סובארו הציגה בתערוכת לוס אנג'לס את האימפרזה החדשה, דור שישי למשפחתית הקומפקטית של היצרנית. החדשות הטובות הן שגרסת RS חצי-ספורטיבית חזרה להיצע לראשונה מאז 2005; החדשות הרעות הן שבאופן רשמי גרסאות ידניות ומרכב סדאן לא יוצעו עוד - אבל בפועל זה לא לגמרי מדויק; מאחר וכרגיל בסובארו, השינויים מול ה-XV קרוסטרק החדש וה-WRX החדשה אינם גדולים (הלכה למעשה, אלו ורסיות של האימפרזה בשם אחר), וזו האחרונה כן מוצעת עם תיבה ידנית ובמרכב סדאן 4 דלתות.

מנועי הבוקסר 4 ציל' דומים לאלו שבדגם המוחלף, כשהגרסה החמימה RS תוצע עם יחידת ה-2.5 ליטר המספקת 185 כ"ס ומומנט של 24.6 קג"מ. בנוסף למנוע הבכיר, תקבל גרסת RS מתלים ספורטיביים, בלמים מוגדלים, חישוקי 18 אינץ' ייחודיים, דוושות אלומיניום, פנסי לד משודרגים ואיפור ספורטיבי מסביב.

חלק מהשדרוגים הספורטיביים הללו יוצעו גם ברמת גימור 'ספורט' של מנוע ה-2.0 ליטר הסטנדרטי, המפיק 154 כ"ס ו-20 קג"מ. רמת הגימור הזו תוצע כסטנדרט גם עם כניסה ללא מפתח, התנעה מרחוק ובורר מצבי נהיגה.

​תערוכת LA: סובארו אימפרזה 2023 נחשפת
צילום: סובארו

כל רמות הגימור יגיעו עם מערך הבטיחות 'אייסייט' של סובארו, הכולל בלימת חירום אוטומטית כסטנדרט, ורמות הגימור הבכירות יציעו גם ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה מאחור.

מתחת לעור, שלדת האימפרזה החדשה קשיחה ב-10 אחוזים מזו של הדגם היוצא, וכל הגרסאות יוצעו כסטנדרט עם גרסה משופרת של מערכת ההנעה הכפולה הקבועה.

​תערוכת LA: סובארו אימפרזה 2023 נחשפת
צילום: סובארו

שני המנועים יוצעו רק עם התיבה האוטומטית הרציפה המוכרת של סובארו, כאשר ה-RS ורמת הגימור 'ספורט' יכללו מצב ידני עם חלוקה לשמונה יחסי העברה. כל גרסאות יקבלו גם את מערכת ההיגוי מה-WRX, שמציעה לטענת סובארו תחושת היגוי ישירה וטבעית יותר מזו של הדור היוצא.

בתא הנוסעים, כמו אחיותיה לפלטפורמה, גם סובארו אימפרזה מקבלת את מערכת המולטימדיה העדכנית של סובארו, הכוללת מסך מגע אנכי בגודל 11.6 אינץ' ומציעה חיבור אלחוטי ל-Apple CarPlay ו-Android Auto.

שיווק בצפון אמריקה יחל באביב 2023, ובשלב זה עדיין לא ידוע אם היא תוצע בישראל. 

​תערוכת LA: סובארו אימפרזה 2023 נחשפת
צילום: סובארו