סקודה סופרב בגלגולה המודרני נמצאת איתנו עוד משנת 2001, כאשר הדור השלישי הוצג לפני שלושה חודשים בתערוכת ז'נבה (ועליו כבר הספקנו לנהוג במסגרת ההשקה שלו). בשנת 2009, לראשונה בתולדות הדגם, הציגה סקודה גרסת סטיישן ("קומבי" בלשון סקודה) לדור השני של הסופרב.

סטיישן, חשוב לציין, היא גרסה חשובה ונחשבת באירופה, הסטיישן הזו נמכרה היטב ומבחינת סקודה מדובר בסיפור הצלחה. הקומבי אחראית ל-35% מסך המסירות של הדגם מאז הוצג בשנת 2009, ונתונים אלה מתרגמים לכ-200,000 יחידות שיוצרו מאז.
קומבי החדשה. בליטרים
כעת, שלושה חודשים אחרי שהציגה את גרסת הסדאן, מציגה סקודה את הקומבי השימושית. הבשורה העיקרית נמצאת בשורה התחתונה: נפח הטענה כביר הנע בין 660 ליטר (ו-25 ל' יותר מאשר בזו הפורשת) ועד 1950 ליטר כאשר המושבים מקופלים (תוספת של 85 ליטר); אלה נתונים של מסחרית קטנה.
סקודה סופרב קומבי: המון מקום למטען
צילום: מנהל

לא רק תא המטען גדל. בזכות אותה הארכה של בסיס הגלגלים ב-8 ס"מ לה זכה הסופרב החדש, גם הנוסעים מאחור מרוויחים, עם מרווח רגליים משופר עוד יותר (ולא שהיה חסר).

חיצונית זו אותה הסופרב המוכרת מלפנים, כאשר מאחור היא זוכה לזנב משתפל ונאה במיוחד שמעניק לה מראה המזכיר במעט תצורת "שוטינג-ברייק". סקודה לא פרסמה, בשלב זה, פרטים על ממדי הקומבי, היצע המנועים/תיבות/הנעה/אבזור ולא דיווחה על שינויים נוספים במבנה המרכב.

סופרב קומבי החדשה תוצג לקהל הרחב בתערוכת פרנקפורט הבאה שתפתח את שעריה בחודש ספטמבר, והשיווק באירופה צפוי להתחיל באותה תקופה. מיבואנית סקודה לישראל נמסר כי אלינו, לפחות בשלב זה, היא לא צפויה להגיע.
סקודה סופרב קומבי: המון מקום למטען
צילום: מנהל