בתערוכת ז'נבה האחרונה שנערכה בחודש מרץ, הוצגה האוונטדור של למבורגיני בגרסת LP750-4 SV. ההספק שודרג מ-700 ל-750 כ"ס (המושגים ב-8500 סל"ד!) ואילו המשקל שונמך מ-1575 ק"ג ל-1525, הכל לטובת שיפור של יחס הספק/משקל לנתון נאה של כמעט 1:2.
הביצועים השתפרו. ההאצה ל-100 קמ"ש נמשכת 2.8 שניות (2.9 באוונטדור הרגילה), 8.6 שניות ל-200, 24 שניות ל-300 ועד מעבר ל-350 קמ"ש, נקודת הסיום של הדגם הרגיל. התיבה כמובן רובוטית דו-מצמדית ואילו ההנעה כפולה. על התאוטה אחראיים ארבעה בלמים קרמיים; קליפרים בעלי 6 בוכנות מלפנים משרתים דיסקים בקוטר 400 מ"מ, ומאחור יש לקליפרים 4 בוכנות וקוטר הדיסקים 380 מ"מ.
הצמיגים הם פרי שיתוף פעולה עם יצרנית הצמיגים האיטלקית פירלי שייצרה צמיגים במיוחד לגרסת קיצון זו: 255/30 בקוטר 20" מלפנים, ו-355/25 בקוטר 21" מאחור.

ההוכחה של המהירות היא ברינג
אנשי למבורגיני לקחו את האוונטדור במהדורת LP750-4 SV הנ"ל להקפה בנורבורגרינג. סיבוב ברינג הוא ההוכחה האולטימטיבית ליכולותיה של מכונית ספורט, אבל מול התוצאות של האחרים, יש מה להפסיד. אפרופו להפסיד, אנו עדיין ממתינים לתוצאות הרשמיות של שני דגמים קיצוניים עוד יותר, פרארי לה-פרארי ומקלארן P1; היצרניות טענו שהן ירדו משבע דקות, אבל נתון רשמי לא הוצג.

פורשה 918 ההיברידית היא היחידה מה'גדולות' שזמן ההקפה שלה פורסם רשמית: 6:57 דקות, 179.5 קמ"ש בממוצע. 886 כ"ס יש לפורשה הזו, שעולה 847,000 דולר ומוצעת במהדורה מוגבלת של 918 יחידות.
בכל אופן, הלמבורגיני הזו, עם טכנולוגיה "רגילה", השיגה נתון מרשים מאוד: 6:59; רק 2 שניות יותר מאשר הפורשה הקיצונית ממנה.
אתם מוזמנים לצפות בסרטון המלא של ההקפה, מתוך תא הנוסעים. רק עשו לעצמכם טובה והגבירו את עוצמת הרמקולים. תיהנו: