פיאט לינאה. אולי הפעם?"מכירות פיאט עלו ב-256% בחמשת החודשים הראשונים של השנה. זה הגידול הכי משמעותי בשוק הרכב למעט אלפא רומיאו, ואנחנו מתכוונים לסיים את השנה עם 3,000 מכוניות". דברים אלה אמר אורי להב, מנכ"ל סמל"ת, בהשקת המותג אבראט.

לפי להב, אלפא רומיאו, שמציגה בינתיים גידול של 300%, אמורה לסיים את שנת 2010 עם כ-600 מכוניות – מה שיביא את הקבוצה כולה לאיזור ה-3,600 מכוניות. לפי להב, סמל"ת כקבוצה רושמת השנה גידול של 260%, כשהמטרה היא לחזור ולהיות אחת היבואניות המובילות בשוק המקומי.
בין כלי הרכב שיגדילו את מכירות פיאט יהיה כמובן הדובלו החדש, שיצטרף לפיורינו דיזל הרובוטי שיצאה אף הוא לאחרונה לדרך. מכונית ראשונה לתקינה כבר הגיעה ארצה, והשיווק אמור להתחיל בסביבות ספטמבר-אוקטובר. בחוד החנית מבחינת מכירות תעמוד גרסת ה-1.6 ליטר דיזל הרובוטית.
הדובלו יוצע בארץ עם שלושה מנועי דיזל (1.3, 1.6 ו-2.0) , ויגיע גם בגרסת שבעה מושבים. זו עשויה למלא לפיאט חלל חשוב במבחר הדגמים.

להב צופה שבשנה הבאה תציג פיאט מיניוואן קומפקטי/קרוסאובר שמבוסס על דודג' ג'רני, ושיגיע גם לישראל. הדגם יתפוס את מקום המולטיפלה ששיווקה הופסק. בניגוד למקובל אצל האיטלקים, מכונית זו כבר תזכה לתיבה אוטומטית אמיתית. בפיאט נשמעים מחדש גם דיבורים על שידוך תיבה רובוטית או כפולת מצמדים ללינאה החשובה. אבל בסוכנות המקומית נזהרים עדיין מלהתייחס לכך.