207CC: הגרסה הסדרתית
פיז‘ו מציגה את גרסת הייצור של ה-207 קופה-קבריולטהיצע המנועים השתנה מהותית (בהתאמה ל-207 החדשה, כמובן), וכולל שלושה מנועים שכולם בנפח 1.6 ל'. מנועי הבנזין, פרי הפיתוח המשותף עם ב.מ.וו עבור המיני החדשה, מפיקים 120 כ''ס או, בתוספת טורבו, 150 כ''ס; מנוע ה-HDI טורבו-דיזל מספק 110 כ''ס. כל המנועים מוצעים עם לתיבות ידניות 5 הילוכים, כאשר מנוע הבנזין האטמוספירי מוצע גם עם תיבה אוטומטית 4 הילוכים.
בתחום הבטיחות ניתן יהיה לקבל את ה-207CC עם עד 5 כריות אוויר: זוג קדמיות כמובן, זוג צידיות המיועדות להגן גם על הראש, וכרית חמישית המותגנת על מוט ההיגוי ומיועדת להגן על גפי הנהג התחתונות. עוד ברשימת האופציות ניתן למצוא מפזר-ריח (ניתן לבחור בין 7 ניחוחות שונים), ומערכת מיזוג – מכנית או בקרת-אקלים מפוצלת – היודעת לזהות מתי המכונית מופעלת עם גג פתוח ומתאימה את פעולתה בהתאם.
יש לציין כי העיצוב, שגורם ל-207 הרגילה להראות מסורבלת, דווקא עובד כאן היטב והמכונית נראית בכלל לא רע.
המסירות באירופה יחלו במרץ 2007.