לנצ'יה תמא
סוגיית איחוד המותגים לנצ'יה וקרייזלר בישראל לא תיפתר בקרוב, כך מעריך מנכ"ל קבוצת סמל"ת אורי להב. כזכור מבחינת קונצרן פיאט אוחדו שני המותגים האלה אשתקד, כאשר באירופה הם נמכרים תחת השם לנצ'יה (למעט בריטניה) וכוללים את קרייזלר 300 (שמכונה לנצ'יה תמא) והוויאג'ר. בארץ המצב שונה וכלים אלה נמכרים במדי חטיבת קרייזלר של מכשירי תנועה, היבואן הוותיק של היצרנית האמריקנית, בעוד לנצ'יה של סמל"ת משווקת את הדלתא והאפסילון.
לנצ'יה אפסילון – מעכשיו עם חמש דלתות
לנצ'יה גרנד וויאג'ר – כבר מהשם ניתן לזהות את מקורו
לנצ'יה דלתא – מתיחת פנים קוסמטית ומנוע 1.6 חדש
לנצ'יה פלאביה סדאן וקבריולה – השם איטלקי, השורשים אמריקניים
לנצ'יה תמא – סאלון הנעה אחורית על בסיס קרייזלר 300
לדברי להב, שני המותגים מפסידים מכך בגלל מבחר מוגבל של דגמים ומאמין שבסופו של דבר יעבור המותג לידי סמל"ת: "בסופו של דבר מדובר בחברה שהיא בשליטה איטלקית, אך כרגע מוכתבים מהלכי קרייזלר על ידי המוקד באמריקה. בסוף תהיה שליטה של פיאט אבל מתי זה יקרה אנחנו לא יודעים".

כרגע החלוקה בין המותגים די ברורה. הכלים האמריקנים של קרייזלר מגיעים למכשירי תנועה בעוד הכלים שמקורם באירופה מגיעים לסמל"ת. ואולם להב סבור שכאשר יגיע רכב מהדור החדש שיעמיד את החלוקה הזו במבחן, יצטרך הקונצרן האיטלקי לקחת החלטה ברורה בנושא.