זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בנעלי טיולים של חברת טכניקה מדגם TCross Mid Syn GTX בשווי 950 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל [email protected] עד 25 לינואר, ולהשאיר פרטי התקשרות, שם מלא ומספר טלפון.

אני יודע שאתם חזקים מאוד בכל מה שקשור למים ומעינות, אך בחודש שעבר בחרתי עבורכם אתר מהפחות מוכרים בארץ, למרות שמדובר בנביעה יציבה – כפי שמעידה העובדה שגם בסתיו עדיין זרמו שם מים. מדובר בעין תימנה (נכתב גם תמנה, ובחלק מהמקומות מופיע כעין יובל) הנמצא קרוב מאוד למחלף שורק, וכשהשבילים יבשים אין בעיה להגיע אליו גם ברכב פרטי. מדובר בבריכה לא עמוקה ומוצלת, שיכולה להוות נקודה מצוינת לעצירת קפה ושכשוך באמצע טיול שטח באזור השפלה הדרומית.

והזוכה שלנו החודש הוא ניב אנגלברג, שזיהה נכון את עין תימנה, ואפילו שלח תמונה שצילם כאשר טייל באזור. בתקווה שהחורף יגיע סוף סוף, והוא יוכל ליהנות מהחולצות התרמיות של Sub Zero בהן זכה.

הפרס החודש – נעלי TCross Mid Syn GTX של חברת טכניקה, הן נעלי טיולים המיועדות לטיילים אינטנסיביים ומהירים, ומצטיינות בספיגת זעזועים טובה ויציבות בשילוב משקל קל. הנעליים מצוידות בשכבת גורטקס המקנה להן אטימות למים יחד עם יכולת אוורור, וסולית ויברם אחראית על האחיזה. המחיר לצרכן: 950 שקלים.

זהה את האתר - וזכה בפרס (ינואר)
צילום: צילם: אתר השטח הישראלי