בתחילת השנה כתבנו לכם על גרסת הביצועים של לקסוס RC, שתיקרא RC-F. המכונית צפויה להתמודד בסגמנט הספורט-פרמיום מול מתחרות ותיקות כדוגמת: ב.מ.וו M4, אודי RS5 וכמובן מרצדס C קלאס AMG הבאה. עכשיו יש פרטים נוספים.
יחידת הכוח בנפח 5 ליטר, בתצורת V8 וכמובן, לוגמת בנזין. בניגוד לרוב המתחרות, המנוע כאן אטמוספרי ולא נעזר בשום סוג של הגדשה חיצונית. ההספק בן 467 כ"ס ב-7,100 סל"ד גבוהים. נתון המומנט עומד על 54 קג"מ והוא נמצא בשיאו בין 4,800 ל-5,600 סל"ד. תיבת ההילוכים הינה אוטומטית בת שמונה יחסי העברה, שמעבירה את הכוח אל צמד הגלגלים האחוריים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה.
לקסוס RC-F - פרטים נוספים וסרטון
צילום: מנהל
לא משתמשת במגדש טורבו או במגדש על. לקסוס RC-F

הביצועים של לקסוס RC-F מעולים, למרות משקל עצמי לא נמוך (1.8 טון): תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 4.5 שניות, והמהירות המרבית הינה 274 קמ"ש. על הורדת הכוח מופקדים צמיגים ברוחב 275 מ"מ המונחים על חישוקים בקוטר 19 אינץ'.

מה עוד מחכה לכם בלקסוס RC-F? המון טכנולוגיה! ארבעה מצבי נהיגה, מ"יומיומי" ועד "מסלול" בו לא תקבלו "שמירה" משום עזר טכנולוגי. גם אופי המתלים משתנה בלחיצת כפתור (שלושה מצבים). כנף אחורית מתרוממת מעל 80 קמ"ש להצמדה טובה יותר של חלקה האחורי של המכונית, ועוד.

היחידים שקיבלו בינתיים את המכונית אלו מגזין "AutoGuide" ואת מה שיש להם להגיד תוכלו לראות בסרטון הזה: