ג'ילי חשפה בתערוכת צ'נגדו בסין דגם "חדש" בשם גיאומטרי M6, שהינו למעשה מתיחת פנים לגיאומטרי C הנמכר בישראל.

מבחוץ נעשו שינויים מועטים, עם חזית מעודכנת, הכוללת פגוש חדש ולוגו מותג עם תאורה אחורית.
בתא הנוסעים בוצעו שינויים מקיפים מאוד בעיצוב, עם מסך מולטימדיה בגודל 14.6 אינץ' שכולל מעתה את תפעול בקרת האקלים ופועל באמצעות מערכת ההפעלה של 'וואווי' הנקראת 'הרמוניOS'.

זהו הדור השלישי של מערכת ההפעלה מבית וואווי, והוא מבטיח לטענתם שיקוף מהיר וחלק מאשר המתחרים. לדוגמא, מספיק שהנהג הפעיל את תוכנת הניווט בסמארטפון שלו, והרכב מיד יזהה זאת וישקף על המסך ללא צורך בתהליך חיבור מחדש לאחר כל התנעה. מערכת הרמוני OSתומכת בהפעלה קולית של מרבית הפונקציות ברכב, כמו גם במגוון אפליקציות ושירותים אינטראקטיביים שהינם רלוונטיים בעיקר לשוק הסיני.

ג'ילי גיאומטרי C: נחשפה מתיחת פנים למודל 2023
צילום: יצרן

תא הנוסעים מאמץ סגנון מינימליסטי יותר בעיצובו, עם אופציה לבחירה בין גוון תכלת או אפור בהיר לפלסטיקה. לצד מערכת המולטימדיה ישנם פתחי מיזוג נסתרים, גלגל הגה בעיצוב חדש ולוח מחוונים מוקרן בגודל "10.2. כדי לשמור על העיצוב הנקי, בורר ההילוכים עבר לצד ימין של ההגה, בדומה למוכר מכלים אמריקאים - כך שכעת מוט האיתות כולל גם את השליטה על המגבים.

ג'ילי גיאומטרי C: נחשפה מתיחת פנים למודל 2023
צילום: יצרן

לא נעשו שינויים ביחידות ההנעה, אך טווח הנסיעה שופר, לטענת ג'ילי. הנתונים אומנם פורסמו בתקן הסיני הליברלי שאינו רלוונטי עבורנו, אך משקפים שיפור של כ-11% בגרסת הבסיס בעלת סוללת 53 קוט"ש, וכ-5% בגרסה הבכירה בעלת סוללת 70 קוט"ש (הטווח האירופאי הנוכחי לגרסאות שלפני מתיחת הפנים הוא 350 ו-460 ק"מ בהתאמה).

לסיום, זכו גם מערכות הבטיחות המתקדמות לשדרוג ומציעות מעתה יכולות מקיפות יותר.
כרגע אין מידע על אם ומתי יגיע הגיאומטרי C החדש לישראל, אך יש לשער שזה לא יקרה לפני הרבעון הראשון של 2023.

ג'ילי גיאומטרי C: נחשפה מתיחת פנים למודל 2023
צילום: יצרן