מקס וורסטפן ורד בול לא הורידו רגל מהמצערת גם בגרנד פרי של ערב הסעודית שנערך בג'דה בשבת וזכו לניצחון מוחץ. סרג'יו פרז, חברו לקבוצה, הצליח לסיים שני בבטחה למרות עונשין של תוספת זמן של חמש שניות. וכך, למרות שבוע סוער בגלל מאבקי כוח וכותרות בעיתונים, רד בול הפגינה דומיננטיות גם במרוץ השני. 

כמו במרוץ הקודם, הציפייה לתחרות צמודה יותר בין שארל לקלר שהיה שני בהקפות הדירוג לבין וורטספן שהיה הראשון התבדתה מהר מאוד. וורסטפן זינק היטב ומשם פשוט ברח קדימה. תאונה של לאנס סטרול באסטון מרטין, הביאה להוצאת מכונית קוצבת בהקפה השישית מה שגרם לשינוי מלאכותי בסדר. רוב הנהגים נכנסו להחלפת צמיגים אך לנדו נוריס במקלארן נטל את ההובלה מכיוון שלא החליף צמיגים ולואיס המילטון במרצדס טיפס למקום השלישי מאותה סיבה.

אסטון מרטין פורמולה 1
צילום: אסטון מרטין

בקבוצות של שני נהגים אלה סברו שתיתכן תאונה נוספת שבעקבותיה תצא שוב המכונית הקוצבת, אלא שזה לא קרה. כאשר הם נאלצו להחליף צמיגים הם ירדו למקומות השמיני והתשיעי. התקוות שלהם לנצל את הצמיגים המהירים יותר כדי לטפס קדימה התבדו והם הסתפקו בקרב על המקום השמיני בו נוריס הוזהר אך לא נענש על חסימה לא חוקית של המילטון. 

וורסטפן שהצליח לעבור את נוריס מעט אחרי ההזנקה מחדש, פתח פער גדול על כל היתר כולל פרז. לקלר נאלץ להסתפק במקום השלישי הרחק לפני אוסקר פיאסטרי במקלארן שסיים רביעי והקדים פרננדו אלונסו, לאחר שהמכונית של אסטון מרטין הייתה שוב טובה יותר במקצה הדירוג (רביעי) מאשר במרוץ עצמו. ג'ורג' ראסל סיים שישי במרצדס וכמו המילטון התלונן שהמכונית פשוט אינה מהירה מספיק בתנאי מרוץ.

פרארי פורמולה 1
צילום: פרארי

שביעי סיים מי שהיה אחד מכוכבי המירוץ. מדובר בנהג הבריטי הצעיר אוליבר בירמן. נהג המבחן של פרארי בן ה-18 שהיה אמור להשתתף במרוץ פורמולה 2 ונקרא לדגל אחרי שקרלוס סיינז הובהל לניתוח תוספתן. בהתרעה של שעה בירמן התייצב למקצה האימונים האחרון (ביום שישי) ומיד לאחריו במקצה הדירוג. הוא סיים במקום ה-11. במרוץ עצמו הוא טיפס למקום השביעי תוך כדי הפגנת נהיגה בוגרת ואחראית, ואפילו אותו לחץ של נוריס והמילטון אחרי שעברו לצמיגים חדשים לא גרם לו לשגות. עשירי סיים ניקו הולקנברג שהביא נקודות ראשונות להאס. 

מרצדס פורמולה 1
צילום: מרצדס

גרנד פרי ערב הסעודית, ג'דה קורניש, 9.3

1. מקס וורסטפן – רד בול 
2. סרג'יו פרז – רד בול 
3. שארל לקלר – פרארי 
4. אוסקר פיאסטרי – מקלארן 
5. פרננדו אלונסו – אסטון מרטין
6. ג'ורג' ראסל – מרצדס 
7. אוליבר בירמן – פרארי 
8. לנדו נוריס – מקלארן 
9. לואיס המילטון – מרצדס 
10. ניקו הולקנברג – האס 

אליפות הנהגים אחרי 2 מרוצים (מתוך 24)

1. מקס וורסטפן – 51 נק'
2. סרג'יו פרז – 36 נק'
3. שארל לקלר – 28 נק' 
4. ג'ורג' ראסל – 18 נק' 
5. אוסקר פיאסטרי – 16 נק' 

אליפות היצרנים אחרי 2 מרוצים (מתוך 24)

1. רד בול – 87 נק' 
2. פרארי – 49 נק' 
3. מקלארן – 28 נק' 
4. מרצדס – 26 נק' 
5. אסטון מרטין – 13 נק'