ג'ילי גיאומטרי C - אוטו

ג'ילי גיאומטרי C מידע כללי

ג'ילי גיאומטרי C יתרונות וחסרונות

יתרונות / ביצועים, אבזור, טווח נסיעה, מחיר

חסרונות / נוחות נסיעה, איכות חומרים, הנדסת אנוש

בשורה התחתונה / חייבים לעצמכם סיבוב

ג'ילי גיאומטרי C 2021 חוות דעת

  • רקע כללי

    ג'ילי גיאומטרי C הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) של מותג גיאומטרי, חלק מקבוצת ג'ילי שהיא אחת מיצרניות הרכב הגדולות בסין. ה-C נחשף לעולם בשנת 2019. זהו אינו דגם חשמלי ייעודי והוא מבוסס על ג'ילי אמגרנד GS שהוצג לראשונה בשנת 2016 עם מנועי בנזין וב-2018 בגרסה חשמלית (מ-2021 מכונה אמגרנד S, לאחר מתיחת פנים).

    מידותיו מקובלות בסגמנט עם 443 ס"מ לאורך, 183 ס"מ לרוחב, 156 ס"מ לגובה ובסיס גלגלים של 270 ס"מ (מידות דומות לקיה נירו, למשל).

    גיאומטרי C מוצע עם מנוע חשמלי אחד המספק 204 כ"ס ו-31.6 קג"מ המשודך לתיבה עם הילוך יחיד והנעה קדמית. הביצועים על הנייר טובים מאוד: 7.7 שניות ל-100 קמ"ש.

    בארץ ובעולם ה-C מוצע עם שתי סוללות - 53 קוט"ש לטווח נסיעה מירבי של 350 ק"מ או 70 קוט"ש ל-460 ק"מ לפי תקן WLTP. טעינה מהירה בהספק 75 קילוואט.

    מפרט מערכות הבטיחות עשיר וכולל מערכת בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית. הרכב טרם נבדק במבחני הריסוק של יורו NCAP.

    השיווק בישראל החל בנובמבר 2021.

  • עיצוב ונוכחות

    העיצוב החיצוני אינו פורץ דרך, אך ההופעה הכללית הרמונית ונעימה.

  • תא נוסעים ומטען

    סביבת הנהג מציגה הופעה מודרנית, כמעט חללית, ובכל מקרה ממש יפה ומיוחדת. מסך המולטימדיה גדול מאוד (12.3 אינץ'). לוח המחוונים קטן ועמוס אך הוא עולה ויורד עם ההגה והראות אליו טובה.

    הנדסת האנוש טעונה שיפור, את בקרת האקלים ניתן לתפעל מפקדים יעודיים, אך יותר מדי פעולות דורשות נבירה בתפריט מערכת המולטימדיה.

    אין חיבורי אנדרואיד אוטו או אפל קארפליי אך אפליקציות מקומיות (וייז) הותקנו על גבי מערכת המולטימדיה.

    איכות החומרים לא מרשימה - המון פלסטיק נוקשה ותחושה כללית לא מרשימה, אולם איכות ההרכבה טובה.

    המרחב לפנים מספק, משב הנהג נוקשה אך נוח בנסיעה ארוכה.

    מאחור מרחב טוב לשניים ומספק לשלושה.

     

  • מנוע וביצועים

    עם 204 כ"ס ומשקל עצמי לא גבוה עבור חשמלי (כ-1.65 טון) לא מפתיע שהביצועים מצוינים, במיוחד במצב ספורט - בכל מהירות עד למהירות המוגבלת.

    טווח הנסיעה בגרסת '460 פרו' מרשים מאוד וניתן בקלות לרשום 400 ק"מ ואף יותר לטעינה.

     

  • נוחות והתנהגות

    נוחות הנסיעה בעיר ובדרכים משובשות בינונית, התחושה המתקבלת היא של מתלים עסוקים המתקשים לרסן את מאסת הסוללות. בכבישים סבירים הנוחות דווקא ראויה.

    בידוד הרעשים אינו מצטיין, אך בשום שלב לא מדובר במשהו מעיק במיוחד.

    ההגה אינו נעים במיוחד במצב הרגיל, הרכב מושפע מרוחות צד.

    רדיוס הסיבוב מצוין (10.7 מ') ויחד עם מערך המצלמות ההיקפי תמרוני חניה נעשים בקלות.

     

  • תמורה למחיר

    עם 5 שנות אחריות, טווח נסיעה מעשי גדול, אבזור עשיר ומחיר של משפחתית - יש לנו כאן עסק עם שובר שוק של ממש.

  • התפלגות מכירות

    לפי נתוני איגוד יבואני הרכב, בשנת 2021 הגרסה הנמכרת הייתה 460 PRO חשמלית עם כ-100 יחידות.

    אחריה גרסת 350 PRO חשמלית עם כ-60 יחידות.

     

  • מה חדש בג'ילי גיאומטרי C 2021

    ג'ילי גיאומטרי C מוצע בשתי גרסאות הנבדלות ביניהן בעיקר בגודל הסוללה. לראשונה (350 פרו) סוללת 53 קוט"ש לטווח נסיעה מירבי של 350 והיא מוצעת עם רשימת אבזור עשירה: חישוקים קלים, מושב נהג חשמלי, מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', מערך מצלמות היקפי, ריפוד דמוי עור ועוד.

    לגרסה הבכירה (460 פרו) סוללת 70 קוט"ש לטווח נסיעה מירבי של 460 ק"מ ואבזור נוסף: תצוגה עילית ותפעול חשמלי למושב הנוסע.

     

  • סיכום

    משנה את כללי המשחק.

ג'ילי גיאומטרי C גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C גרסאות נפח מנוע כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
204
1,413
133,900
204
1,508
142,900
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות הקשורות לדגם

|
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן
  • צילום: יצרן

8 1

שווה לשקול גם

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ג'ילי גיאומטרי C?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתחרים ג'ילי גיאומטרי C

ג'ילי גיאומטרי C צריכת דלק

חישוב צריכת דלק אמיתי, הינו נתון שתלוי בהמון משתנים סביבתיים ולכן לעולם לא ניתן נתון מדוייק וצריכת דלק אמיתית.

2
ג'ילי גיאומטרי C צריכת דלק צריכת דלק יצרן
ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק יצרן
בין עירוני ק"מ /ל׳
צריכת דלק
אמיתית ק"מ /ל׳
דרגת
זיהום אוויר
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן טרם נבחן 1
7
טרם נבחן