דאצ'יה ישראל מרחיבה את היצע הדגמים המקומי עם תחילת שיווק הלוגאן וגרסת ה-MCV שלה. הדור החדש של הלוגאן הוצג ב-2014 והפלטפורמה שלו (פיתוח של הפלטפורמה הקודמת) מהווה בסיס לדגמים האחרים של דאצ'יה.
הלוגאן היא מכונית במבנה סדאן משפחתי, עם בסיס גלגלים באורך 263 ס"מ. לארץ היא מגיעה עם מנוע 0.9 ל' טורבו (90 כ"ס) או מנוע דיזל בנפח 1.5 ל' (90 כ"ס אף הוא). שני המנועים מוכרים מהמבחר המקומי של דאצ'יה. גרסת הבנזין תוצע עם תיבה ידנית או רובוטית חד-מצמדית ותאיץ למאה קמ"ש ב-11.1 ש' או 11 ש' בהתאמה (גרסת הדיזל, תעשה זאת ב-11.9 ש').
החל שיווק דאצ'יה לוגאן
צילום: מנהל

לצד הלוגאן תנחת כאן גם הלוגאן MCV. מדובר בגרסת סטיישן מוארכת עם תוספת של 14 ס"מ לאורך הכללי (449 מול 435 ס"מ). בדור הראשון שלה יובאה ה-MCV לארץ במדי רנו, אך הפעם היא מוצעת רק עם חמישה מושבים. היצע המנועים דומה ללוגאן סדאן, אבל מנוע הבנזין יוצע רק עם תיבה רובוטית והדיזל יוצע עם תיבה ידנית או רובוטית בעלת שישה הילוכים. ה-MCV תאיץ למאה קמ"ש ב-11 ש' עם מנוע הבנזין, 11.9 ש' עם הדיזל ידני ו-12.1 ש' עם הדיזל-רובוטית.
החל שיווק דאצ'יה לוגאן
צילום: מנהל

הלוגאן סדאן תעלה 75,000 שקלים כאשר התיבה הרובוטית תוסיף למחיר 5000 שקלים. גרסת הדיזל תעלה 85,000 שקלים. ה-MCV תהיה יקרה יותר – גרסת בנזין רובוטית תעלה 83,000 שקלים, גרסת הדיזל הידנית תעלה 86,000 שקלים והרובוטית 90,000 שקלים.
כל המכוניות תגענה עם מערך המולטימדיה המוכר של דאצ'יה שכולל בלוטות' ונשלט מההגה, בקרת שיוט וחיישנים אחוריים. שתי הגרסאות מגיעות עם ארבע כריות אוויר, וכדאי לשים לב שגם עם שש כריות אוויר, השיגה הלוגאן MCV ציון של שלושה כוכבים בלבד במבחני הריסוק האירופאים, עם הגנה גרועה במיוחד על מבוגרים – ציון של 57%. הלוגאן סדאן לא נבחנה עדיין.
החל שיווק דאצ'יה לוגאן
צילום: מנהל