אופל ישראל החלה בשיווק המוקה X, הגרסה המחודשת לרכב הפנאי הקטן של המותג. המכונית המחודשת, אשר נחשפה לפני שנה בתערוכת ז'נבה (ובה נהגנו כבר בחו"ל), תוצע, בשונה מהמקובל, עם שני מנועי 1.4 ל' מוגדשי טורבו: לגרסת ההנעה הקדמית המנוע המוכר מהעבר שמייצר 140 כ"ס, ואילו לכפולת ההנעה, שמצטרפת להיצע המקומי, מנוע חדש שלו 152 כ"ס ומומנט גדול יותר (24.5 קג"מ ב-2000 סל"ד לעומת 20.4 ב-1800).
בשני המקרים משודכים המנועים לתיבה פלנטרית עם שישה הילוכים, אך לא מדובר באותה תיבה. גרסת ההנעה הקדמית מאיצה למאה קמ"ש ב-10 ש' ומהירותה המרבית היא 191 קמ"ש, בעוד גרסת ההנעה הכפולה רושמת 9.6 ש' ו-193 קמ"ש, בהתאמה.
אופל מוקה X יוצא לדרך
צילום: מנהל
רמת האבזור הבסיסית, enjoy, תעלה 123,000 שקלים שמהווים הוזלה ניכרת (10,000 שקלים) לעומת המחיר הרשמי של הדגם בעבר. היא תכלול בקרת אקלים, חישוקי "17 ומולטימדיה מקורית (צג "7) עם ממשק אפל קארפליי ובלוטות'.
ה-'enjoy +' שמחירה לא השתנה (137,000 שקלים) תוסיף חיישני חניה מלפנים ומאחור, צג צבעוני במחוונים ומצלמת רברס. ה'אנג'וי פלוס SR' תעלה 144,000 שקלים, גם כן כמו בעבר, ותוסיף גג נפתח, מפתח חכם, ובקרת אקלים מפוצלת. בראש ההיצע תעמוד גרסת ההנעה הכפולה, שלה בקרת נסיעה במורד, ומערך עצור והתנע. היא תעלה 150,000 שקלים. בכל הגרסאות תותקן מערכת הבטיחות של מובילאיי.
באופן ברור, הבשורה הגדולה בדגם החדש היא הוזלת גרסת הבסיס למחיר מושך בהרבה מבעבר, שניצבת כעת היישר אל מול האח התאום – השברולט טראקס (וזו כנראה הסיבה העיקרית להוזלה) – אך על פניו מציעה אבזור עדיף.
אופל מוקה X יוצא לדרך
צילום: מנהל