבורכם, מאחר ואנו מתמחים בתחום ומחזיקים במגוון רחב של רכבים חדשים ומשומשים מכל הסוגים. היועצים שלנו ישמחו לספק לכם מידע נוסף לגבי הרכבים הפופולאריים ביותר וכמובן לייעץ לכם לגבי רכבים משומשים נוספים, שיוכלו להתאים לתקציב ולצרכים האישיים שלכם. אצלנו תמצאו רכבים משומשים במצב מצוין, שנראים ומרגישים כמו רכבים חדשים לחלוטין! אנו מקפידים על סט בדיקות מקיף במרכזי השירות שלנו ובמידת הצורך מבצעים שיפורים קוסמטיים וחזותיים, כדי שתוכלו ליהנות מרכב משומש כמו חדש. לקבלת מידע נוסף לגבי מסלולי המימון האטרקטיביים שלנו - צרו קשר!

*תוכן ממומן*